Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Hij was er alweer, ietsiepietsie donkerder dan gisteren. Moest heel vroeg op pad. Heb een workshop gegeven over Netwerken en Pitchen. Dus ik was daar ook wel spannend voor en is de rest wat naar de achtergrond gegaan. Maar nu in alle hevigheid weer terug. Nog steeds ongeloof. Als het zondag nog zo is, geloof ik het pas.

Bo; echt heel erg balen. Snap dat het dubbel is. Aan de ene kant meer kansen, aan de andere kant gaat de dosering hormonen ook weer omhoog. Ik ga heel hard met je meeleven en duimen voor je.

Kimberley: ook niet leuk, nu al die signalen. Hoop voor je dat het dan maar snel doorzet, dan kun je weer verder.

2. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat moet een goed teken zijn Loola, je bent gewoon hartstikke zwanger! Ja ik hoop wel dat het gauw doorzet, voor ik mezelf weer helemaal gek ga lopen maken dat het ook andere symptomen zouden kunnen zijn. Maar heb dit al zovaak gevoeld, gaan gewoon weer verder. Ik kreeg een brief van het VUmc, 9 november heb ik daar een second opinion.

3. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly den Boer, wat spannend hè, want nu weet je dat er bevruchting is maar moet je lichaam het wel vast gaan houden. 28 oktober, dat duurt nog lang maar succes met wachten ( je kunt best een paar dagen eerder testen hoor)

Lolaa, wat ontzettend spannend. Maar positief is positief hoor. Ik hoop dat je zondag nogmaals de bevestiging krijgt!:D

Mariah, mijn zus was ook zwanger terwijl ik net de dokter wilde gaan benaderen over het niet lukken. Ik barstte gelijk in tranen uit toen ze het vertelde. Ze begreep dit gevoel en heeft altijd met me meegeleefd. Als je een goede band met je zus hebt, kun je haar niet ontlopen. Zij kan er niets aan doen dat jij niet zwanger wordt. Als ze maar voor moeders voor moeders plast, dan doet ze alles wat ze kan. Bedenk dat je een neefje of nichtje krijgt. Een zeer kostbaar bezit. Geniet van die baby straks en koester het, ik heb mijn nichtje geknuffeld en erbij zitten janken vreselijk. Verdriet is iets waar een zus iets mee kan. Ontlopen of boosheid niet. Toon je emoties en vertel je verdriet... Ik hoop dat je hier iets mee kan. En verder veel succes en wie weet word je wel samen zwanger. Ik heb het net gered maar mijn zus is nu de koning te rijk dat ik zwanger ben....

4. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischa goed dat je je verhaal verteld, ik denk dat Mariah daar echt wel iets mee kan. Hoe voel je je?
    Ik heb woensdag m'n NOD maar zoveel tegenstrijdige signalen in m'n lichaam dat ik net een test heb gestaan, stom natuurlijk veels te vroeg maar kon me echt niet meer inhouden. Meer omowit kon de test niet zijn, baal natuurlijk ontzettend maar ergens voel ik me ook opgelucht. Nu kan ik tenminste verder en niet steeds tussen hoop en vrees zitten.

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Lieve Kimberley, als woensdag je nod is, is het vandaag 9 dpo voor jou ?? Dan kan het (helaas) nog alle kanten op. Maar ik snap wel in de zin dat het je gerust stelt.. dat je nu denkt dat het niet gelukt is en daar vanuit gaat. In dit proces zoek je zo naar enige houvast. Lastige is dat niemand dit kan bieden.

Loola vandaag nog getest ?? Ik ben erg benieuwd hoe je test eruit ziet van vandaag. Je bent gewoon zwanger geraakt in je rustmaand, hoe geweldig is dat !! Ik ben heel blij voor je.

Mischa wat een mooi verhaal over de band die je hebt met je zus. Bijzonder ! Je hebt bijna de magische grens bereikt van 12 weken he .. :) Voel je je verder goed ??

6. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Bo87 dag 10 dpo, het was ook ontzettend stom, helemaal omdat ik de test vergeten was op te ruimen en er na een half uur wel een minimaal lichtroze streepje te zien was, maar dit is natuurlijk een indroogstreepje. Ik heb nooit eerder getest, en ga het nu ook zeker nooit meer doen het lost niks op!

7. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Kimberley; ik had afgelopen dinsdag voor het eerst getest en toen had ik ook een omo witte test. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar na een half uur stond er nog steeds geen streepje en bleef hij wit. De moed dus nog niet opgeven meid!!

Bo; vanochtend weer getest en de streep was er weer en zelfs donkerder. Maar in mijn hoofd is het nog niet geland. Had gisteren en vandaag een klein beetje bruin verlies en dat maakt toch wel onzeker. Ik heb namelijk in februari dit ook al eens meegemaakt. Maar toen kreeg ik pas 3 dagen na NOD zo'n test en daarna bruinverlies. En toen ging het daarna mis. Morgen is de laatste keer dat ik test en als het dan nog steeds zo is, dan gaat de vlag uit en ga ik voor jullie voor de Pregnyl plassen. En als het echt zo is, dan is het idd heel bijzonder dat het juist in de rustmaand is gebeurd. Heel bizar!!

