Spannend bientje! Hier net weet m'n injectie gedaan, de 11e nu. Morgenochtend folikelmeting hoop echt dat ze een beetje gegroeid zijn en dat het er niet teveel zijn.
Nou uiteindelijk best teleurstellend, baarmoederslijm 7mm dat is wel goed maar maar 1 follikel van 15mm en de rest allemaal nog veel kleiner. Ik had gehoopt dat er in ieder geval 2 follikels waren, 1 heb ik zonder hormonen ook. Nu doorspuiten met de Gonal 50ie en dan zaterdag nog 1 meting en waarschijnlijk maandag de inseminatie. Het is niet anders hopelijk is het een goed eitje haha.
Balen Kimberley snap je helemaal had t zelfde vorige ronde. Maar alles kan he misschien wel een super ei!! Spannend goldfishie duimen draaien!
Pfff balen kimberly. Dat heb ik dus ook iedere x, maar 1 eitje ! Terwijl ze gezegd hadden dat ik iui kreeg met de hoop 2 eitjes te stimuleren voor hogere kans. Maar verhogen vd gonal willen ze ook niet .. want ja bij 2 eitjes is meerlingen verhoogd ????? Zo dubbel, echt niet tof !! Hier niks te melden, zaterdag 1e FM.
Oh Kimberly wat balen meid! Daar zou ik ook teleurgesteld over zijn 😞 al heb ik wel vaker gehoord dat kwaliteit beter is dan kwantiteit.. Goldfishi onze nod zal ongeveer gelijk vallen denk ik zo.. Spannend meid! Biientjeee succes deze ronde weer meid! Hopelijk helpt de verhoging in medicijnen..
Ja dat hoop ik ook! Ja ik vraag me zo af wat de meerwaarde dan is van die hormonen, als ik uit mezelf ook 1 ei heb. Al is m'n cyclus nu we iets korter maar alsnog 32 dagen. Het voelt zo nutteloos dan om mezelf elke dag te prikken voor hetzelfde resultaat. Maar goed, we gaan gewoon van het beste uit!
Raar met die hormonen wat ze er dan mee willen... Hier weer tijd om getimed te klussen. Heb niet echt het idee dat het iets gaat doen, maar toch... Over twee weken weer naar ziekenhuis, dan hopelijk iui1 plannen.
Hi allemaal, Nieuw op dit forum en onlangs gestart met IUI. Zit nu halverwege mijn wachtweken. Wat kleine klachtjes, maar kan niet zeggen dat ik me heel erg anders voel. Heel erg spannend dus. Zal de komende dagen jullie verhalen/ervaringen eens rustig gaan lezen. Wil iedereen heel veel succes/sterkte wensen in dit hele traject.
Spannend Theeleut zeg nooit nooit he, het kan zomaar gebeuren! Dan zijn we ongeveer gelijk ik heb maandag de inseminatie en we zijn nu zelf wat aan het klussen. Daar heb ik trouwens nog een vraag over, doen jullie alleen de IUI of klussen jullie er zelf ook wat omheen? Deden wij normaal niet, maar wil m'n kansen nu wel wat vergroten dan alleen de IUI af te wachten, al is het natuurlijk nog nooit gelukt. Welkom Mae, spannend he die wachtweken.. Hopelijk met een heel mooi resultaat!
balen Kimberly. Welkom mae. Nog een week wachten dan mag ik testen, ik voel niets. Ik vindt deze wachttijd een marteling. Veel mensen vragen wanneer wij een baby krijgen, het is zo frustrend. Ik hoop dat wij allemaal so snel mogelijk een positief test hebben. Ik blijf duimen voor onze allemaal. Ik druk de heel tijd op mijn borsten om te kijken of ze gespannen zijn of ze pijn doen. 😔😔😔
Luana het is soms ook gewoon een marteling, mij helpt het om te denken dat de tijd niet sneller gaat als ik er alleen maar mee bezig ben, maar dat doe je onbewust toch. Veel afleiding zoeken! Ik ben net weer voor een follikel meting geweest en m'n eitje is niets gegroeid, nog steeds 15mm snap er echt niets van we zijn 2 dagen verder! Dus maandag geen inseminatie. Gonal F verhogen naar 75ie vanaf vanavond en maandag weer een meting. Hoop dat dat iets doet, maar ook bang dat het dan te snel gaat en we de eisprong missen.
He meiden ! FM 1 gehad. Tot mijn vreugde (haha) kan ik zeggen dat ik op dag 10 ik 2 eitjes heb links van 18 en 13 mm. Hopelijk gaat de 2e nog even groeien en heb ik er 2 maandag. Maar maandag is de iui ! Om 13u. Op dag 12 ... record ! Irritant is dat ik nooit weet of de kleinere is meegegroeid... spannend weer ! Verder heb ik laten pendelen.. en wat zegt de pendel ? Dat ik 2016 geen kindje zal krijgen. Slik ...
Wat raar Kimberly, krijg je geen medicijnen? Bo van de pendel moet je niets van aantrekken, ze hadden gezegd dat ik in juni zwanger zou worden.lol
Wat goed Bo! Hopen dat de kleinere nog even meegroeit voor maandag! Hoe doe je dat dan pendelen? Ik heb t ooit eens met naald en draad gedaan er daar kwamen 3 kindjes uit, eerst een jongen (die heb ik!) daarna nog een jongen en dan een meisje. Maar niks over jaar ofzo. Luana ik gebruik Gonal F om de eitjes te laten reipen, dit moet ik nu ophogen omdat het dus alsnog stilstaat.
Bo: alvast heel veel succes morgen! Kimberley: jij ook veel succes bij de fm, hopelijk is je ei goed gegroeid! Luana: de tweede wachtweek vind ik altijd het ergste. Mijn nod is volgende week zondag en voor mijn gevoel duurt dat echt nog heel lang.