Balen arendje! Dikke knuffel Bo en Kimberly veel succes morgen.. Hier ook die stomme wachtweken.. Nu 6 dpo en het gaat tergend langzaam..
Hallo allemaal, Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, omdat wij inmiddels het ivf traject in zijn gegaan en ik even iets rust wilde hebben. Vandaag heb ik de 2e follikel meting gehad. Ik heb 4 eitjes op juiste formaat (18mm) en 4 die aan het groeien zijn (12mm) en nog 2 kleintjes (10mm) Ik moet nog 2 dagen door prikken. Woensdag weer terug komen en dan zal waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie zijn. Super spannend allemaal! Ik vind het allemaal wel heel zwaar merk ik. De IUI behandelingen waren ook zwaar, maar nu met de ivf heb ik zoveel bijwerkingen pff.. Afwachten maar weer.. Liefs Kelly
Nou de IUI 3 is een feit. Opbrengst was weer top. 79 mljn en 84% beweeglijkheid na opwerking. Ik heb wel echt enorm veel pijn gehad dit keer. Ze konden de BMM niet vinden en moesten een hoop duw en trek werk verrichten. En ik heb al echt onwijs veel last van de ovulatie.. Nu net veel bloed verloren door het gewroet.. Ik heb volgende week dinsdag een gesprek met het hoofd van de afd. Gyn. Dat is nu mijn nieuw behandelend gynaecoloog. Het is gebruikelijk dat je na 3 x een evaluatie hebt, dat er nieuwe afspraken worden gemaakt, ze had het eventueel over andere medicatie en afspreken hoe we er in staan, doorgaan of niet ? Naar ivf of toch nog iui... Ik ga denk ik wat dingen op papier zetten, vragen die in mijn hoofd spoken. Ik voel me dan wel vaak een zeur. Maar goed, het is mijn lichaam, ik moet me er maar even overheen zetten. Arendje wat balen het blijft echt heel naar allemaal... ik leef met je mee !
Ben er even uit geweest. Heb even rust gehouden. Maar nu ben ik er weer. Dit weekend had ik een positieve ovu test. Weet iemand hoe het zit met vruchtbaar slijm? Ik had dat vrijdag en zaterdag een knal ovu test. Ik heb begrepen dat je met vruchtbaar slijm tegen de eisprong aan zit. Maar 24 tot 48 uur na een post ovu test pas eisprong. Dat komt niet overeen met hoe het bij mij nu gaat. Mocht iemand iets weten, hoor ik het graag.
Lieve Bo!! Mooie opbrengst!! Nu maar duimen!! We lopen weer mooi gelijk op volgens mij. Laat je nooit wegzetten als een zeur. Als jij vragen hebt, zijn ze zowiezo terecht. Ik vind het juist een goed idee dat je ze op papier gaat zetten. En ik zou het papier met pen ook meenemen naar het gesprek. Dan kun je mooi checken of je alles hebt gehad en de antwoorden opschrijven.
Bo wat een super opbrengst, dat hebben wij nog nooit gehaald haha. Hopelijk is het deze ronde raak! Ik voel me ook altijd een zeur, maar dat zijn we niet het is een moeilijk traject en we hebben recht op alles vragen waar we mee rond lopen. Hier vandaag weer meting gehad, nu eindelijk groot genoeg, helaas wel nog steeds 1. Vanavond ovitrelle spuiten en woensdagochtend de IUI. Kelly kan me echt voorstellen dat ivf een stuk pittiger is, hopelijk is het allemaal de moeite waard. Loolaa wat betreft het slijm weet ik het ook niet precies, rekbaar slijm en doorzichtiger wit schijnt inderdaad wel voor de eisprong te zijn, dat heb ik nu ook.
