Spannend bo! Kim, hopelijk pakt je lichaam het goed over. Hier nog steeds hormonaal, toch weer flinke hoop, dat wordt weer incasseren straks...
Ik weet het niet precies door otrivelle. Had maandag iui en heb vrijdag hcg bloedtest. Dus weet vrijdag of ik zwanger ben denk. Maandag mijn nod vermoed ik. Wanneer is die van jou?
Heey meiden, Ik heb vanmorgen me eerste fm gehad en ik hoef niet meer terug te komen voor een echo, nog 2 dagen door prikken met deca en gonal en dinsdag ovitrelle en dan heb ik donderdag om half 9 de punctie. Vind het super spannend maar ook echt eng komt nu allemaal zo dichtbij. Ik weet niet precies hoeveel eitjes ik had maar zeker 9 die mee doen maar ook nog een aantal van 14 en 12 mm.
Mariah, dat klinkt goed! Minimaal 9 eitjes, en dat zo snel want meestal moet je langer spuiten en meerdere follikelmetingen hebben. Heb je geen hoofdpijn van de Decapeptyl? Ik had dat toen ik ermee stopte. Heel veel succes donderdag met de punctie. Bo, spannend dat je weet dat er een embryo is maar je weet niet of het innestelt... Die wachtweken zijn er om knettergek te worden Theeleut, ik hoop dat je echte hormonen hebt en niet de bijwerkingen. Laat je niet door jezelf gek maken. Je voelt vanalles maar wat voel je nu ... Nog tot vrijdag wachten, ook spannend. Succes meiden.. Met wachten en hopen, een bikkelharde strijd!
Wat onwijs vervelend Kimberley dat er nu waarschijnlijk geen eisprong komt. Hopelijk duurt het niet te lang voordat je ongesteld wordt en kan je snel weer verder. Wat klote van je temp daling goldfishie! Is het inmiddels al doorgebroken? Ik heb vrijdag telefoon gekregen dat ik deze ronde geen IUI mag doen vanwege het evaluatie gesprek dinsdag. Hierin wordt dan het verdere beleid besproken. Ik hoop echt dat ik mag starten met ivf want wij hebben gewoon geen vertrouwen meer in IUI.
Mariah wat goed joh !! Hoe voel je je onder de hormonen. Bij mij ging het ook lekker vlot, ik heb tot dag 12 hormonen geprikt. En ik werd er steeds beroerder van. En toen de pregnyl bijwerkingen.. en nu ? Nu heb ik bijwerkingen van de utrogestan. Geen pretje allemaal. Maar wat heerlijk he, dat er voor je gevoel 'eindelijk' echt actie is... ik duim dat het 9 prachtige eicellen opbrengt. Veel succes bij de punctie. Tip, lees niet teveel ervaringen.. je maakt jezelf helemaal gek Arendje dat meen je ... pff mooi verhaal !! Vaak proberen ze ronde 3-6 andere hormonen of stromen idd door. Maak al je onzekerheid en je gevoel daar duidelijk. Ik duim.voor je dinsdag. Mischa idd, nu rest er niets anders dan wachten... zenuwen... ik mag in principe 14 dgn na tp officieel testen. Maar vermoed niet dat ik het vol hou. Ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval heel volgende wk niet te testen. dan zit ik zoiezo 10 dgn na tp. ook ben ik toch wel enorm benieuwd of we ook cryo's hebben. Dan denken jullie misschien wel waarom... maar zo weet ik of ik me weer moet voorbereiden dat er nog zo'n hectisch circus aan gaat komen. Dan wel pas volgend jr want het EMC is met kerst / tm 5/01 gesloten. Cryo doen ze in het zkh in de natuurlijke cyclus, dus 1 x cryo zou nog net aan lukken voor 2016 aanbreekt. Ik voel me behoorlijk ellendig van de utro bollen denk ik. Net in een innige omhelzing met de wc gezeten en heb barstende koppijn.
Hier eindelijk het rood! Straks gelijk bellen voor een afspraak en de gonal en pregnyl bestellen. Ze waren net steeds in gesprek.
Morgenmiddag de eerste echo en woensdagavond starten met gonal. Ik hoor morgen welke dosering en wanneer fm1 is. Waarschijnlijk lager dan 75. Hopelijk krijg ik deze ronde gewoon twee mooie eitjes en ook de iui.
