Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Dankje wel Kimberley!

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ohhhh meiden ik ben zo nerveus voor morgen.... 10-10:30u krijgen we telefoon. Zouden er bevruchtingen zijn ? Hoeveel ? Welke kwaliteit ? Pieker me suf... ben helemaal hyper...

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Spannend bo, het komt vast goed! Probeer een beetje te slapen ;)

Hier nog steeds enorm zwanger gevoel, waarschijnlijk door de ovitrelle. Volgende week vrijdag hcg prikken. Hebben jullie dat ook elke maand?

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bo: superspannend!! Laat je het straks weten? Ik ben ook heel erg benieuwd!

Theeleut: ik gebruik voor mijn eisprong pregnyl, dus ik heb geen idee hoe het voelt met ovitrelle. De pregnyl blijft een week in je lichaam, dus alles wat je dan voelt is daarvan. Probeer je dus niet daarop te focussen. Al is dat soms moeilijk als je van alles voelt.

Hier denk ik dat het rood er bijna aankomt. Had gister al ongikrampen, mini beetje roze verlies en in de avond beetje bruin verlies. Mijn temp heeft de daling al ingezet, dus waarschijnlijk weer game over.

5. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend bo!
    Goldfishie dikke knuffel!!
    Theeleut geen idee eigenlijk.. Wel gevoelige borsten etc maar of ik me nou echt zwanger al heb gevoeld? Geen idee..

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    15u de terugplaatsing. Meer zeiden ze niet aan de tel. De rest horen we dan .. wauw wat een opluchting ♡

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bo: wat goed! Je eitjes zijn bevrucht!! :)
    Alvast heel veel succes!! Ik duim voor je!

8. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Super bo! Laat maar weten hoe het ging!

Stom he die hormonen, heb zaterdag geprikt maar het lijkt alleen maar erger te worden. Borsten gevoelig, hoofdpijn, moe, buikkrampen. Dan krijg je toch hoop... Maar innesteling is waarschijnlijk nog niet eens geweest. Stomme hormonen.

9. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo super spannend, dan zijn er dus in ieder geval bevruchtingen geweest! Nu hopen dat hij/zij goed innestelt!
    Goldfishie oh dat zou echt balen zijn, maar geef nog niet op tot het echt helemaal doorgezet heeft meis, je weet het nooit.
    Theeleut ik heb altijd allerlei verschijnselen door de Ovitrelle, terwijl ik toen ik zwanger was niets van dat had, dus probeer me daar nooit zo veel van aan te trekken.
    Vandaag de poli even gebeld omdat ik ontzettende pijn bij m'n eierstokken heb, maandag was de grootste follikel 16 mm en toen moest ik stoppen met Gonal F spuiten en mocht ook geen ovitrelle meer zetten, omdat de IUI is afgebroken door de teveel follikels. Ik heb nu met ovulatietesten gekeken of mijn ovulatie eraan kwam, met de gedachte dat dan de pijn wel minder wordt, maar de testen worden juist alleen maar lichter. Nu vertelde de assistente mij dat de eicellen waarschijnlijker zullen afnemen nu de hormonen gestopt zijn en ik dus waarschijnlijk ook geen eisprong krijg, en dat dit wel even kan duren. Wat is dat nou weer voor iets geks?! Had me dan die kuur af laten maken en ovitrelle laten spuiten zodat m'n eitjes sprongen waren en ik 2 weken later ongesteld geworden was, en ik weer verder kan!
    We hadden natuurlijk stiekem besloten om toch een poging te wagen, maar als ik geen eisprong ga krijgen heeft dat geen enkele zin. Ben er echt zo klaar mee even, hij heeft hier geen woord over verteld. Nu moet ik maar afwachten wanneer ik ooit weer een keer ongesteld wordt. Zo balen!

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Hey lieve meelevende dames !! Nou, ik zit ergens op een wolkje !! er waren 4 van de 5 bevrucht en tot nu toe goed doorgedeeld. Ze waren allemaal 8 cellig op dit moment en de beste zit nu in mijn buik ! Zo bijzonder dit... wauw ... er zat wel vocht in mn linker eileider (de gevoelige) en in mn buikholte. Nog even rust houden maar dan komt alles goed !! happy ♡♡ goed groeien en diep graven maar kleintje !!

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Hé die Bo!! Wat een goed nieuws!! 4 bevruchtingen!! Ik ga heeeeel hard voor je duimen.

12. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Bo!! We gaan natuurlijk heel hard voor je duimen dat deze zich heel goed gaat innestelen en verdere pogingen niet nodig zijn, maar anders heb je in ieder geval nog 3 super goede cryo's! Spannend 😃

13. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Super nieuws bo! Ik duim voor jullie!

14. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bo wat fantastisch meid!! Er zit gewoon een beginnend baby'tje in je buik 😍😍 lekker rust nemen meid..

15. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Wat een goed nieuws bo!! Echt super!!

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bo: wow, goed nieuws! :)

Hier heeft mijn tempdaling doorgezet. Hopelijk komt het rood snel, dan ik bellen voor de afspraak en weer door.

17. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed bo, ik ga voor jou duimen

18. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat jammer goldfishie, dan hoop ik inderdaad ook dat het snel doorzet zodat je verder kan. Hier nog steeds heel veel pijn bij de eierstokken. Had jij dat toen ook toen je teveel follikels had goldfishie? En moest je toen ook stoppen met hormonen spuiten en geen ovitrelle zetten? Ben zo benieuwd wanneer m'n menstruatie nu gaat komen, hoop echt geen maanden zoals je soms leest.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ja, ik had drie follikels en voelde mij opgeblazen en vol in mijn buik. Had niet altijd zin in eten daardoor. Ik moest wel pregnyl laten spuiten om ervoor te zorgen dat er wel die eisprong kwam en we zelf thuis de sexytime goed konden timen. Ook omdat je dan weet wanneer je eisprong precies is en wanneer je dan je ongi kan verwachten. Bij mij werd ook juist de pregnyl aangeraden omdat er anders cysten kunnen onstaan en ik heb daar juist wel aanleg voor.

Ik moest wel idd stoppen met de hormonen. Ik had uiteindelijk 5 dagen 75 eh gonal gespoten en 1 dag 50 eh gonal. Toen dus stoppen. Dat was echt een domper, geen iui krijgen en ik was juist zo blij dat de gonal zo goed aansloeg bij mij.

Ik hoop dat het rood echt snel komt. Bij ons zijn ze op zondag dicht, er is nu nog geen rood. Dus kan dan pas maandagochtend bellen voor afspraak.

20. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies dat lijkt mij ook met de pregnyl, maar ik moest gewoon stoppen met de hormonen en mocht ook geen ovitrelle meer spuiten. Toen ik gisteren belde zei ze dat er een grote kans was dat ik geen eisprong zou krijgen nu en dat alles moet afnemen, en dat het wel even kan duren. Ik snap gewoon die beslissing niet, en als ik had geweten dat ik dan geen eisprong zou krijgen had ik daar nooit mee akkoord gegaan. Nu moet ik maar afwachten wanneer ik weer ga menstrueren en dat vind ik zo frustrerend, dat geduld heb ik gewoon niet meer.
    Ik hoop dat je vandaag nog ongesteld wordt, en anders maandag meteen weer bellen voor een nieuwe afspraak, zodat je weer verder kan!

Share This Page