Hier in het ziekenhuis wordt ook pas vanaf 18mm een iui ingepland. Bij de eerste ronde had ik op dag 13 de IUI. Nu ben ik op dag 14. De follikels zijn niet gegroeid sinds gisteren. Moet morgen weer terug komen voor fm4. We zullen zien hoe de vlag er dan weer bij hangt. Hoop dat die grotere lekker doorgroeien Bo. Idd heel spannend!
Net terug van fm 4. En mijn follikels hebben een groeispurt gemaakt. Ze zijn nu opeens 20mm en 17mm. Nu wordt bepaald hoe hoog het LH gehalte is en ik hoor straks wanneer ik Pregnyl moet spuiten en wanneer de IUI gaat plaatsvinden.
Ook hier inderdaad vanaf 18mm de IUI, dan mocht ik Ovitrelle spuiten 's avonds en 40 uur later de inseminatie. Ik heb altijd een regelmatige lange cyclus gehad van 5 weken, tot nu toe altijd op dag 21 de inseminatie gehad. Dit keer was er op dag 19 niets te zien en op dag 23 1 ei van 11mm. Het was toen de vraag of ik een heel lui ei had of dat het een restje was van mijn eisprong. Na bloedonderzoek bleek dat mijn progesteron (zeg ik dit goed) zo hoog was dat mijn eisprong al geweest was. De afgelopen 2 dagen heb ik echter zo een pijn gehad bij mijn eierstokken, ik kon amper zitten. Nu is dat weer over, ben toch heel bang dat ze het misschien verkeerd hadden en mijn eisprong toch later was. Ik heb woensdag een afspraak bij onze fertiliteitsarts, om de derde IUI te bespreken (eventueel toch met hormonen) en dan wil ik ook meteen bespreken dat ik niet erg blij ben met de gang van zaken en dat we waarschijnlijk naar het VUmc over willen. Arendje kan me goed voorstellen hoor ik was de eerste keer ook erg verdrietig, je prent jezelf van te voren in dat het de eerste keer zeer waarschijnlijk niet lukt en toch hoop je het wel. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Goldfishie late inseminatie inderdaad maar beter laat dan nooit hopelijk is het de laatste , ik ga weer hard voor iedereen duimen!
Wat goed dat je woensdag het gesprek aangaat. Ook wel spannend of zie ik dat verkeerd. Ik heb gisteravond Pregnyl geïnjecteerd. En morgen ochtend is de IUI. Even een lollige vraag in het kader van de nood een deugd maken. Moeten jullie ook altijd zo lachen als je Pregnyl gaat spuiten? Ik denk dan, nu spuit ik dus geconcentreerde urine in me. Het moet toch niet gekker worden. Ik ben blij dat het zo kan en mocht het ooit lukken ga ik natuurlijk ook plassen voor Moeders voor Moeders. Maar ik vind het toch een grappige gedachte.
De FM net gehad, van al die mini eitjes is niks geworden. Het is toch weer 1 ei. Hij zat weer rechts.. 16mm nu en morgen pregnyl zetten, woensdag insemineren. Ze zei dat ik hierna nog 4 x iui moet doen en dan word het ivf. Fijn loola, weer een kans. Ik baal dat het er weer 1 is !!
En het zag er nog zo veelbelovend uit. Ik snap dat dat weer een tegenvaller voor je is. Doe je al die moeite en dan heb je maar één follikel. Nu alle energie richten op woensdag. Het voordeel is dat je na morgen avond even niet hoeft te injecteren en na woensdag even geen ziekenhuis bezoekjes meer. Twee weken heerlijke rust. Daar kijk ik ook echt naar uit.
Rust loola ? Hihi bij mij begint de ellende dan pas echt.. oke de 1e wk is best te doen. Maar de 2e ? Elke dag leek wel 2 weken... maar goed.. vol energie naar woensdag idd. Mijn voornemen is ook om 12 dpo pas te testen. En idd weer maar 1.. maar goed om heel eerlijk te zijn richt ik mijn peilen al op ivf. Niet dat ik dat nou zo graag wil hoor, maar ik wil gewoon een kindje. Het heeft nu al veel te lang geduurd vind ik.. Jij succes morgen meis. We lopen weer redelijk gelijk !!
Trouwens mn buik deze ronde joh.. die is me toch blauw ! Bah en zie erg op tegen de pregnyl prik en zijn bijwerkingen pff.
Succes bo en Lolaa de iui van de week! Lolaa, ik plas voor je hoor, dus spuit maar lekker die pregnyl! Theeleut, hoe gaat het met je?
Gaat naar omstandigheden wel goed denk ik. De uitslagen waren allemaal prima, maar het schot was wat groter dan verwacht, dus heb een hele rij hechtingen van binnen geloof ik... Toch nog stiekem met een spuitje de eisprong meegepakt, dat was niet heel pijnlijk. Verder behoorlijk gaar van het gerommel in mijn buik en de narcose. Nu een week goed rusten. Hoe is het daar, jij al een beetje bekomen van de emotionele achtbaan?
