Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bientje: succes vandaag bij de fm!

Luana: neeeeee.... :(

Kimberley: in mijn handtekening staat een link naar FF en daar zie je mijn tempkaartje. Voor je eisprong is je temp laag en na de eisprong hoog. Als je zwanger bent dan blijft je temp hoog. Als je temp naar beneden gaat, dan komt het rood eraan. En dan weet je ook hoe lang je lf is.

Mischa: lief dat je aan ons denkt, maar ovutesten zijn niet aan mij besteed. Misschien iemand anders.

2. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Luna balen meid! Hopelijk was ie nog optijd Kimberley.
    Vanmorgen geweest voor een fm meting. Zitten 2 eitjes in m'n linker eierstok!! Hiep hoi! De ene was 16mm en de ander 15mm? Geloof ik morgen ochtend nog een keer fm en dan zondag of maandag de iui. Spannend weer!

3. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh luana wat vreselijk! Weet nog zo goed hoe diep ik kon vallen tijdens de iui's van onze zoon 😪😪 dikke knuffel meid.

Kimberly dat is idd heel vervelend als je zelf eigenlijk weet dat de timing niet klopt.. Hopelijk willen de artsen toch naar je luisteren..

Biientjeee heel veel succes meid! Hadden ze nog een verklaring voor je bruin/rood verlies van de week?

Goldfishie hou je het nog vol meid? Wachtweken duren toch altijd zo lang he 😞 knuffel

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bientje: spannend!! Twee mooie eitjes! :)

Linda: jawel hoor, maar het zijn bij mij geen wachtweken meer. Mijn temp was gister al naar beneden gegaan en al klein beetje bruinverlies gespot. Dus hier game over en ik wacht op het rood en dan kan ik weer bellen voor de afspraak.

5. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee 😞 wat erg meid.. Is dit nu de 6de iui geweest of komt die nu nog? Knuffel

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    He meiden

Oh ik had toch een mooie droom vannacht ! We hadden een echo van ons kindje, het was zo perfect. Ik voelde zo diep gelukkig.... tot ik wakker werd :( domper, het was niet echt. Voel me er nu nog sombertjes van. 3 dpo hier en flink last van de hormonsters. Ik ben niet te genieten ! Snel geirriteerd en kan om alles huilen. Ook flinke hoofdpijn en dan die dromen.

Fishy.. hmm was je temp weer gezakt ? Dat zou een flinke domper zijn zeg.

Luana ah nee toch meid wat erg ! Ik leef met je mee ! Sterkte met deze tegenslag ...

Loola, we lopen idd mooi gelijk weer. Fijn dat het zo goed voelt zonder meds ! Ik heb er deze ronde flink last van. Veel erger dan afgelopen ronde :(

Bientje, jeeeej ook 2 !! Wat goed :) bijna de iui dus !

Kimberly, ik zou gewoon gesprek aangaan met de arts erover hoor !! Dit is zonde !! En belachelijk dat ze geen gehoor geven eraan.

Ik heb gister mn brief met vragen gemaakt. Ben benieuwd. Dinsdag is het gesprek alweer !

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ah nee fishy ! Wat vreselijk balen ! Je verwacht dat je met zo veel follikels hogere kans hebt. Ik vind het knap hoe je ermee om gaat fishy. Ik zou er waarschijnlijk niet zo sterk onder zijn. Knuffel !!

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Linda: de laatste keer geen iui gehad omdat ze geen iui doen bij ons in het ziekenhuis als je 3 follikels of meer hebt. Ik heb dus alle 3 de iui's met hormonen spuiten nog tegoed.

Bo: ik heb ook vaak genoeg van dat soort dromen gehad, een baby of een positieve test. En je voelt je dan in je droom ook heel goed en blij. Totdat je dus wakker word...

Goed dat je al je vragen op papier hebt, alvast heel veel succes!

