Kimberley: succes met de gonal! Loolaa: balen van je ongi... Ik heb maandag mijn eerste fm deze ronde, ik zit dan op cyclusdag 8. Ben heel benieuwd of er dan al een mooi ei te zien is.
Spannend goldfishie! Had je nog nagevraagd aan de gyn of het erg is dat je een cyste hebt en gonal-f spuit? Bij mij is er ook eindelijk een eitje gaan groeien. Het duurde echt lang deze maand! De IUI staat nu voor dinsdag gepland. Nog 2 dagen gonal-f en dan zondag de ovitrelle in de avond. Ben benieuwd.
Zojuist gekleurd slijm... Ik had 12 dagen geleden nog positief lh, dus het lijkt me vroeg voor slecht nieuws. Het stelt me niet echt gerust...
Arendje: op welke cyclusdag heb je de iui? Heb je gonal gespoten vanaf cyclusdag 3? Spuit jij ook 75 eenheden per dag? Ik ga maandag aan de gyn vragen hoe het zit met gonal en de al aanwezige cyste. Theeleut: hoop voor je dat het geen slecht nieuws is, duim nog steeds voor je!
De dipjes beginnen weer op te komen hier ... iemand van het mede iui forum is zwanger de 2e x. En 2 de 1e ronde al.. ik zit nu 10 dpo. Het vreemde is dat ik geen klachten heb. Geen hoofdpijn of nare dromen zoals altijd, geen buikkramp, niet misselijk.. geen goed gevoel ... enige is dat ik moe ben en mn rechterborst is ietswat gevoelig. Maar vorige mnd was dit allemaal veeeel heftiger. Ben bang dat het weer niet is gelukt. Ik twijfel om morgen toch te testen.. maar ergens denk ik, ik had aan mezelf beloofd dinsdag te testen. Moeilijk hoor .... bang vd teleurstelling maar onwetendheid is ook moeilijk Loola lieverd dikke digiknuf voor je wat rot zeg .. hoe voel je je er nu onder ??
Ik merk dat ik een hoop spanning op heb vastgehouden afgelopen twee rondes. En dat komt nu allemaal los. Ben ook ziek geworden vandaag. Lig nu lekker in bed en ben heel veel aan het slapen. Aan de andere kant is het ook heel fijn om te merken dat ik me weer normaal voel. Ik heb ook besloten om een ronde rust te doen. Ik wil me even iets langer dan een paar dagen normaal voelen. En daarbij heb ik over anderhalve week een training van twee dagen waar ik heel veel zin in heb en heel veel geld voor heb betaald. En je zult net zien dat de IUI plaats moet vinden in die twee dagen. Dus dan maar liever uitstellen.
Kimberley en Goldfishie en alle andere dames die GonalF gebruiken/gaan gebruiken: Één van de eventuele bijwerkingen van Gonal is vocht vasthouden. Dit betekent dat je wat aan kunt komen. Je kunt dit enigszins binnen de perken houden door minder zout te gebruiken in je eten en door veel water te drinken. Minder zout omdat het extra vocht vasthoudt. Meer water omdat het zuivert en juist minder vocht gaat vasthouden. Vruchtensappen en frisdranken bevatten veel suiker en suiker houdt ook vocht vast.
Theeleut roze slijm kan nog goed nieuws zijn, ik duim dat je morgen een mooi cadeau hebt, Bo87 rottig he.. Die dopjes horen erbij en is ook heel logisch. Toen ik zwanger was had ik juist helemaal nergens last van, geen pijnlijke borsten geen krampen niks dus het zegt allemaal niets, geef de moed nog niet op! Loolaa als het goed voelt moet je ook zeker even pauze houden, het heeft mij veel goed gedaan toen. Kan me heel goed voorstellen dat je weer even "normaal" voelen het belangrijkste is soms. Bedankt voor de tip! Was er al een beetje bang voor, maar ik zal goed opletten dat ik genoeg water drink. Als je stopt met spuiten verdwijnt dit vocht dan ook weer?
Helaas vanmorgen heel vroeg wakker geworden met enorme buikpijn. Dan weet je al hoe laat het is... Weer een ronde minder tot de positieve ronde zullen we maar denken.