Hoi meiden ik ben eindelijk ongesteld geworden. Ik heb al een afspraak om een echo te maken voor de volgende ivf poging gemaakt.
Hoi luana, wordt het een cryo terugplaatsing dit keer? En dan 1 of 2? Hoe voelt het na de rustmaand? Heeft het je goed gedaan of juist niet?
Haha! Bedankt voor het plassen Mischa! Ben je erg dankbaar. Theeleut: fijn dat de uitslagen prima waren. Nu lekker uitrusten! Wat gaat er gebeuren als je bent hersteld? Luana: spannend om weer te starten. Hoop dat de rustmaand je goed heeft gedaan. Ik heb vanochtend de tweede IUI gehad. Het ging goed. En voel me gelukkig ook stukken beter dan bij de eerste. Ik had toen zo'n buikpijn, dat ik de rest van de dag in bed heb gelegen. En nu had ik nergens last van en heb de dingen die ik gedaan die ik wilde en moest doen. De opbrengst was iets minder dan de vorige keer; 3,75 mln zaadjes. We zullen zien wat het gaat worden. Nu twee weken rust; niet injecteren, geen f.m.'s. Heerlijk!! Qua werk heb ik het nu iets drukker, dus ik hoef me ook niet mee bezig te houden of het wel of niet gelukt is. Dat zien we wel weer over twee weken. Hoop dat ik deze instelling vast kan houden.
Ik heb over een dikke maand controle en dan eerste iui plannen. Tot die tijd nog twee kansen om het zelf te doen. Fijn dat het druk is op je werk, dat helpt altijd wel om de tijd sneller te laten gaan. Hier duren de dagen eeuwen op het moment
Theeleut, sterkte met het herstel... Maar die twee eigen pogingen kun je wel reduceren tot minder. Geen man aan jouw onderkantje, kan ik me zo voorstellen.... Luana, dat heeft lang geduurd voordat jij ongesteld bent geworden. Succes met je nieuwe start. Jammer dat je geen cryo's hebt want nu moet je gelijk weer een punctie.... Lolaa, weer twee spannende weken wachten... Ik hoop dat je werk genoeg afleiding geeft. Bo, jij moet woensdag toch? Succes hoor! Theeleut, ik wacht met spanning op vrijdag... Tot dan geloof ik het nog steeds niet helemaal....
Bo: Jij moet vanavond toch Pregnyl spuiten? Ik weet dat je er tegen op ziet. Denk maar zo dat Mischa het voor je heeft geplast. Mischa: jij hebt toch as vrijdag je echo? Ga voor je duimen. Theeleut: alle leuke tv programma's zijn vorige week weer begonnen. Via uitzending gemist kun je alles gaan kijken. Zo heb ik vorige week doorgebracht toen ik niet kon lopen door mijn blessure. En hopen voor je dat die IUI over 2 maanden niet nodig is.
He meiden !! Nou ik keek enorm op tegen de pregnyl. Vorige x deed het best pijn.. en had ik de dag vd iui veel klachten. Maar goed de spuit zit erin. Ik heb geen pijn gevoeld dit keer, wel wat branderig gevoel maar niks blauw ofzo.. vorige keer was dat wel zo. Super blauw ... Verder ben ik wel ziek aan het worden. Gister had ik het al, verkouden, mn holtes verstopt en pijnlijk, en giga erge hoofdpijn. Ik heb ook erg veel gewerkt. Vandaag en donderdag nog en dan 6 dgn vrij. Zondag vier in de verjaardag van mijn kids. ik heb gister ook een vakantie geboekt, naar een grote vakantie boerderij aan de rand van het bos. Zag er zo leuk uit ... in de herfstvakantie. Klinkt raar maar ik heb daar zo onwijs veel behoefte aan. Rust, het bos, tijd met de kids en manlief. Even zonder die iui ellende !! Lijkt me hemels haha.. Loola fijn dat het er weer op zit meis !! Idd wel een mindere vangst. Hoe kan dat he ? Dat het zo sterk wisselt .. ik ben benieuwd wat de mijne voor vangst heeft morgen ! Onze wachtweken breken weer aan ... zucht ... afleiding zoeken !!! Mischa, wat goed dat je ook helpt om.ons de pregnyl te kunnen laten gebruiken ! Bijna je echo he .. ik duim voor je ! Hoe gaat het met staycalm ? Theeleut, sterkte meid !! Rustig aan doen he .. spoedig herstellen en dan vol kracht de iui tegemoet !
Hallo iedereen, ik heb gelukkig drie cryo's, er wordt maar een teruggeplaatst. Als het aan mij zou ik geen rustmaand nemen, mijn lichaam heeft rust genomen, maar geestelijk had ik geen rust. Mijn siclus heft deze maand te lang geduurd (34 dagen).