Ik hoop voor je dat er cryo's zijn Bo! Maar voor nu gaan we er gewoon vanuit dat je die niet meer nodig zult hebben, en deze poging gewoon slaagt! Goldfishie balen, maar ook fijn dat je weer door kan. Ik hoop met je mee! Hier vandaag de second opinion gehad in het VUmc, hele lieve arts dus dat was al een meevaller. Zij wil toch liever ook nog IUI 6 x geprobeerd hebben omdat ik PCOS heb en ik nu al zo snel overstimulatie krijg. Met IVF is dat risico veel groter nog, en aangezien er voor de rest niet echt verklaringen te vinden zijn.. Balen aan de ene kant maar ook wel begrijpelijk. Wel gaat ze operatieverslagen aanvragen van mijn spoedkeizersnede en blinde darmoperatie, om te kijken of ze het daar ergens over verklevingen hebben. Tijdens de echo zag ze heel veel cystes zitten (de cellen die dus niet gesprongen zijn), dit heeft waarschijnlijk echt tijd nodig om te herstellen dus voorlopig zijn wij even uitgeschakeld. Nog meer balen, maar aan de andere kant merk ik wel dat ik het zowel lichamelijk als geestelijk zwaar heb dus misschien is de rust juist goed.
Kimberley wat balen zeg! Ik lees dat je pcos hebt? Wat houd dat in? Wii hebben zelf een maandje rust gehad en heeft mij aardig goed gedaan toen..
Lieve Luana, wat een geweldig nieuws! Hartelijk gefeliciteerd. Je hebt jouw verhaal niet meer echt gedeeld. Vertel eens, nog steeds van de eerste punctie? Hoever ben je? Wanneer heb je de eerste echo... Ik ben heel blij voor je
Dit was mijn derde terug plaatsing. Ik raad jullie aan om toch rust te nemen na een tp. Ze zeggen dat je alles mag doen, ik ging zwaar werken na de eeste twee trugplatsing. Deze had ik mezelf beloofd dat im rust zou nemen om te kijken en het is gelukt.
Luana: gefeliciteerd!! Hier een goede echo gehad, alles was rustig en geen extra cystes erbij gevonden. Ik start morgenavond met 50 gonal en heb maandag fm1. Ik hoop op twee mooie eitjes voor de komende iui. Eindelijk weer eens een echte kans!
Luana gefeliciteerd eindelijk! Ik wens jullie al het geluk. Bientje PCOS betekent dat je wisselende cyclussen hebt met niet altijd een eisprong, ik heb het gelukkig in lichte vorm. Soms maandenlang redelijk regelmatige cyclussen en dan weer ineens totaal door de war. Je hormoonhuishouding is ook anders en je maakt meer mannelijk hormoon aan. Als je PCOS hebt reageer je ook anders op hormonen, en dat blijkt nu helaas wel. We gaan deze tijd gebruiken om eens goed alles te overwegen, en vooral weer even proberen te genieten van ons gezinnetje. Onze kleine man wordt alweer 5, en we zijn zo bezig met dit traject dat genieten met z'n 3en er soms wel eens bij inschiet. Dat is ook meteen het grootste probleem waar mijn man momenteel tegen aanloopt. Hij wil dolgraag een tweede, maar hij wil ook heel graag weer "leven", niet meer constant met 1 ding bezig zijn, alles plannen rondom behandelingen. Ons leven staat al jaren in het teken van zwanger worden, en dat begint hem op te breken, hij is bijna op het punt van dan maar met z'n 3en verder. Mij breekt het ook vaak op, maar omdat de wens zo groot is, is mijn strijdlust er nog steeds. We moeten dus echt goed met elkaar in gesprek zodat we tot een juiste beslissing komen, voor ons allebei. Goldfishie ik ben ook super blij voor jou!
Waaaaaauw !!! Yoehoe luana !! Gefeliciteerd meid wat geweldig ...... geniet er lekker van ! Goldfishy, jeej goed nieuws !! Hoop op een geluksronde Ik zit op WD5 en heb helr nacht ongi krampen gehad. Bah... slecht van geslapen. Zeurende pijn. 10 dgn na pregnyl een check gedaan maar het is er nog niet uit... wanneer was dat er bij jullie uit, 10.000 eh ?