Theeleut: dat gaat wel de goede kant op! Ze groeien meestal met 2 mm per dag en dan zou je op zondag op 19 mm zitten. Diezelfde avond pregnyl spuiten (als je deze gebruikt tenminste) en dan op dinsdagochtend de iui. Alvast heel veel succes! Bientje: ja, daar zijn ze wel altijd open. Misschien alleen met 1e en 2e kerstdag niet, maar niet een hele kerstvakantie.
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag. zag het al aankomen eerder dus was geen verassing. Maar ik maak me zo zorgen dat het nooit zal lukken had zo gedacht dat het deze poging gewoon raak zou zijn. Nu een verplicht maand rust hopelijk heb ik meer geluk in 2016 Ik ga nog even terug lezen laatste dagen niet online geweest vind het even moeilijk.
Oh lieve schat toch 😞 ook al kwam het niet onverwacht je zet toch echt al je hoop op ivf.. Dat is gewoon het laatste station en je hoopt gewoon zo dat het direct lukt.. Praat goed van je af meid en deel je gevoel.. Heel veel sterkte en een megadikke knuffel
Ik dacht al aan je mariah, je hebt zo je hoop op ivf maar ook daar zit voor velen nog een grote geduld factor. Hopelijk begint 2016 goed voor jullie!
Ah nee mariah wat vreselijk. Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling ! Lieverd laat je niet uit het veld slaan ! Nog 3 prachtige cryo's zie ik, daar moet toch een mooi kindje bij zitten !! Laat jezelf lekker even gaan, huilen, een vreselijke drama film kijken, dekentje, chocolade, thee etc.ik had het zo graag anders gezien voor je !! Dikke knuff
Mariah geef niet op meid, ik heb drie tp gehad. Ik was ookal teleurgesteld. Maar het is gelukt en het gaat bij jou ook lukken.
Meiden ik ben al een tijdje niet hier geweest maar ik bleef duimen voor jullie. Ik ben ziek geweest. Heel erg misselijk, de heele dag braken. Ik moest opgenomen worden. Ik ben nu thuis, het gaat beter
Dank jullie wel meiden. Wat vervelend luana, hopelijk voel je je nu beter. Op de hoeveel weken zit je nu?