Kelly gefeliciteerd meid! Die is duidelijk positief 😃😃 Arendje denk dat we gelijk op zullen gaan.. Verwacht hier ook vrijdag of zaterdag iui.. Succes meid Bo wat fijn dat je meteen door kunt naar ivf! Succes meid.. Theeleut balen meid 😞 veel succes met iui.. Kimberly fijn dat je gevoel weer goed zit en dat he het weer ziet zitten om opnieuw te starten! Veel succes ook weer deze ronde..
pff ben zo zenuwachtig. Heb afgesproken met m'n man om gewoon iedere dag een action test te doen en op de testdatum een clearblue. Zoals jullie zien is de test nog steeds positief, nog wel net als gister licht. Spannend
Dat vind ik echt heel lief van je Mariah! Ik hoop het voor jullie ook allemaal zo. Alleen ik geloof het pas echt als ik op de testdatum een positieve CB heb.. Het is zo spannend, maar ook gewoon het idee dat ik nog nooit eerder een positieve test in m'n handen heb gehad.
Lieve Kelly elke dag testen heeft weinig zin.. Hcg verdubbelt per 48 uur dus om de dag zie je vaak meer verschil in testen meid.. Positief is positief lieverd.. Je bent gewoon echt zwanger 😊
Voorzichtig gefeliciteerd Kimberley! Theeleut balen maar succes met je 1e iui. Ik begin nu voor t eerst het echt een beetje gehad te hebben.. De angst om nooit moeder te worden word groot te groot groter als hoop op het moment. Zondag is m'n nod maar voor m'n gevoel is iui 5 ook mislukt. Noest t even van me afschrijven.
Bieentje schrijf het ook zeker van je af, het is ook gewoon zo moeilijk om nog hoop te houden als het telkens niet lukt. Maar je hebt nog even voor je NOD en de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Zoals je leest bij Loola hoef je geen klachten te hebben, wie weet is het gewoon wel gelukt. Maar ik snap je gevoel helemaal hoor, soms is de angst dat het nooit lukt gewoon even groter. Rustig aan!
Kelly gefeliciteerd, mooie test, nu rustig afwachten. Bientje het blijft een super lastig proces waar we allemaal doorheen gaan. Geen garantie en elke maand voor jaren teleurstellingen te verwerken en steeds meer gewroet in je lijf. Het is ok om erdoorheen te zitten. En blijf ook denken aan alle mooie dingen die je wel hebt. Wat er ook gebeurd we gaan het uiteindelijk een plek kunnen geven, zo sterk is een mens. En voor nu is kans nog meer dan 70 procent dat je moeder wordt!
Dankje meiden voor jullie steun! Gelukkig hoef ik nog maar 1x iui en dan eindelijk ivf. Daar kijk ik naar uit. Liefs x
Dat snap ik Kelly, daar kijk ik ook naar uit, als ik er, mocht deze IUI niet lukken nog de kracht voor heb tenminste. Voor nu probeer ik het allemaal wat losser te laten, ook omdat er in mijn familie momenteel heftige dingen spelen waardoor ik sowieso nu even niet zo lekker in m'n vel zit. Maar we komen er wel, en zoals theeleut zegt, we hebben nog steeds een grote kans om zwanger te worden!
Hier is IUI 3 een feit. Nu weer afwachten. Ik vind het toch wel erg zwaar worden. Voel me zo ontzettend mislukt. Ik heb volgende week een afspraak gemaakt met een spv-er om erover te praten. Zij is ook verbonden aan het fertiliteits centrum dus ze weet veel van de behandelingen enzo.
Spannend arendje! Succes 😊 Biientjeee oh nee toch meid 😞 dikke knuffel.. Goldfishie welkom terug meid.. Ook weer veel succes! Hier vanmorgen een smiley op de Lh test dus maandagmorgen iui 2! Vanavond zelf nog maar een keer gezellig maken 😊