Fishy ! Succes ... deze ronde is er flink wat kans op een bevruchting denk ik !! Spannend !! Ik ben ongesteld geworden hoor. Nieuwe ronde idd, ronde 3 alweer !!
Bientje ja dat klopt wij gaan nu voor ivf. Kan wel begrijpen na 3 pogingen iui had ik het ook al opgegeven dat het niet zou lukken met iui, toch ben ik ook wel bang dat het met ivf ook niet zal lukken ook omdat je maar 3 pogingen vergoed krijgt. Vervelend Bo dat je ongesteld ben geworden hopelijk is nr 3 wel gewoon raak. Ik vroeg me af hoe het eigenlijk gaat met Kniekie ??
Lieve goldfishie, soms is het leven even niet eerlijk. Waarom moet nu alles bij jou zijn? Ik hoop dat je een ei zelf bevrucht en anders gewoon een heerlijke vrijpartij hebt Bo, jammer dat het weer mislukt is. Maar je hebt goede kansen dus volhouden hoor.... Mariah, ik hoop dat je snel kunt gaan beginnen. Wordt het ivf of ICSI bij jou?
Bientje en Bo dat gevoel heb ik ook hoor, dat IUI gewoon niet gaat werken, maar zie ook ontzettend op tegen IVF. Ik vind dit al pittig de ziekenhuisbezoeken, de hormonen, m'n werk, m'n gezin thuis huishouden, sociale leven. IVF is nog veel heftiger en dat beangstigd me soms. Mijn man en ik hebben het de laatste tijd steeds vaker over stoppen met de mmm. We hebben een prachtig kindje, en 4 jaar teleurstelling gaat niet in de koude kleren zitten. Ik moet heel eerlijk zeggen dat als we nog geen kindje hadden we waarschijnlijk tot het allerlaatste zouden doorgaan. Maar we krijgen steeds vaker het gevoel dat we verder willen, niet meer leven in het teken van ziekenhuisbezoeken en elke maand de hoop, en weer de teleurstelling. Het gevoel dat we met z'n 3en ook heel gelukkig zijn en dat dat ook genoeg kan zijn gaat steeds meer overheersen. Maar na elke mislukte poging krijg ik toch weer die vechtlust om door te gaan, dus het blijft heel dubbel de wens is nog steeds heel sterk. Laten we maar gewoon hopen dat het voor ons allemaal heel snel raak is!
Bo: superbalen... niet leuk Mariah: je krijgt idd maar 3 pogingen ivf/icsi vergoed. Maar alle eitjes die je kweekt in ronde 1 tellen allemaal mee in poging 1. Aangezien je 1 bevrucht eitje teruggeplaatst krijgt, is poging 1 van ivf wel meerdere rondes (als je tenminste meerdere eitjes hebt). Heb je iui met hormonen gehad? Hier zitten de zaadjes erin. Heb nu veel eipijn en voel ook precies de plek waar ze zitten. Dit gaan twee lange en spannende weken worden!
Dat wist ik ik helemaal niet goldfishie van de IVF pogingen, dat is toch wel heel erg fijn! Heel veel succes deze 2 weken, veel afleiding zoeken en lekker je rust nemen ook, en dan hopen we natuurlijk goed nieuws te horen!
Fishy, succes met wachten. Ik duim voor je. Kim, ik kijk juist uit naar ivf denk ik. Eindelijk een keer een cyclus met een fatsoenlijk percentage. 40 ipv 5... Ik merk dat de problemen bij mij meer in mijn koppie zitten, de moeite en pijn kan ik wel aan. Of ik een mislukte ivf aan kan, dat weet ik niet... Heb tegen de arts gezegd dat dat het moment wordt waarop ik kaartje van maatschappelijk werker accepteer. Doen jullie ziekenhuizen dat eigenlijk ook, maatschappelijk werkers?
