Arendje ik hoop dat jij over een paar dagen een goede nieuws aan onze kan geven. Bo succes😘 Ik hoop dat de punctie meevalt. Bij mij viel het mee. Succes
Bo: heel veel succes! Ik duim voor je dat alles goed gaat! Arendje: spannend zeg, ga je morgenochtend weer een testje wagen? Luana: dikke knuffel!
Meiden de punctie is geweest. Wat was ik bang. Maar het is goed gegaan. Ze hebben er 7 follikels uitgehaald. Als het goed is horen we zo hoeveel bruikbare eitjes eruit zijn gekomen. Het is me niet echt meegevallen. Rechts waren er 2 heel pijnlijke eitjes, de rest was wel te doen. Ik lig nu voor pampus op de uitslaapstoel en flinke buikpijn. Manlief is nu naar het erasmus ziekenhuis voor zijn bijdrage 😉 ben blij dat het erop zit zeg.
Bo wat fijn dat het achter de rug is! En gelukkig 5 rijpe eicellen! Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn? Zal wel heel spannend worden tot die tijd. Ik ben helaas vanmorgen al ongesteld geworden. Ik heb net even flink zitten huilen. Zie het echt niet meer zitten. En m'n man zit ook helemaal in een dip. Wat is dit toch klote.
Vrijdag hoor ik hoeveel er bevrucht zijn en dan is ook de tp. Ah lieve arendje... wanneer heb je gesprek met de gyn ? Ik leef enorm met je mee, het is ook zo zwaar allemaal pff.. dikke knuff !
Dikke knuffel voor jou arend. De achtbaan van emoties is het moeilijkst he. Eerst hoop met die test en dan weer de klap in je gezicht. Ik denk tegenwoordig maar elke klap in het gezicht is er weer eentje minder om te incasseren. Wij hebben er meer te incasseren dan de gemiddelde paren, maar de kans dat dit avontuur positief afloopt is best groot! Probeer dat vast te houden. Bo, voor jou ook een zorg minder. Nog twee weken wachten op 50/50 kans. Hopelijk heb jij de laatste klap in je gezicht gehad!
Hebben jullie trouwens bijwerkingen van de ovitrelle, ik heb het idee dat ik er heel blij van wordt, maar misschien komt het niet daarvan. Ben echt heel optimistisch op het moment.
10 november is het gesprek met de gyn. Het kon helaas niet eerder. Ik ga wel vast starten met de hormonen voor 4e IUI want anders is het weer een maand weggegooid.
Oh arendje lieverd toch wat een klap! Eerst hoop door de test en dan alsnog niet.. Dikke knuffel meid 😪 Bo 5 is een super aantal!! Hopelijk allemaal bevrucht en allemaal toppertjes! Ik duim meid!
Ooh wat ontzettend balen arendje, zal het dan toch nog een restje van de ovitrelle/pregnyl geweest zijn? Of een hele prikke zwangerschap die niet doorgezet heeft? Het maakt eigenlijk ook niet uit het is gewoon totaal niet eerlijk, had het je zo gegund. Knap dat je meteen doorgaat met hormonen spuiten, maar snap helemaal dat je geen kans wilt missen. Bo wat een mooi aantal! Nu duimen dat ze allemaal bevrucht worden! Super spannend allemaal.
Jeetje arendje wat een domper meid! Sterkte en dikke knuffel! Bo mooi aantal! Ik duim voor je! Morgen hier iui nr 6 spannend!
Bedankt meiden. Ze hebben 8 miljn zwemmers ingebracht. Veel minder als normaal! Nu weer 2 weken afwachten
Bientje ik vind het nog steeds een heel goed aantal hoor! Ik heb de eerste keer 8 miljoen gehad en daarnaast steeds 3 a 4 miljoen. Ik hoop heel erg voor je dat jullie 6e poging succesvol is!
Ik heb opeens vandaag slijm en een klein beetje bloed verlies. Hebben jullie dat ook 2 dagen na iui? Ook mijn borsten zijn heel gevoelig, misschien nog van ovitrelle.