Bo: ik heb dat nooit getest wanneer de pregnyl uit mijn lichaam was. Ik wachtte gewoon tot nod en zag dan dat mijn temp naar beneden ging of ik had al mini beetje bruinverlies, dan weet ik al genoeg.
Kimberley wat pittig zeg! Luana bedankt voor de tip 👍🏻! Hier week na iui maar geen symptomen. Nog een weekje afwachten. Merk aan mezelf dat ik er steeds minder mee bezig ben. Kan niet wachten tot ivf!
Wauuuwe Luana Gefeliciteerd en ik zal zeker je raad opnemen, gelukkig werk ik maar 2 uurtjes per dag ga lekker rustig aan doen komende tijd. Meiden morgen heb ik de punctie en oh wat ben ik bang, krijg het naar niet uit me hoofd hoop zo dat het allemaal mee valt en dat het snel voorbij is. Gelukkig ben ik om half 9 al, dan ben ik er snel weer vanaf.
Lieve mariah, ik zal niet zeggen dat je niks voelt... maar het is goed te doorstaan hoor ! Tip: let goed op je ademhaling. Diep in door de neus en rustig uit door de mond. Dan is de pijn op te vangen.. Ik heb erna wel 3 dgn erg rustig aan moeten doen. Maar dit kun jij !! Toi toi toi... op naar een mooie vangst !! Succes ik zal aan je denken om 8:30u
Wauw luana! Gefeliciteerd meid! Ik wens je een super zwangerschap en over 8 maanden een wolk van een baby ❤️❤️ Mariah veel succes morgen! Bo volgens mij halveert pregnyl elke dag.. Dan kun je het ong uitrekenen 😊 spannend meid.. Goldfishie veel succes meid! Hoop dat deze ronde je succes mag brengen.
Mariah: heel veel succes morgen!! Ik duim voor je dat alles goed gaat! Hier zit de eerste gonal er weer in. Gelukkig gaat 50 makkelijker dan 75!
@luana gefeliciteerd! @mariah heel veel succes morgen en wat fijn dat je zo vroeg al aan de beurt bent. Laat je even weten hoe het was?
Gefeliciteerd luana! Mariah, succes morgen, het komt vast goed! Fishy, succes deze ronde, is dit je laatste iui. Bo hopelijk zijn jouw krampen een mooie innesteling. Hier vrijdag hcg test, spannend toch weer. Ik voel me nog steeds heel hormonaal, dat maakt zelf bescherming wel lastig.
Bedankt meiden, Succes allemaal. Ik blijf duimen voor jullie. Ik heb volgende maand de eerste echo, ik hoop dat alles goed is
Heey meiden, Ik ben alweer een tijdje thuis, heb net wat geslapen en voel me me een stuk beter. Over de punctie vond ik het in het begin mee vallen maar aan het eind had ik echt veel pijn. Sommige eitjes waren lastig aan te prikken. Ik ben heel blij dat het voorbij is en hoop ook echt dat het niet meer hoeft. Ze hebben 11 eicellen kunnen aanprikken en zaadjes waren ook prima. Nu maar duimen dat er bevruchtingen plaats vinden en we zondag een terugplaatsing hebben.
Oh wat spannend allemaal ! Ik duim mee Mariah.. De punctie op zich is wel te doen he, maar de napijn is niet zo leuk.. Ik had er 3 a 4 dgn later nog wel last van... doe echt rustig aan meid !
Ik vond de puntcie best wel pijnlijk zeker sommige eitjes die een beetje ver lagen. Napijn heb ik bijna niet eigenlijk voel me best wel goed. Ik heb alleen wel nog steeds licht bloedverlies had jij dit ook ? Ik had ook net na de punctie even een huilbui, alle emoties van het hele traject, het vraagt toch veel van je. Meiden heel erg bedankt voor jullie steun!!!
Spannend bo, hopelijk zet het door. Hier net wakker met onwijze menstruatie les krampen maar dat is in mijn hoofd veel te vroeg. Ook enorm gevoelige borsten nog steeds. Geen rood.