Theeleut bij ons in t ziekenhuis kan je inderdaad hulp krijgen om het allemaal een beetje te verwerken. Ik zelf kijk ook erg uit naar ivf. Hebben wij zelf een beter gevoel bij vanaf t begin al. Wij lopen in t vumc die hebben ook een heel hoog slagingskans met ivf. Vind t een heel fijn ziekenhuis! Hoe is t met jullie? Ik zit op t wacht bankje van nod morgen als t goed is.. Dan naar iui nr 5. Liefs
Weer een zwangerschap in mijn vriendengroep, werd aangekondigd in de taart die ze hadden voor hun dochters 5e verjaardag. Normaal baal ik even heel erg maar barstte nu toch wel in tranen uit ... verdorie .. ik wil zó graag. Blij voor hun.. maar een gebroken hart voor mezelf. Maar goed, over 6 dgn alweer een FM. Blijven doorgaan ... Het klinkt misschien stom, maar geef mij ook maar ivf. Ja dat is zwaarder maar qua slagingskans meer hoop ! Eindelijk het echte werk. Ipv steeds hopen en dan weer niks
hallo iedereen, ik ben al een paar dagen niet hier geweest, ik heb gisteren een terugplatsing gehad. Nu afwachten of het gaat lukke.
Snap heel erg goed dat jullie uitkijken naar IVF, denkt dat het bij mij ook meer in m'n hoofd zit, praat daar wel al 1 keer in de maand over bij een maatschappelijk werkster via m'n huisarts, daar ben ik gekomen na het overlijden van m'n moeder en nu bespreek ik dit ook daar. Bo87 snap je zo goed, ik had daar vorige maand ook echt even moeite mee. We gunnen het iedereen maar onszelf ook gewoon! Ik wacht gewoon rustig af en heb geleerd vooral te luisteren naar m'n eigen gevoel, als m'n gevoel op een gegeven moment echt zegt nu is het genoeg, dan stoppen we, daar staat m'n man ook volledig achter. Vanmorgen voor de eerste folikelmeting geweest, meerdere blaasjes te zijn maar nog geen groot genoeg, dus doorspuiten met de Gonal F en donderdag weer komen voor de 2e meting. Als alle blaasjes doorgroeien zitten we weer met het volgende probleem, maar het kan ook zijn dat er een paar wegvallen. Wordt vervolgd dus!
Spannend luana! Duimen draaien! Bo balen meid.. Goldfishie ook voor jou draaien de duimen meid.. Hier morgenvroeg om 10.30 eerste iui voor brusje.. Vind het toch weer een beetje spannend 😊
Bo ik snap je frustratie heel herkenbaar. Spannend Luana! Hopelijk over 2 weken goed nieuws! Linda succes ook hoop ik voor jou goed nieuws over 2 weken. Hier is m'n nod door gebroken. Op naar ronde 5 alweer.. Liefs
Knuffel biientjeee! Hier vanmorgen iui gehad met een zwaar teleurstellend aantal zwemmers van maar 100000.. Ben er zo verdrietig van weer.. Lig nu op de bank met een warme kruik op mijn buik om toch het nestje warm te houden..
Bieentje wat balen, op naar de volgende ronde dan maar weer.. sterkte meis! Linda ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent, maar onthoud goed dat er maar 1 zwemmer nodig is, dus je hebt nog steeds een goede kans!
Luana, wat vreselijk spannend weer voor jou! Het ontdooiproces is dus goed verlopen, dat is al een overwinning... Ik duim voor je... Ik snap jullie donkere overwegingen over misschien stoppen met mmm of dat ivf meer kansen heeft. Nu heb ik ICSI tien keer zo zwaar ervaren als iui. Maar dat is mijn mening na een zware punctie en een week op de bank. Dat heeft natuurlijk niet iedereen. Ik hoop voor jullie dat iui toch het gewenste resultaat geeft.
Hoi meiden vanmorgen geweest voor een fm natuurlijk nog veelste klein hahaha zit op dag 3 vanavond weer beginnen met menopur prikken vorige maand was t 75 en moet nu 125 prikken zal mij benieuwen volgende week donderdag weer voor een fm. Hoe is t met jullie? Liefs