Ik had ook goede hoop om deze ronde zwanger te kunnen worden. Met drie follikels, is 3x meer kans en ik voelde me ook heel goed deze ronde. En ook omdat de gonal zo goed aansloeg. Ik was er heel blij mee. Geen iui gehad, maar het samen gezellig gemaakt op het juiste moment. Het kon niet fout gaan, maar helaas... :(

9. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Goldfishie sterkte meid! Zo onwijs klote *sorry voor m'n woordkeuze!
    Hoeveel iui moet je nog voor ivf?

10. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen goldfishie, ik had ook echt hele goede hoop voor jullie met de 3 follikels. Zo zie je maar hoe klein de kansen eigenlijk zijn, IUI geeft mij ook echt heel weinig hoop. Zoals ik al zei denk ik vaker aan stoppen in de eerste weken van m'n cyclus, maar als ik dan weer in m'n wachtweken zit denk ik we gaan gewoon door misschien dat IVF het voor ons wel doet. Zou ook liever meteen met IVF beginnen na deze IUI, maar omdat er geen hele duidelijke oorzaken zijn doen ze dat natuurlijk niet. Bo87 komt me heel bekend zulke dromen, heb ze ook gehad met naam en alles compleet. Vreselijk die hormonen soms he, allemaal voor het goede doel natuurlijk maar toch.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Kimberley: ik had geen iui gehad. Hier in het zkh doen ze geen iui met 3 follikels of meer. Ik heb nog recht op 3x iui met hormonen.

Hier is het definitief game over, rood is gekomen... :(

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Meiden, ik HAAT het wachtbankje !! Ik haat ook de bijwerkingen van de pregnyl !! Nachtmerries, voel me down, stilletjes en teruggetrokken, heeeel snel boos ! Arme vriend van mij...

Ik heb dinsdag evaluatie gesprek met mn gyn. Dan is mn 3e iui geweest. Ik heb vragen opgeschreven. Bv de zaadkwaliteit van ml is flink omhoog, maar dat zegt niks over of het zaadje wel echt een ei kan bevruchten toch ? We zijn al lang bezig zonder zelfs maar 1 x succes. En bij zijn ex ook ruim anderhalf jr, zonder resultaat. En zij heeft nu 2 kids. Ik heb er ook 2 .. ik heb geen vertrouwen in de iui. Ik las ergens dat als 1 tm 3 mislukt by onbegrepen infertiliteit dat de kansen drastisch afnemen dan. En het is al zo laag ! Ik ga hem vragen of dat klopt. En als laatste punt. Mijn vorige gyn (werkt nu in ander zkh) had mij beloofd dat ze hormonen gaf zodat ik 2 follikels kon stimuleren zo dat mn kansen iets hoger lagen. Ik startte met 50 eh en evt. ophogen. Na iui 1 had ik 1 follikel, dus mijn vraag om volgende ronde te verhogen. De gyn zei toen nee want de kans op meerlingen is dan verhoogd en de voorkeur ligt op 1. Dat is leuk..... maar niet wat mij beloofd is ! Ik heb van nature een eisprong. Dus dat is niet zo duidelijk, steeds een andere meningmoet ik nou echt per se die 6 iui's doorlopen.... ben bang van wel.

Fishy pffff wat een domper !!! Knuffel voor jou.

13. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag getest.. Omowit, eigenlijk heel erg verwacht met het lage aantal zaadcellen maar toch groeide er weer hoop.. Heb mijn tranen weer flink zitten verbijten vanmiddag.. En dan kijk ik naar onze lieve schat en realiseer ik me hoe gezegend we al zijn met een kind in huis maar de wens voor een brusje is zo sterk..

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    #2214 theeleut55, Oct 9, 2015
    Last edited: Oct 9, 2015
    Knuffel voor jullie luana, fishy en linda. Hier nog een week op het bankje. Hopelijk niet te veel hoop en teleurstelling volgende week. Donderdag naar gyn voor controle en vervolgplan. Hopelijk snel 3 iui en dan naar ivf. Of eerder goed nieuws natuurlijk...

15. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry goldfishie heb het verkeerd opgeschreven, ik wist dat je geen IUI had gehad maar had toch heel erg hoop voor je met de 3 follikels. Heel veel sterkte weer :(. Linda ook heel veel sterkte!
    Bo87 ik snap je helemaal hoor, ik moet volgende x wel omhoog omdat ik nu maar 1 eicel had en te lang hormonen heb geprikt, maar ze eillen liever ook niet meer dan 2 eicellen dus het wordt wel erg beperkt zo. Ik haat het wachtbankje ook, maar merk wel dat ik dit keer een stuk rustiger ben. Waarschijnlijk omdat de IUI veels te laat was voor kn gevoel, en ik er dus ook niets van verwacht. Zou wel goed doorvragen inderdaad, ben ook benieuwd of het klopt dat na de 3 keer je kansen flink afnemen, dit heb ik ook al vaker gelezen en ik ben nu ook bijna zover. 48 rondes waarvan het natuurlijk nog gelukt is, en 3 IUI's verder. Ook ik ga na de deze of de vierde IUI een gesprek aan over hoe nu verder. Al blijven we hopen dat dat natuurlijk niet nodig is :D. Rustig aan en je man begrijpt vast wel waardoor het komt.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Lieve meiden, wij gaan een ronde pauze nemen.
    Even niet meer tempen, geen wekkers in het weekend, geen hormonen spuiten, geen vele ritjes naar het ziekenhuis, geen echo's, geen planningen, geen verplichte sexytime en geen verplichte onthouding. Hopelijk wel nog een beetje hoop en hopelijk wat minder teleurstellingen.

Ik blijf natuurlijk wel duimen voor positieve zwangerschapstesten en zwangerschappen die goed verlopen.

Waarschijnlijk blijf ik hier nog wel meelezen, maar zal weinig reageren.

17. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi goldfishie, begrijpelijk, knap dat jullie even de rust nemen en gewoon weer even tijd voor elkaar zonder allle stress eromheen. Rustig aan en geniet van gewoon weer even jullie zijn!

18. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

Sep 19, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2218 bloemetjes123, Oct 10, 2015
    Last edited: Oct 10, 2015
    Hè bah, wat een teleurstellingen hebben jullie weer te verwerken. Sterkte!
    Bo en theeleut, wachten duurt zo lang
    Ik zit inmiddels op dag 10 na Iui 2 (met hormonen). Ik heb het idee dat ik van alles voel. Grotere borsten, raar gevoel in de baarmoeder, extreem moe en snachts niet kunnen slapen. Heb zoveel hoop deze ronde, maar ben ook zo bang dat de teleurstelling van de week weer zo groot is. Lastig lastig, vooral om dat dit de eerste ronde met ustrogestran is. Geen idee of dit ook allemaal hier van komt of dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Nog maar even afwachten..
    Goldfishie, een maand rust vond ik de vorige keer echt een verademing. Even nergens over nadenken.
    Dames, hopelijk zien we allemaal snel onze gewenste positieve testen!

19. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

Feb 25, 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Hallo allemaal,

Vandaag naar Nijmegen geweest voor de punctie. Gisteravond 2 oxacepan (weet niet hoe ik het schrijf haha) ingenomen en vanmorgen nog 1. Ik had al hele horror senarios in m'n hoofd zitten. Maar ik heb helemaal geen pijn gehad. Ik kreeg in het ziekenhuis alleen een morfine shot. Ik had 8 follikels en in de uitslaap kamer kwam de arts vertellen dat er 7 goed waren en het zaad was ook goed!
    Maandag word ik gebeld of er een embryo uit is gekomen. Als dit het geval is heb ik dinsdag de terug plaatsing. Vanaf vandaag moet ik ook beginnen met 3 x 2 bolletjes in te brengen oestragen.
    Spannend!!!

20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Wat goed dat je even voor jezelf kiest!! Ik hoop dat het je net zoveel goed doet als dat het mij heeft gedaan. Even lekker voor jezelf zorgen en laten zorgen en alleen maar leuke dingen doen. Ik hoop ook dat het je even rust kan geven en dat je dingen op een rij kunt zetten zonder al die hormonen en andere dingen waar je rekening mee moet houden.

Share This Page