Welkom Linda! Wat een verhaal zeg. Je vertelt het in een paar zinnen, maar je hebt echt veel mee moeten maken zeg. Ik hoop dat jullie snel positief nieuws mogen hebben en dat je niet te veel IUI's hoeft te ondergaan. Dat hoop ik trouwens voor ons allemaal.
Dames die aan het prikken zijn, jullie zijn bikkels! Ik wil laten weten dat ik met jullie meelees en jullie zeker blijf volgen... Goldfishie, goed om te lezen dat je eitjes nu wel goed groeien. Hopelijk wordt dit jouw maand! Lolaa, ik snap die maand rust wel hoor.... Toch zou ik door willen gaan denk ik.. Bo, ik zag dat je weer negatief getest had...balen maar niet opgeven hoor!
Wat goed goldfishie, ik hoop dat het bij mij ook zo goed z'n werk gaat doen! Welkom Linda, wat een heftig verhaal.. Fijn dat je alweer zo snel kan starten, en dan kan je hier lekker je ei kwijt wanneer je daar behoefte aan hebt! Loolaa fijn dat je je weer jezelf voelt, dat is echt even op adem komen dan he? Ik vroeg me af wanneer jullie eventuele bijwerkingen van de Gonal F begonnen te merken, ga nu zo m'n tweede spuit zetten. Vanmorgen wel gevoelig/druk bij m'n eierstokken maar geen idee of het daarvan kan komen al zo snel. Xx
Bedankt voor de support Mischa!! Ik vind het ook leuk om te horen hoe het met jou gaat. Ik moet ook eerlijk zeggen dat wanneer ik die training niet had gehad ik naar alle waarschijnlijkheid door was gegaan.
Mischa: lief dat je nog meeleest! Kimberley: ik heb tot nu toe alleen een soort van vol gevoel en dat ik dan niet altijd zin heb om te eten of honger heb. En heel soms een misselijk gevoel. Maar dat is dus niet de hele tijd. Wel heb ik veel meer last van slijm dan normaal. Mijn borsten zijn ietsjes gevoelig, terwijl ik dit nooit voor de eisprong had. Volgens de gyn komt het meer slijm ook echt van de gonal. Verder merk ik geen andere bijwerkingen.
Hoi meiden even een tijdje niet mee gepraat merkte dat ik echt even alles los moest laten. Na de mislukking van iui nr 4 zo een domper. Hoe gaat t met jullie? Volgende week maandag is m'n nod en dan gaan we weer beginnen met iui 5 Liefs x
De gonal heeft te goed zijn werk gedaan... We krijgen geen iui deze ronde en we hebben klusverbod. Ik had 5 eitjes: 18, 17, 16, 14 en 13 mm. Ik moet morgenavond pregnyl spuiten om de eitjes de opdracht te geven dat ze moeten springen. Als het rood is gekomen over ruim twee weken dan bellen voor afspraak uitgangsecho. Als er dan een cyste zit (1 extra is bijgekomen) dan krijgen we in die ronde ook geen iui. Ik hoef nu ieder geval geen gonal meer te spuiten, dat is dan het goede nieuws geloof ik...
Balen goldfishie! Het zit jou ook echt niet mee zeg! Eerst willen ze niet en nu te goed! Pff wat zijn de risico's om wel te klussen? Eitjes zijn toch niet allemaal groot genoeg? En je wacht al zo lang.. Hoe groot is de kans dan op een meerling?Volgens mij zal ik het er gewoon op gokken hoor, tenzij ze je ernstige risico's hebben verteld. Ze zouden mij daar toch echt wel van moeten overtuigen hoor. Morgen mijn eerste folikelmeting. Hopelijk hebben de hormonen iets minder effect dan bij jou..
Wat ontzettend balen goldfishie.. Maar die van 13mm gaat dan nooit gelijk springen als de anderen toch? Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik zou doen, ik zou het er misschien op gokken maar zonder pregnyl zodat ze niet tegelijk springen. Maar goed, ze zeggen natuurlijk ook niets voor niets klusverbod. Ik weet een aantal kennissen die het klusverbod hebben genegeerd en daar toch zwanger zijn geworden, maar er is natuurlijk een risico op een tweeling of misschien nog wel meer (wel heel zeldzaam geloof ik). Pff wat een lastige beslissing bah. Sterkte meis!
Heb net nog even naar de assistente gebeld over hoe groot de kans is dat ik nu wel zwanger raak en dan ook ineens van 3. Zij gaan dat zo met het team overleggen en dan belt ze me terug. Zij heeft het nu over 5 follikels die volgens haar allemaal gaan springen en mee gaan doen. Ik had het blijkbaar verkeerd onthouden, maar ze waren gister, 1x 17, 2x 16, 1x 13 en 1x 12mm. En dan wel met 2 mm gegroeid van maandag naar dinsdag. Dus vanmiddag is waarschijnlijk alles weer 2 mm groter. Ik zou zo graag die kans nemen om zwanger te kunnen raken, weet het gewoon even niet meer...
Wat balen Goldfishie!! In sommige ziekenhuizen worden er weleens wat follikels weggeprikt. Kunnen ze dat niet bij jou doen?
Precies wat loola zegt !! Dat wegprikken heb ik ook vaker gehoord ! Wat onwijs balen toch weer zeg pffff. .. sterkte lieve fishy ! Test hier negatief, vandaag nod. Hopelijk vandaag of morgen ongi, en niet weer later ! Ik wil door..
Balen Bo87.. Hoop ook dat je menstruatie dan snel doorbreekt zodat jullie verder kunnen. Goldfishie wat fijn!! Moet je dan wel de pregnyl spuiten of gewoon natuurlijk laten gaan? Ik ga heel hard voor je duimen dat het op deze manier gaat lukken! Hier nu 3 spuiten gezet, vind het prikken totaal niet eng, heb wel ontzettend veel hoofdpijn steeds maar drink heel veel water. Voor de rest gaat het eigenlijk erg goed, en de druk bij m'n eierstokken is ook veel minder. Vanmorgen wel vanuit het niets ineens heel geïrriteerd en toen verdrietig maar het was ook zo over, ik laat het maar gewoon over me heenkomen allemaal.
Ja, vanavond pregnyl spuiten en morgenavond sexytime! Kimberley: ik had geen last van hoofdpijn, maar waarschijnlijk dat de bijwerkingen bij iedereen anders is.
Goldfish wat vervelend dat de iui niet door kan gaan maar wel fijn dat je gewoon aan sexytime kan doen. De 3 eitjes zullen zeker wel meedoen dus toch meer kans. Ik hoop dat je over 2 weken positief test Ik ga me vanmiddag even inlezen ben een tijdje niet online geweest vanwege het lange wachten. Volgende week donderdag ons startgesprek en ik hoop zo dat ik nog niet ongesteld word voor die tijd. Dan kunnen we per volgende week al beginnen
Wat fijn goldfishie dat jullie zelf wel mogen klussen hopelijk is t raak! Bo wat balen op naar een nieuwe ronde nieuwe kansen! Mariah spannend jullie gaan nu voor ivf? Ik kan zelf niet wachten tot wij met ivf mogen starten heb zelf geen goed gevoel bij iui voor ons. Wij moeten nog 2x dus dat schiet wel al op.