Arendje: balen!! Sterkte met het verwerken en jezelf weer bij elkaar rapen. Mischa: spannend volgende week die echo. Lijkt nog eindeloos lang te duren. Lijkt me idd heel moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen Mariah; fijn dat er nu een plan is. Kun je je daar op voorbereiden. Bo; bijna eng hoe onze symptomen op elkaar lijken. Ik loop een paar dagen voor op jou. Ik voel me sinds gisteren een stuk beter. Hoop dat dat dat vanaf vandaag ook voor jou geldt. Ik heb inmiddels iets minder last van mijn buik. Kan ook gewenning zijn natuurlijk. Ik baal wel want ik heb me gisteren geblesseerd bij het badmintonnen. Ik heb een zweepslag in mijn kuit en kan bijna niet lopen. Vanochtend moest ik naar het ziekenhuis voor de fm. Mijn vriend had me in een rolstoel gestopt en liep met mij door het ziekenhuis. Dat was heel gek, want ik kwam natuurlijk helemaal niet voor mijn been naar het zkhs. Maar je zag mensen het wel denken. Dus dat was dan wel weer grappig. Het goede nieuws is dat er twee follikels gegroeid waren van 13 en 14 mm. Donderdag krijg ik weer een echo en weet ik of ze doorgegroeid zijn of niet. Spannend dus. Gek dat je blij kan worden van twee follikels. Krijg dan toch het gevoel dat alles niet voor niets is. Dat gedeelte van mijn lijf doet tenminste wat het moet doen.
Shit Arend, je hoopt toch zo dat het eerste keer raak is bij elke nieuwe behandeling, volgende maand weer een kans,houdt dat vast. Mariah, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, hopelijk in 2015 een positieve test. Loolaa, fijn dat er twee zijn. Dubbele kans denken we dan maar. Bo, ik heb vaak follikel groei pijn, soms wel vier dagen voor eisprong, dus misschien valt het wel mee. Ik word vrijdag al geopereerd, ze hadden opeens plek in de planning, doordat het zo snel is nog niet echt tijd gehad om me druk te maken. Zie wel op tegen de week na de operatie thuis met niets te doen. Hoe snel waren anderen met een laparoscopie weer up en running. Daarnaast worden ook baarmoeders bekeken en vaginale schot verwijderd, dat schat ik zelf minder belastend in.
Theeleut, oei dan wordt het ineens spannend. Hoe lang duurt deze operatie? En moet je dan ook nog blijven? Ik wens jou voor sterkte komende vrijdag... Arend, balen zeg. Ga je gelijk de volgende cyclus verder? Mariah, dan is dat ongeveer dezelfde wachttijd als dat ik moest. Het lijkt vlot maar wat is november nog ver hè? Succes met wachten en de voorbereiding. Ik kreeg trouwens een echo, ik en partner bloedtesten op aids en andere ziektes ivm genetisch materiaal in het lab dat ze verwerken, nog een spermaonderzoek. Bo, ik ga jullie niet steeds vervelen van zwangerenpraat want daar zitten jullie niet op te wachten... Ik voel me prima genoeg, maar vooral gespannen voor echo. Net of het nu nog niet echt is. Verder heb ik vrijdag intake van moeders voor moeders. Ik wil zorgen dat jullie pregnyl kunnen blijven gebruiken. Ik pies met alle liefde de flesjes vol!
Bedankt voor jullie reacties. Ik zit er echt even doorheen. Kan nu ook niet slapen. Ben zo bang dat het nooit gaat lukken. Ik hoop dat ik snel weer vol goede moed de nieuwe ronde in kan gaan. 10 september is weer m'n eerste fm.
Mijn operatie duurt een uur en als ze iets vinden langer. Afhankelijk van de tijd moet ik een nachtje blijven, de tijd hoor ik morgen. Arend, als je aan ivf begint heb je 70% op een voldragen zwangerschap zei mijn arts, dus nu zit je nog op 80-90, dus het komt zeer waarschijnlijk goed! Hou vol! Een mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest. Dus probeer je daar pas na drie mislukte ivfs druk om te maken. Mij lukt het ook niet altijd, maar probeer het. Je druk maken helpt niet iig
Meiden ? Ik ben een beetje onzeker ! Ik heb net een bloeding gehad. Dat had ik vorige mnd ook, na mn ovulatie zeg maar... ben bang dat mn ei misschien al springt ? Heb ook ontzettende rugpijn en ovu pijn. Ik ga denk ik zo even het zkh bellen.
