Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij een echo foto. Het hartje klopt en ben een gelukkig mens! Dames, ik blijf voor jullie hopen en duimen!

Goldfishie, succes bij de second opinion. Ik hoop dat je daar wijzer van wordt.

Lolaa, jammer dat de temperatuur al weer voorspel wat je niet wilt:x

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      4
  2. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Mischa: Wat fantastisch dat het hartje klopt!!! Een pak van je hart, denk ik. Het dalende temp verhaal hoort bij Goldfishie. Ik zit nu op 4 dagen na IUI. Ik heb dat tempen 1 of 2 maanden gedaan. Maar ik vind het teveel gedoe. Afgelopen week wel gedaan om te checken of er een verhoging is geweest, maar inmiddels ook weer gestopt.

Goldfishie; balen dat je temp naar beneden is gegaan. Slim dat je de intake bij een IVF centrum hebt geregeld. Ze gaan de onderzoeken naar alle waarschijnlijkheid weer opnieuw doen.

Theeleut; zijn alle hechtingen er uitgehaald? Hoe ging dat?

Kimberley; verspreid over vier jaar is het natuurlijk anders dan wanneer al die kids in één maand worden geboren;). Hoop dat je menstruatie inmiddels is doorgebroken. Kun je tenminste verder.

Het weekend komt er weer aan. Hebben jullie nog leuke plannen? Ik heb straks en morgen een verjaardag. En zondag ochtend moet ik werken.

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Mischa: wat een mooie foto, nu lekker genieten!

Fishy: hoe was je intake?

Lola: hechtingen eruit halen was zo gepiept, die in navel was beetje gevoelig, maar die in schaamstreek voelde ik niets van. Wondjes zijn heel mini en netjes

4. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischa gefeliciteerd! Prachtig om te zien he zo een kloppend hartje!
    Goldfishie je hebt groot gelijk dat je alvast een second opinieonderzoek aanvraagt, mocht het nodig zijn stromen jullie in ieder geval sneller door. En balen dat je temp weer gezakt is.. Ik heb dat ook een tijdje gedaan maar werd er gek van dus voor mij werkt dat averechts, ik merk het gewoon wel liever. Morgen nog een dagje werken, en dan zondag en maandag lekker weekend. De menstrutiekramoen zijn hier inmiddels meer in aanticht, gisteren al een klein beetje dus ik verwacht dat het morgen of overmorgen doorbreekt. Gek hoe je lichaam ook veranderd, normaal had ik de avond van te voren kramp en dan de dag erna meteen ongesteld, Nu steeds een paar dagen krampen en dan pas.

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Wauw mischa wat mooi ! Ik ben super blij voor jullie :)

Fishy, dat is een slim idee ! Zo ben je het alvast een stap voor!!

Loola hoe is het met je ? Ik had de dag vd iui flink last vd pregnyl. En de eisprong.. mn eierstok en onderbuik voelde heel beurs aan. Heel erg naar die pijn.. de dag na de iui moest ik in de ochtend overgeven.. ik ben gaan hardlopen en het werkte. Ik ga proberen mezelf heel veel bezig te houden om niet weer zo n hel te creëren als vorige mnd. Ik neem ook rust vh forum. Het is gewoon te zwaar .. en ik ben al 3 dpo .. ik moet dit zo volhouden.. veel series kijken, boek lezen, hardlopen en niet teveel nadenken (doemdenken). Ik ga er wat bewuster mee aan de slag nu. Bij iedere negatieve gedachten, bv, ik vertrouw niet dat iui gaat slagen, zeg ik tegen mezelf, alles kan, alles is goed, er is geen zekerheid en de kans is nu groter dan nog een half jr zelf proberen.... hopelijk blijf ik in deze vibe ! Jij nu 5 dpo toch ? Sterkte met alles

Kim fijn dat het gesprek zo goed ging en dat je serieus genomen werd ! Blij dat te horen !!

6. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Mischa: gefeliciteerd! Geniet ervan.

7. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb een vraagje, zoals ik al verteld had was ik op dag 19 bij de arts voor een follikelmeting en toen zagen ze niets, normaal heb ik op dag 21 m'n eisprong. Op dag 22 moest ik weer terugkomen en toen zagen ze wel een ei van 11 mm (ze gaven aan dat die waarschijnlijk gemist was op dag 19), maar na bloedonderzoek wees het uit dat mijn eisprong op dag 22 al geweest was (progesteron ging omhoog). Inmiddels ben ik alweer 16 dagen na die dag 22 waarop ze zeiden dat m'n eisprong al geweest was. Kan het zijn dat mijn luteale fase ineens heel lang is? Ik werd altijd exact 14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Vorige maand was ik 6 dagen over tijd en nu dus weer al minimaal 4 dagen. Vind het zo gek dat het ineens heel anders is steeds, zou het ook kunnen dat ik geen eisprong gehad heb? Snap er niets meer van allemaal.

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hoe weet je dat jouw eisprong altijd op dag 21 is? Gebruik je ovutesten of temp je?
    Dat ei van 11 mm kan dan best een overblijfsel zijn van de eisprong. Goed dat je wel bloed hebt laten prikken. Misschien in de volgende ronde al eerder doen, ze kunnen aan je waardes zien of je eisprong eraan komt.
    Heb je al een zwtest gedaan? Voor zover ik weet is de lf vaak hetzelfde aantal dagen, kan soms een dag schelen, maar zeker geen zes.

9. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Kim, mijn gyn zei dat follikels ook nog weleens gemist worden op echo's, dus misschien is dat gebeurd. Ook zei ze dat als er een progesteron piek gemeten wordt dat de eisprong altijd geweest is. Kan het niet zijn dat je luteale fase altijd al een dag of 18 is en dat je eisprong altijd eerder is. Hoe kom je aan het vaste eisprong moment?

Hier had ik gister na een paar dagen zonder bloedverlies opeens wat roze verlies... Het zal wel van de operatie zijn maar er is toch een klein sparkje hoop ontstaan. Nog een dikke week geduld. Volgende week maar hard werken zodat ik geen tijd heb om na te denken :p

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Idd wat Goldfishie al aangeeft; de lf is meestal hetzelfde. Meer dan een paar dagen zal het niet schelen. Maar ja, soms is het lichaam dwars en gaat het tegen alle regels in toch iets anders doen. Ben ook wel benieuwd of je een test hebt gedaan.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Je ongesteldheid kan je bijvoorbeeld wel uitstellen als je erge stress hebt. Onbewust stelt je lichaam het dan uit, heb ik wel eens gelezen.

12. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ze hebben me een aantal maanden gecontroleerd in het ziekenhuis dmv echo's en toen was het eigenlijk altijd rond dag 21 de eisprong, en exact 14 dagen later mijn menstruatie. Ik voel m'n eisprong ook altijd heel erg. We hebben natuurlijk 2 rondes pauze genomen maar vorige cyclus was het 41 dagen ipv de gebruikelijke 35 en nu zit ik ook alweer op dag 39. Ik dacht deze ronde m'n eisprong eerder te voelen dan dag 21, en dat werd dus ook bevestigd door het ziekenhuis maar dat zou dan dus niet kunnen, tenzij m'n luteale fase toch heel lang is. Vanmorgen toch maar een test gedaan tegen beter weten in, en weer negatief. M'n lichaam maakt er gewoon even een zooitje van denk ik. Hoop dat m'n menstruatie snel doorbreekt, en dat de Gonal F ervoor gaat zorgen dat mijn cyclus weer een beetje normaal wordt. Bedankt allemaal!

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ga komende week starten met gonal en ook ik hoop dat ik daardoor een normalere cyclus krijg. Mijn ei doet ook altijd zelf waar ie zin in heeft, waardoor ik soms op lange cyclussen uitkom.

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Ben je al ongesteld geworden fishy? Hopelijk heb je minder fm nodig met gonal. Hoe was het gesprek in het ziekenhuis?

Hier weer aan het werk.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier is gisteravond het rood gekomen en vanochtend behoorlijk losgebarsten. Net gebeld met de assistente en ik kan morgenmiddag de gonal en de pregnyl ophalen en woensdagavond gaat de eerste spuit erin. Toch wel weer spannend, voelt als een nieuwe fase en hopelijk gaat de gonal goed zijn werk doen. Hoop echt dat ik een keer normalere cyclussen krijg. Hoe mooi zou het zijn om een eisprong op dag 15 te hebben. We zien wel hoe het gaat. Aftellen naar woensdagavond!

Manlief en ik hebben net besloten dat we niet meer teruggaan naar het umc, we gaan de afspraken voor het zaadonderzoek en het gesprek om die uitslag te bespreken afzeggen. We blijven gewoon hier in het ziekenhuis waar we nu lopen en mocht iui met hormonen ook geen positief resultaat opleveren en we moeten door naar ivf/icsi, dan verwijzen zij ons door naar de vu. En dat vinden wij op dit moment prima.

16. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het doorgebroken is en dat jullie kunnen starten goldfishie! Hier helaas nog steeds niets, ook geen krampen meer alleen hele pijnlijke borsten. Hoop echt dat het snel doorbreekt, zit op dag 41.. Zulke lange cyclussen heb ik nog nooit gehad.

17. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Spannend Goldfishie dat je woensdag gaat starten met Gonal F. Ik heb er nu twee rondes opzitten met Gonal en ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Balen Kimberley dat het nog steeds niet is doorgebroken.

Ik zit nu halverwege het wachtbankje. Volgende week maandag is mijn NOD, maar de voortekenen zullen aan het einde van de week wel opdoemen.

18. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loolaa laten we hopen dat er helemaal geen voortekenen opdoemen en dat het deze keer gewoon raak is! Ik heb de poli gebeld vandaag, moet vrijdagochtend komen omdat het er niet op lijkt dat mijn menstruatie nog gaat komen en ik een ontzettende drukkende pijn in m'n onderbuik heb, lijkt wel bij m'n eierstokken. Wil gewoon dat ze er even naar kijken zodat ik zeker weet dat er niets mis is. Xx

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Succes morgen met prikken goldfishie! Hopelijk krijg je wat kortere cyclussen.

20. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Succes fishy, hopelijk valt het mee.
    Wat vervelend kim, heb je al een test gedaan, of denk ik dan te optimistisch?

Deel Deze Pagina