Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roze bloedverlies hoeft gelukkig niets te betekenen Bo maar snap dat je schrikt, je bent zo blij nu maar ook nog zo onzeker.
    Gisteren uitgangsecho gehad, helaas zijn de cystes blijven zitten. Nu 3 weken de pil slikken om alles rustig te maken van binnen. Dat gaat zo tegen m'n gevoel in, de pil slikken, dan heb ik helemaal geen kans! Maar onze nieuwe arts in het VUmc heeft uitgelegd dat op deze manier de cystes zeker weggaan, als we het zo laten kan het wel eens heel lang gaan duren, dus ik volg haar advies op.
    Maandag een gesprek bij haar om ons behandelplan te bespreken!

2. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bientje wat vreselijk balen, hopelijk is IVF net als voor veel meiden hier de oplossing voor jou! Goldfishie spannend weer! Maar doen de eitjes van 22mm en 18mm niet allebei mee? Volgens mij springt die van 18 ook mee dan toch? Ik hoop in ieder geval op een succesvolle poging voor jullie!

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Gelukkig bleef het bij wat roze verlies :) geen krampen ofzo. Wel schrikken... ik vind het heel erg spannend. 9 dec de echo. Dan ben ik 7 wk. Ik ben super benieuwd !!

Iedereen een knuffel ! Ik ben kapot zeg... daarom even weinig online !

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Bo: Hopelijk een goede echo dan!

Kimberley: ik heb al heel lang een cyste zitten van 20 mm. Deze is dus nu gegroeid naar 22 mm en moet wel in de gaten gehouden worden. Dus nu alleen 1 ei van 18 mm die deze ronde meedoet.

Alvast succes voor maandag. De pil gebruiken is idd tegen je gevoel in, maar de kans is dan wel groot dat de cystes weggaan. En daarvoor doe je het dan toch, daarna kan je weer verder, zonder cystes!

5. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Pff meiden onzekerheid slaat echt toe nu.
    heb elke keer menstruatie krampjes en dat maakt me onwijs onzeker pff. Van weekend paar dingen doen hopelijk heb ik dan een beetje afleiding.

6. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Mariah hopelijk is t goed nieuws! Nog 6 dagen en mag je al testen 😊!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ik testte 5 dagen voor NOD al positief, eigenlijk bizar... ben je van plan om je aan de testdatum te houden of test je eerder ?

8. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Bo ik test al elke dag sinds de terugplaatsing ;) echt erg hihi.
    Na 7 dagen was de ovitrelle er al uit en nu dus witte testjes.
    Als jij 5 dagen voor nod al posi testen dan zou dat zondag voor mij moeten zijn dan zit ik een week na terugplaatsing, testen jij een week na terugplaatsing positief?
    Hoop zo op een licht streepje dit weekend :p

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ja ik had vrijdag de tp en de vrijdag erna de lichte streep !!! Ik testte vanaf 4 dagen na tp ook dagelijks haha... woensdag nog een pregnyl streepje, donderdag helemaal wit en vrijdag een licht streepje. toen was ie nog wel vaag, wel goed te zien maar zo eng... ik dacht dadelijk is het vals positief... maar zaterdag kon ik er niet omheen ! Ik duim heel hard dat jou hetzelfde mooie lot staat te wachten Mariah !

10. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Hoop het ook onwijs Bo,
    Hoe voel jij je nu ?
    En voelde je toen eigenlijk wat of niet ?

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Wat ik voelde was vooral van de utrobollen. Maar die dinsdag na tp had ik anderhalve dag ongi kramp gehad, ik werd er snachts van wakker. Hield aan tot woe avond. Erna last vd utro bv borsten iets gevoeliger en vanaf die vrijdag na tp moe, gapen, branderige ogen, een beetje aparte dromen, hoofdpijn. En nu ruim een week later vooral vermoeidheid en verminderde eetlust. Mn borsten pijnlijk en vooral als ik een bh draag (zonder bh veel minder!). Alle kwaaltjes vallen me enorm mee maar ik herinner me nog goed dat ik bij beide kids pas rond de 7 a 8 wk klachten kreeg. Dus dat komt nog wel. Als hcg hoger is haha... heb jij al ergens last van ?

Ik had net mn knaller ! Opgelucht !

12. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Super dat je een knaller had nu kan je lekker genieten.
    Ik weet het niet, ik voel denk ik ook van alles door de utro.
    Begon met lichte steekjes maar nu al best wel ergere menstruatie krampen wat me echt zorgen maakt. Mijn borsten doen best wel zeer en ik ben ook erg moe maar dat komt denk ik allemaal door de utro.
    Mijn gevoel zegt dat ik me moet gaan voorbereiden dat het niet goed zit. Heb totaal niet het idee zwanger te zijn. We gaan het zien vanmorgen nog steeds negatief getest maar is nog wel heel erg vroeg natuurlijk.

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    ik voel me nog steeds niet echt zwanger... nog zo onwerkelijk ! Maar op de termijn waar jij zat, voelde ik ook echt niets behalve soms een krampje hier en daar en gevoelige borsten. :) Blijf je doortesten ?

14. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Ja denk het wel, morgen test ik zeker dat zit ik een week na terugplaatsing. Maandag ook nog maar mocht die ook negatief zijn dan stop ik met testen.
    Ik had nog een vraagje ik moet 10 dagen utro gebruiken daarna moet ik ermee stoppen was dat bij jou ook zo ?

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Yep, ik ben inderdaad na 10 dgn utro gestopt met die rot bollen :) Wat een opluchting !!

16. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bo en Mariah,

Ik heb die utro bollen gebruik tot de eerste echo. Zelfs toen raden ze me aan om toch zeker alles op te maken. Zorg voor een lekker nestje voor de baby. Vies ja, maar als het echt helpt natuurlijk alles waard!

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ik moest stoppen vd gyn... had ook niet meer meegekregen. Ik had 2 doosjes. Heb maar 4 tabl. over mischa :)

18. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mariah had je nog getest?

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd hoe het gaat mariah !!

En met de rest ? Het is stilletjes hier !

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ik zit pas op 5 dpo, dus niet echt veel te vertellen. Wat ik voel is nog van de pregnyl. Verder voel ik me niet zwanger, het voelt zoals alle andere rondes.

Share This Page