Balen weer he theeleut ! Is het al doorgebroken ? Hier was de test met 11 dpo negatief. De teleurstelling is weer groot. Laat de ongi maar weer komen. Op naar iui 3 dan maar... zucht. loola ik begrijp dat je rust neemt. Ik persoonlijk kan dit niet. Als het ivf zou worden voor ons, zou dat als ik door ga in deze vaart pas maart zijn ongeveer. Dat duurt nog zo vreselijk lang dat ik niet verder wil uitstellen. Ik hoop dat je alles deze mnd lekker los kan laten ! Vind je beslissing erg knap!
Tnx Kimberley! Voel me alweer een stuk beter vandaag. Gisteren veel geslapen en vandaag nog even rustig aan doen. Hoe gaat het met jou vandaag? Mooi omgedacht Theeleut. Positieve gedachten helpen je toch maar weer op de been. Bo; balen zeg. Ik voel met je mee. Het voelt zo niet eerlijk. Dan doe je zoveel moeite, je laat er veel voor en je krijgt er niets voor terug. Bij mij zou IVF ook pas ergens in maart zijn. En nu denk ik, dan maar een maand later. Ben nu toch al zo lang bezig. En ik merk dat het me nu al zo goed doet. Geen stress en geen gedoe. Heerlijk.
Ik voel me vandaag ook ietsje beter gelukkig Loolaa, Theeleut en Bo wat ontzettend balen weer en oneerlijk bah. Ik dacht ook altijd dat ik geen rust zou kunnen nemen, maar toen het me allemaal even teveel werd was het toch de beste optie voor mij. Ik hoop echt dat je er even lekker van bijkomt! Ik ga vanavond de eerste Gonal spuit zetten.
Succes met de eerste gonal spuit Kimberley! Hier gaat het spuiten steeds een beetje beter. Morgenmiddag fm1, ben heel benieuwd!
Ja om half negen gedaan en ging heel goed! Was hiervoor alleen de ovitrelle gewend en eigenlijk een beetje verbaasd over de weinige hoeveelheid (50IE), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de ovitrelle wel veel vind. Heb nu 20 minuutjes gewacht vanuit de ijskast, ovitrelle had ik vorige keer meteen vanuit de ijskast gedaan en dat was geen succes. Hoop dat de bijwerkingen minimaal zijn maar we gaan het gewoon zien! Goldfishie ik hoop dat de Gonal goed werkt en er morgen mooie eitjes te zien zijn al!
Succes met de fm zo fishy. Hier een ronde zelf proberen tot de controledag. Die zit op 27 dpo. Dus misschien volgende ronde al iui.
Hier net fm1 gehad en de gonal doet goed zijn werk! Ben ik heel blij mee! Vanavond moet ik 50 gonal gaan spuiten ipv 75 en morgenmiddag heb ik fm2. Ik had namelijk meerdere follikels links zitten waarvan de grootste al 12 mm is. Ik zit pas op cyclusdag 8, ben er zo blij mee!! Ik moest ook gelijk bloed laten prikken en vandaar dat ik morgenmiddag alweer gelijk terug moet komen zodat ze kunnen zien hoe snel die grootste gaat groeien. Vind het heel spannend, voelt nu als een echte kans!! Kom maar op mooi eitje!!
Hoi dames, Zou ik hier met jullie mogen meekletsen? Bijna 3jaar geleden starte ons eerste iui avontuur en na de 6de iui bleek ik toen zwanger van onze zoon, M.orris. Nu na veel ellende waaronder de vroeggeboorte van onze zoon (na 29+3) en schildklierkanker bij mij zijn we nu toe aan een brusje.. Eerst een tijdje zelf geprobeerd tegen beter weten in en nu vandaag groen licht bij gyn om iui weer op te starten.. Zat nog mooi voor es dus waarschijnlijk na het weekend eerste iui weer.. Merk dat ik het weer spannend begin te vinden omdat het nu toch weer echt wordt.. Allemaal veel succes!
Wat een goed nieuws Goldfishie!! Heb je ook wel verdiend na die lange cyclussen. Spannend allemaal. Succes maar weer voor morgen. Kimberley: fijn dat het injecteren goed ging bij je. Nu maar hopen op net zulke mooie follikels als die van Goldfishie. Zo hebben we weer even wat leuk nieuws hier in dit topic. Met mij gaat het gelukkig ook goed. Ik merk echt dat die hormonen uit mijn lichaam zijn. Ik kan weer normaal denken en met mijn werk bezig zijn. Kan me nu ook lekker om de training voorbereiden die ik ga volgen volgende week.