Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loola, fijn dat het geland is, nu lekker gaan genieten en proberen je zorgen los te laten.
    Theeleut aaaah nee balen... Soms wordt je er echt gewoon gek van. Ik ben dit keer heel erg emotioneel geweest, denk dat het in deze jaren nog niet eerder gebeurd is. Gisteren echt de hele avond zitten huilen, en continu getwijfeld tussen maar stoppen met de MMM en genieten van ons wondertje van bijna 5 jaar en accepteren dat we met z'n 3en blijven, tot aan ik geef niet op ik vecht tot het bittere eind door. Lekker onduidelijk en zeer wisselend in emotie dus weer allemaal. Vanmorgen de poli gemaild met m'n zorgen en ook het weinige vertrouwen in IUI. Hier moet ik nog reactie op krijgen. Stiekem hoop ik dat er 9 nov bij de intake bij het VUmc een ander plan komt.
    Mariah super spannend voor jullie, ik hoop dat de IVF de behandeling voor jullie is en dat het de eerste behandeling meteen raak is natuurlijk!
    Ik zou het heel fijn vinden als je je ervaringen wat betreft IVF, hormonen, punctie, terugplaatsing hier zou willen delen, zodat ik een beetje weet wat me te wachten staat.

2. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Balen theeleut!

Mariah spannend meid succes alvast!
    Nog 6 dagen voor m'n nod. Spannend weer

3. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Kimberley spannend je intake bij vumc, wij lopen ook bij vumc erg fijn ziekenhuis vind ik!
    Ik snap ook je frustratie maar geef niet op er kan een 2e wonder zitten toch?

4. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biientjeee ik geef zeker nog niet op hoor, ben alleen nog nooit zo emotioneel geweest om weer een mislukte poging en daar schrok ik zelf van, het gaat nu alweer een stuk beter. Wat fijn dat jij bij het VU zit, jij bent dus wel tevreden daar?
    Welke hormonen gebruiken ze daar bij IUI? Wellicht dat ik m'n laatste IUI's daar kan afmaken mocht ik nog niet naar IVF kunnen. Komende IUI doe ik in ieder geval nog in het OLVG.
    Moet alleen eerst even m'n menstruatie afwachten, gisteren dus een roze veeg maar daarna niets meer, wel nog steeds hevige menstruatiekramp dus het moet 1 dezer dagen doorzetten.
    Ik zie dat jij ook bijna bij je NOD bent, heel veel succes en hopelijk is het deze ronde raak voor jullie 😃

5. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

25 feb 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    @Mariah Ik vind de wachtweken voor het eerst echt lang duren
    Vandaag (dinsdag) zit de eerst dag er op.
    Het komt ook door dat ik helaas geen werk meer heb en dus thuis zit. De dagen duren nu echt lang!

Voor jou breekt er nu een spannende tijd aan! Toi toi toi

6. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    mariah: alles gaat super goed. Ik hoop dat je met IVF meer geluk gaat hebben. Ik gun het je hel erg, je wacht al zo lang! heel veel succes.

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Meiden ik ben ongesteld geworden. Net gebeld en onze uitslagen zijn binnen. Om 13:30u moet ik terug bellen om me aan te melden voor ivf en dan duimen dat er niet teveel stellen zich ook aanmelden... had niet verwacht dat het al binnen zou zijn. Zucht !! Zenuwachtig !!

8. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Kimberley ik zit zelf aan de menopur & ovitelle voor eisprong.
    Ja ik ben zeker tevreden vooral omdat Het een apart gebouw is en je dus met soort genoten bent. Niet dat je allemaal zwangeren tegen komt.
    Spannend bo!

9. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Spannend bo! Gaat ineens heel snel zo! Wat fijn dat al je uitslagen binnen waren!!

10. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bo wat spannend! Wel fijn dat het meteen kan, dan kan je je ook niet te zenuwachtig maken. Ik ben ook vandaag ongesteld geworden dus we lopen gelijk op.
    Bientje ja dat heb ik meer gehoord inderdaad, we gaan het allemaal zien. Ben ook erg benieuwd of we alle onderzoeken opnieuw moeten doen, mochten we overstappen.

