Hallo iedereen, Graag wil ik me bij jullie voegen. Helaas deel ik samen met jullie dit onderwerp. Wij zijn juli 2015 begonnen met het traject. Juli was onze eerste iui. Helaas niet gelukt. Inmiddels afgelopen vrijdag de 3de inseminatie achter de rug. Ik spuit decapeptyl en menopur Bij ons is er geen oorzaak gevonden waarom het niet mag lukken. We zijn inmiddels 2.5 jaar bezig om een kindje te krijgen. Misschien denken jullie waarom nu pas na 3x iui aansluiten op het forum. Ik had voor mezelf echt zo iets van nee niets voor mij zon forum, dan hoor ik alle "negatieve" verhalen en wat heb ik eraan. Maar na af en toe toch stiekem mee gelezen te hebben zie ik dat het toch anders is dan dat ik had bedacht. Ook krijg ik steeds meer vragen en wil ik er over praten met mensen die me snappen! Ik hoop dat ik mee mag praten met jullie. Fijne avond, Laura
Ik ben ook heel benieuwd naar Mariah 😊😊 hopelijk komt ze goed nieuws melden.. Laura welkom meid! Heel veel succes.. Wij zijn bezig voor ons tweede kindje.. Onze eerste is gekomen na de zesde iui.. Nu hebben we er twee gehad maar omdat het zaad zo slecht was de laatste keren hebben we nu een pauze tot februari..
Heey meiden, Ik heb nog geen goed nieuws testen helaas nog steeds negatief ik zie het somber in helaas Laura welkom hier
Welkom laura, ik herken dat het best een stap is om mee te schrijven. Maar mij heeft het goed gedaan. De meiden hier snappen toch beter wat je door gaat dan alle mensen om ons heen. Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!
Laura welkom. Klets gezellig mee! Wij hebben vorige week onze 6de iui gehad en zit nu op het wachtbankje. Door omstandigheden was dit onze eerste iui met extra hormonen spuiten erbij. Daarvoor iui's gehad in eigen cyclus. Ik spuit gonal-f en pregnyl. Na deze ronde hebben we nog 2 iui's met hormonen te gaan voordat we de overstap naar ivf gaan maken. Ondertussen zijn we al ruim 2,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik moet zeggen dat ik dit forum ook heel fijn vind. Je kan er van alles vragen zonder dat het raar gevonden word en ze leven met jou mee en jij met hun. De meiden hier zitten in hetzelfde schuitje en begrijpen je dan toch het beste.
Goede morgen dames, hier zijn we ook gestart dit jaar met iui dvm KID en via het ziekenhuis. Het heeft ons 5 pogingen KI en wat eigenwijsheid gekost de laatste poging anders was mn partner nu nog niet zwanger. Want het blijkt waarschijnlijk zo te zijn dat mn partner een hele korte ovulatie heeft, ze had elke keer na de KI heel erg pijn in dr buik ongi krampen maar dan een stukje erger en dat een uur lang. Op het laatste voor de 5e KI hadden we bedacht dan toch eens eigenwijs te zijn en ipv te bellen en een afspraak te maken voor de dag na de smiley , hebben we gebeld voor een afspraak op de dag van de smiley zelf, ook heeft mn partner PCOS dus was ze aan de hormonen al een aantal maanden. Al met al zijn we een goed jaar bezig geweest, want die 5 pogingen waren niet achter elkaar ivm geen goede resultaten op de OVU testen in het begin. Wij zijn een lesbisch koppel bijna 2 jaar samen en verwachten in juli 2016 ons eerste kindje Over iets minder dan 2 weekjes krijgen we onze eerste echo, zo spannend. Fijn dat ik mij hier mag aansluiten en meekletsen zo'n fijn forum dit!