Mischa; wat prachtig hoe jij en je zus zo met elkaar zijn omgegaan. Mooie band hebben jullie samen.

8. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loolaa, wat een prachtige banner! Die hoop ik hier allang meer te zien! Nu hopen dat alles goed gaat. Ik heb ook bloedverlies gehad en wist zeker dat ik ongesteld was. Maar na 1 1/2 dag was het over en toen heb ik getest.

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    yessss Loola ! ben heel blij voor je, idd een mooie banner. Hopelijk hebben we er hier snel veel meer !!

Hier was de temp gedaald naar 36.5.... duimen dat het nog 2 of 3 dagen mag duren ! Want ik WIL DAT DIE UITSLAGEN ER ZIJN hahaha.. ik ben bang dat als mijn cyclus natuurlijk moet zijn deze komende maand dat het weer zo n ellenlange cyclus word van 45 dagen. :(

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Werd nu vannacht wakker en moest plassen. Dacht dan doe ik meteen een test. En toen kon ik er niet meer omheen. Ik ben zo sprakeloos. Ik ging er echt van uit dat het nooit zou lukken. Al zo lang bezig. Ik ga vandaag lekker met een dekentje op de bank en voor me uit staren.

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik duim voor je Bo dat het nog lang op zich wacht. Daarnaast gun ik je ook een maand rust. Dat was zo relaxed. Geen ziekenhuisbezoekjes, geen injecties en het beste van alles; het was zo fijn om geen hormonen meer in me te hebben en me normaal te voelen. Maar ik weet dat je door wilt naar IVF. Dus daar duim ik voor!!

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je sprakeloos bent loolaa!
    Dat is toch een wonder na zo'n lange tijd in een rustmaand zwanger worden. Nogmaals gefeliciteerd!!

13. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig Loola, ik ben super blij voor je en al helemaal dat het op zo een moment als dit in je rustmaand gelukt is.
    Bo87 ook voor jou duim ik, ik hoop dat je mag starten straks.
    Zoals jullie weten zou woensdag m'n NOD moet zijn, maar vandaag om 12 uur ineens een roze veeg na het plassen. Het heeft daarna niet meer doorgezet maar wel hele erge menstruatiepijn dus verwacht dit morgen zeker. Nu op de bank met chocola me even flink zielig aan het voelen, en tegelijkertijd probeer ik me weer op te laden voor de volgende poging.
    Ik baal alleen zo dat ik weer verder moet met IUI, terwijl het me niets heeft gebracht en we ni alweer ruim 4 jaar aan het wachten zijn.
    Heeft 1 van jullie een idee of je aan de arts kunt vragen of je eerder mag doorstromen naar IVF? Ik weet dat het na IVF echt klaar is als het niet lukt, maar daar kan ik dan vrede mee hebben. Nu continu een behandeling doen die voor mijn gevoel echt geen meerwaarde heeft in ons geval, voelt steeds minder goed. Xxx

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Kim, ik ben eerder doorgestroomd. Na 3 x ! Gewoon durven voorstellen bij de gyn.

Thanks vh duimen meiden ! Morgen een weekje weg :)

15. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lola, ik ben blij voor jou. Superrrrrr

16. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Loola!!

17. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    hallo, ik lees nog steeds mee hoor!

loolaa: wat een super goed nieuws! van harte gefeliciteerd! lekker genieten nu!

kimberley: ik will alleen even zeggen dat na 3x ivf het nog niet over hoeft te zijn, het wordt alleen niet meer vergoedt. Als je zelf betaald kan je nog ff door maar zo ver zal het vast niet komen. Je hebt nog heel veel kansen met ivf/icsi

18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Super bedankt voor jullie meeleven en felicitaties. Ik ben nu in de 'Ik geloof het wonder nu echt' fase. Vanochtend het zkhs gebeld en zij waren ook heel verbaasd en blij voor ons. 17 november krijg ik de echo.

Ik blijf natuurlijk hier ook meelezen, meehopen en duimen voor jullie.

19. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hier 2 dagen over tijd, geen tekenen van komende menstruatie en een negatieve test. Wachtbakje versie 2, zucht

20. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Lolaa van harte gefeliciteerd!! Wat een wonder geniet er maar van!! :)

Jesje wat leuk en lief dat je nog steeds mee leest, gaat alles goed met je ? Zie dat je een meisje gaat krijgen wat super leuk :)

Theeleut wat vervelend meid, hoop maar dat je snel ongi word dan kan je weer door! Sterkte!!

Kelly hoe gaat het met jou ? Ben heel erg benieuwd hoe je het ervaart de wachtweken?

Kimberly ik zou het inderdaad gewoon vragen en goed je gevoel uitten dan zouden ze je gewoon moeten door sturen.

Bo spannend hoop zo dat je nog niet ongi word zodat je gelijk door mag, wanneer verwacht je hem ? En fijne vakantie!!

Hier zijn de zenuwen toegeslagen woesdag of donderdag moet ik ongesteld worden en gaat het hele ivf avontuur beginnen. Wij zijn er wel klaar voor na 3 maanden wachten :)

Deel Deze Pagina