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Yoehoee !! Groen licht !! We mogen direct starten !! Vanavond mn 1e injectie :)

12. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Bo, deze ronde gaat jouw ronde zijn 😃
    Ik heb echt een ontzettend rare menstruatie, zaterdag een roze veeg, daarna weer helemaal niets. Zondag en maandag niets, vanochtend dacht ik ja nu is het doorgebroken wat bruin/rood bloedverlies en nu alweer de rest van de dag niets. Normaal breekt m'n menstruatie gewoon in 1 keer door. Kan dit door de hormonen komen?

13. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hier weer game over... Deze maand iui 1

14. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Bo!! Wat een fantastische timing!! De uitslagen gelijk met je menstruatie!! En ook fijn dat je gelijk kunt beginnen en dat er geen wachtrij is. Vnvnd je eerste injectie gehad? Verhoging dosering Gonal? Of een ander middel?

Theeleut; balen zeg!! Succes met je eerste IUI. Je gaat toch in je eigen cyclus? En de eisprong wordt opgewekt met Ovitrelle? Wanneer is je eerste fm?

Kimberley: ik snap wel dat het je even te veel wordt. Het is ook zo veel allemaal. En het moet er een keer uit. Hoe gaat het nu met je?

Dames voor jullie allemaal een enorm hart onder de riem!!!

15. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat weer een stuk beter Loola, het was inderdaad even te veel, maar eigenlijk alleen de laatste dagen voor NOD. Ik voelde zoveel deze ronde, een week na IUI menstruatieachtige krampen, pijnlijke borsten enz. Ik denk dat ik stiekem toch teveel hoop had. Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer zo op symptomen te focussen, omdat dat ook allemaal door de hormonen kan komen. Nu nog kijken of het lukt haha.
    Inmiddels alle nieuwe afspraken weer staan, vrijdag beginnen met de Gonal F (hogere dosering) en een week later op vrijdag eerste meting.
    We gaan er weer voor!

Hoe voel jij je Loola?
    Theeleut ontzettend balen weer, dan gaan we samen op naar de volgende IUI. Ooit hebben we een positieve test in ons handen, dat moet!

16. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

25 feb 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Ik weet dat het vroeg is op wachtdag 8, maar ik ben al 2 dagen zo aan het overgeven 's ochtends dat ik het niet kon laten om een test te doen.
    2 dagen geleden was hij negatief en sinds vandaag licht positief! Ik zal een foto toevoegen. Het is heel licht zichtbaar! image.jpg

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zie het 2e streepje duidelijk hoor!! Spannend!!

18. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Net weer een fm gehad! 2 eitjes!! 1 van 18 en een van 16 mm. Vrijdag heb ik de 3e IUI. Spannend!

19. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de test 2 dagen geleden negatief was denk ik dat we je voorzichtig mogen feliciteren Kelly!l :D! Arendje heel veel succes vrijdag!

20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    KdB!! Wat een mooie test. Dat ziet er veelbelovend uit!! Ik duim voor je dat hij gaat oplopen!

Arendje: Mooie opbrengst 18 en 16 mm. Vanavond Pregnyl spuiten neem ik aan.

Kimberley: fijn dat je je al wat beter voelt en knap dat je de knop weer helemaal hebt omgezet en er klaar voor bent om vrijdag weer te gaan starten.
    Door dat gedoe met die Gonal-f en Pregnyl had ik ook heel veel symptomen en zat er ook helemaal doorheen. Heel herkenbaar dus. Maar nu heb ik bijna geen symptomen. Voel me goed, wel een paar gekke dingen. Enorme eetlust, maar als ik ga eten heb ik na een paar happen genoeg gegeten. Droge huid, maar kan ook door het koude weer komen. En duidelijke aderen in mijn armen. Anderen hebben dat bij hun borsten, maar bij is dat dus anders;).

Deel Deze Pagina