Lieve meiden, ik wil iedereen nog heel veel succes wensen en de nieuwe meiden welkom! Gisteren weer in het ziekenhuis geweest, de cystes worden helaas nog niet minder ook niet door de pil, dus het is nog steeds afwachten. Zoals jullie weten heeft mijn man al eerder aangegeven (voorlopig) te willen stoppen met de MMM omdat de spanningen zo hoog oplopen op het moment dat hij weer wil gaan focussen op ons. Na deze grote tegenslag ben ik er voor nu hetzelfde over gaan denken. Hoe groot onze wens ook is, alle teleurstellingen en het feit dat mijn moeder vorig overleden is, maar ik daar weinig om gerouwd heb omdat ik zo opgeslokt werd door mijn kinderwens en daar maar op bleef focussen, heeft ons doen besluiten dat het voor nu genoeg voor ons is. We willen ons gaan richten op ons prachtige mannetje van bijna 5, en vooral weer even de tijd aan elkaar besteden. De arts heeft wel nog een kijkoperatie voorgesteld om toch te kijken of endometriose niet de oorzaak is omdat verder niets gevonden wordt, daar staan we nu voor op de wachtlijst. Dat gaan we nog doen en voor de rest gaan we zien wat op ons pad komt. Ik heb me de afgelopen week een enorme slappeling gevoeld omdat we voor nu opgeven, maar ik probeer dat nu om te buigen maar dat het ook een moedige beslissing is om voor nu voor onszelf te kiezen. Ik wil jullie bedanken voor alle steun, de opbeurende woorden en de afleiding. Ik zal af en toe nog meelezen en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal snel een wondertje in de armen mogen sluiten!
Lieve Kim, volgens mij maken jullie een hele dappere en moeilijke keuze. Het is heel lastig hoeveel ander geluk een kinderwens mag kosten op een gegeven moment en ik vind het heel knap dat jullie de grens hebben herkent en daar ook wat mee doen. Als je de komende tijd loslaat emoties van je af wilt schrijven hier dan is dat ook helemaal goed he! Knuffel in deze nieuwe moeilijke fase!
Kimberley wat een krachtige beslissing. Ik weet niet precies jou verhaal omdat ik pas net deelneem in deze groep. Ik vind het een hele sterke keus die je samen met je man heb gemaakt. En dat je het zeker niet als opgeven moet zien. Je kiest op dit moment voor iets heel belangrijks je gezin en je gezondheid (gekeken naar je cystes). Ik wens je heel veel sterkte.
Kimberley: Wat een sterkte beslissing die je hebt gemaakt! Probeer je rust te vinden en te gaan voor je man en jullie zoontje. Wellicht komt er later weer een moment dat jullie besluiten om er weer voor te gaan. Probeer niet teveel in te zitten over die cystes, dat is voor latere zorg. Eerst komt de operatie nog. Heel veel sterkte, liefde en geluk! Dikke knuffel!
Hier een week na de iui, de eerste wachtweek zit erop. Nu de tweede wachtweek nog. Vandaag op 7 dpo. Ik voel trouwens veel minder dan de andere ronde met de gonal. Voelt gewoon zoals alle andere rondes, zal dus niet zwanger zijn denk ik...
Lieve Kimberly ontzettend sterke beslissing meid! Neem de tijd die nodig is en kom gerust je hart luchten als dat nodig is he.. Dikke knuffel meid
Spannend goldfishie 😊 blijft Hokus pocus met wat he wel en niet voelt.. De ronde dat ik zwanger was van onze zoon voelde ik ook niks bijzonders.. Ik duim meid
Kimberley sterkte met deze moeilijke maar sterke keus! Je gezin is inderdaad belangrijker en wie weet in de toekomst dat jullie er weer voor gaan. Goldfishie spannend Hopelijk heb je ongelijk en is t wel raak dit keer! Nieuwe meiden welkom! Hier nog iets langer dan een week wachten voor ons gesprek ivf.. Spannend ik hoop dat we gelijk kunnen beginnen hebben we dit jaar nog een kans denk ik...
Bientje, ik zou er niet teveel op hopen. In Leiden gaat hele centrum dicht met kerst, dus ongesteld tussen 1 en 24 december is ronde overslaan. Hier overmorgen al weer fm, tijd gaat wel snel. Ik zit nu wel lekker in mijn vel, hopelijk blijft dat ook zo in wachtweken. Vorige keer zo extreem schijnzwanger door die ovitrelle...
Bij ons ziekenhuis gaat de afdeling ook dicht in de kerstvakantie. Gelukkig had ik deze ronde de iui al op cyclusdag 10, dus een korte ronde en kan ik in december nog voor de kerstvakantie nog een iui doen. Alvast veel succes voor morgen Theeleut!
Wat ik heb begrepen is dat het vumc 365 dagen per jaar open is. Maar ik zal d'r rekening mee houden. Ik hoop er wel op natuurlijk 😊.