Arendje: dikke knuffel! Linda: succes in de laatste wachtweek! Kelly: balen dat je er zoveel bijwerkingen bij hebt. En het is ook een heel zwaar traject. Wel heel fijn dat je eitjes goed groeien! Succes morgen! Bo: fijn dat de zaadjes zo goed waren, succes in de wachtweken en heel hard duimen! Loolaa: ik heb vaak 5 dagen voor mijn eisprong al slijm. Begint eerst met een klein beetje en daarna wat meer. Op de dag van de eisprong heb ik vaak al geen slijm meer. Het is echt van te voren. Maar het verschilt ook per ronde. De ene ronde is het meer dan een andere ronde. Kimberley: alvast heel veel succes morgen! Ik zit vandaag op 11 dpo en zondag is mijn nod. Gisterochtend ging mijn temp omlaag, maar vanochtend was ie weer omhoog. Zou het een innestelingsdip zijn?
Hoi meiden hoe is t met jullie? Net met plassen veegde ik iets rood bloed af? Zit op dag 8. Vind t een beetje vreemd. Donderdag weer fm.. Liefs x
Goldfishie dat zou natuurlijk kunnen! Ik vind het altijd lastig om daar een oordeel over te geven omdat er ook veel hoop bij kunt kijken, maar temp omlaag en weer omhoog is vaak een goed teken. Bientje ook bij jou zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn, dat zou natuurlijk geweldig zijn.
Tnx voor de info Goldfishie. Had er nooit zo erg op gelet en nu viel het heel erg op. Zoals jij het beschrijft is het duidelijk en is ook een beetje gelijk aan hoe het bij mij is gegaan. En ik hoop voor je dat de dip in de temp een innestelingen dip is. Biientjeee; het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Spannend hoor. Ik moet zeggen dat zo'n maand rust wel goed doet. Ik ben er iets minder mee bezig en ik merk dat een maandje hormoonvrij heel ontspannend is. Ik ben er klaar voor om straks met de 3e IUI aan de slag te gaan. Mijn respect voor alle dames die IUI na IUI na IUI enz doen. Diepe buiging van mij!!
Nee meiden ik moet nog voor de behandeling. Anders zou ik een gat ik de lucht springen haha ik moet donderdag een fm en dan zaterdag of zondag denk ik de iui
Sorry! Dat is dan idd weer andere koek Misschien even vragen donderdag wat dat zou kunnen zijn. Ik hoop op mooie follikels voor je donderdag!!
Oh sorry bientje verkeerd begrepen! Ik heb gisterenavond om half 8 de ovitrelle gezet, en vanavond om Half 7 kreeg ik echt ontzettende pijn onder bij m'n eierstokken, kom amper meer rechtop lopen, rond half negen was de pijn weg. Ik ben zo bang dat dat dus m'n eisprong was . Ik heb morgenochtend om half elf pas de IUI dan heeft het dus eigenlijk geen zin meer.
Kimberley: waarom bel je niet om te overleggen? Misschien kan je vandaag nog terecht? Hier gaat mijn temp de verkeerde kant op...
Goldfishie ik voelde gisteren zeer duidelijk m'n eisprong rond 8 uur, en heb vanochtend om 11 uur de inseminatie gehad. Volgens mij is dit dus te laat, omdat de eicel meestal nog maar 12 uur "leeft" na eisprong. De verpleegkundige zei echter dat m'n baarmoedermond nog goed open was dus dat de timing niet zo verkeerd was. Ik zet er heel erg mn vraagtekens bij, ook omdat m'n slijm meteen weer heel anders was (niet meer draderig en doorzichtig). Maar goed we kunnen er nu niets meer aan doen. Vorige keer voelde ik ook al 15 uur voor de inseminatie m'n eisprong, het lijkt erop dat na het ovitrelle spuiten m'n ei na 24 uur springt, en pas na 40 uur heb ik de inseminatie. De artsen doen hier alleen helaas niks mee.
Hallo meiden, Ik ben ongesteld geworden. Ik ben teleurgesteld en gefrustreerd.😞😭😭😭😭😭😭
Aah wat balen Luana, ik kan het me heel goed voorstellen , het blijft zo oneerlijk. Goldfishie ik heb nooit getemperatuurd na inseminatie, wat houdt dat in?
Luana, dat is niet zo best! Wanneer was de testdag eigenlijk? Dikke knuffel... Dames, ik heb nog een aantal ovulatietesten liggen maar gebruik deze niet meer. Als je een persoonlijke krabbel stuurt, wil ik ze gerust aan iemand doneren ( alleen de portokosten is meer dan voldoende). Ik hoor het wel....