Gebaseerd op de klachten, mogelijk overstimulatie maar omdat ik maar 50 eh spuit verwacht ze het niet. Mogelijk meer dan 1 eiblaas wat bij mij gewoon onwijs veel pijn doet... en misschien een contactbloeding ... ik moet veel drinken en vrijdag de echo.
Bedankt meiden voor jullie steun! Heb gewoon even een maandje rust nodig.. T is allemaal zo zwaar. Deze maand veel leuke dingen doen! Theeleut spannend succes alvast! Mij is de operatie 1000% meegevallen! Ik zat er als een baksteen tegen op! Bo spannend hopelijk meerdere follikels! Succes
Bientje, fijn dat je binnen een paar dagen weer ok was. Ik hoop dat ik dat ook heb. Hier ben ik inmiddels flink nerveus. Het is voor het goede doel zullen we maar denken...
Theeleut; wanneer gaat je operatie plaatsvinden? Bientje; goed dat je even rust neemt. Ik heb besloten om na de 3e ronde rust te nemen, mocht het dan nog niet gelukt zijn. Bo; hoe gaat het met je? Morgen je eerste fm van deze ronde. Ik ga voor je duimen. Ik heb morgen mijn derde fm. Vanochtend waren de twee follikels gegroeid naar 16mm en 15mm. Ben benieuwd hoe het er morgen voor staat. Toch gek dat het nu heel anders loopt dan de 1 e ronde? Hoe was dat bij jullie?
Al mijn iui's gingen anders, maar ik heb dan ook wisselende cyclussen. Vooral deze gaat de langste ooit worden. Last van traag groeiende eitjes blijkbaar. Ik heb de iui deze ronde pas gehad op cyclusdag 29 en zit vandaag pas op 5 dpo.
Ik las idd al eerder dat je laat je IUI had gehad. Echt balen. Hoop echt dat het nu gaat lukken. Over het algemeen heb ik een heel regelmatige cyclus. Dus dan is het even wennen als het anders gaat. Maar ik heb begrepen dat het lot van de MMM is dat het altijd anders gaat dan je denkt.
Ik ben behoorlijk nerveus hoor voor de 1e FM na doe rare klachten. Om 11u is die. Loola hoezo anders ? Je zit nu op cd 13 toch ? Wanneer had je vorige x je iui ? Waarom hebben ze nog geen iui gepland eigenlijk? Ze zijn groot genoeg, je eitjes !! Bij mij doen ze dat als het eitje groter dan 14 mm is. Vorige x zat ik op dag 10 op 13,5mm. Haha .. nu hopen dat het net daarboven is ik had mn iui op dag 14 vorige mnd.
Bij mij plannen ze pas een iui in en vertellen ze mij wanneer de pregnyl gespoten moet worden als mijn ei minimaal 18 mm is. Dit omdat het gemiddelde eitje springt tussen de 20-24 mm. Mij lijkt het behoorlijk te vroeg om al een iui te doen als je ei 'pas' 14 mm is. Krijg je dan wel pregnyl erbij voor de eisprong? Ik vraag me nu af of dan je ei wel goed ontwikkeld is. Of plannen ze dan je iui een x aantal dagen verder nadat ie met 14 mm is gemeten? Want de ene cyclus kan je ei 1 mm per dag groeien en een andere cyclus met 2 of 3 of 4 mm per dag. Vandaar dat je vaak 2 of 3x per week een follikelmeting krijgt. De planning kan dan zo optimaal mogelijk worden. Of weet jij van jezelf dat je eitjes al springen met 14/15 mm?
Dat vroeg ik mij ook af goldfishie. Ik spuit pregnyl en volgens mijn gyn krijgt je ei een kleine boost na pregnyl. Maar mijn ei was de vorige x 1e fm 13,5 en 2 dgn later 16,5mm. Toen is die ingepland. Die avond spoot ik pregnyl en dan 2 dgn later de iui. Uitgaande van 1,5mm per dag groeien was het eitje de dag vd iui rond de 20mm. Zondag ochtend moet ik weer terug. Er groeien meer eitjes. 2 grotere (1 links en 1 rechts van 11,2mm & 11,7mm) en nog een boel iets kleinere. Het is afwachten welke gaan "domineren". Spannend is het wel, pff..