Sterkte fishy. Natuurlijk mag je meepraten donna! Jij ook strekte met het wachten. Hier is de ongesteldheid doorgebroken. Dag 3 beginnen met 25 clomid in een cyclus zonder iui. Dus met oud en nieuw knallend het nieuwe jaar in denk
Gezellig! Hier hoop ik 31dec een positieve test te hebben. Dan vertel ik het mn lief om 24.00 in zn oor hihi
Spannend goldfishie! Succes met wachten. Theeleut wat klote dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk wordt dit jouw ronde. Welkom missdonna
Ud is uterus didelphys, oftewel twee baarmoeders. Dat zou geen problemen mogen geven om zwanger te worden alleen meer kans op vroeg geboorte en keizersnedes. Dank je, gelukkig wist ik maandag al dat het game over is, dus de tegenslag was al verwerkt. Hoe lang zijn jullie al bezig donna? Jullie hebben eerst een aantal rondes clomid zonder iui gehad? Heb je nu cycli met hormonen?
Theeleut wat vervelend dat het helaas weer niet gelukt is. Goldfish heel veel succes met deze weken hopen dat je heel goed 2016 in gaat!!! Welkom Donna
nee ik heb vanaf dat ik weet dat ik pcos heb clomid gehad. eerst dag 3,4,5,6,7 50mg na maanden geen controle gehad te hebben vroeg ik om een echo en bleek dat ik heel erg overstimuleerde. dus toen op 3,5,7 50 mg en dat gaat goed. overgestapt naar een ander ziekenhuis en toen 6mnd nog clomid, toen iui met clomid en pregnyl
Balen theelut sterkte, Donna welkom Hier vandaag een gesprek gehad en ik mag gelijk zodra ik ongesteld ben geworden beginnen met de cryo terugplaatsing. Als het goed is word ik volgende week ongesteld en dan krijg ik 5 dagen na eisprong een cryo teruggeplaatst. Ik ben weer een beetje hoop aan het opladen, mijn gyn gaf ons veel kans met deze cryo's, ik hoop het zo erg.
Mariah fijn dat je weer een beetje hoop hebt gevonden. Heel veel succes en dan nu maar hopen deze keer dat je snel ongesteld mag worden en snel de terugplaatsing kan plaats vinden!
Voor jullie dus ook al een heel lang traject donna... Mariah dat klinkt goed, succes met het geduld opbrengen weer.
Lieve meiden bedankt allemaal nog voor jullie lieve reacties op ons bericht om voorlopig te stoppen. Ik lees het nu allemaal pas terug en vind het heel fijn om jullie steun te lezen. Hier gaat alles oke, de rust die we gehoopt hadden te vinden door het stop te zetten hebben we nog niet, vooral veel verdriet dat het waarschijnlijk nooit meer gaat gebeuren. Daardoor gaan we toch twijfelen over onze keuze, maar voor nu laten we het nog even rusten en doen we vooral leuke dingen samen. De kijkoperatie waarvoor ik op de wachtlijst stond en wat 5 maanden zou duren gaat nu ineens erg snel, ik werd gisteren gebeld en ben aankomende donderdag aan de beurt. Niet de fijnste dag de dag voor kerst, maar we hebben toch besloten ervoor te gaan en dan maar een rustige kerst te hebben. Zo hebben we hopelijk voor het einde van het jaar nog duidelijk over eventuele verklevingen en daar zijn we heel erg aan toe. Ik heb een hele hoop berichten gemist maar ga alles rustig teruglezen en wens iedereen natuurlijk weer heel veel succes, dat er er maar een heleboel kindjes geboren mogen worden in 2016!
\ heel veel sterkte! Ik heb deze operatie vorige week vrijdag gehad. zorg voor genoeg paracetamol in huis! ik hoop dat hij bij jou heel erg mee valt!
Ik was een week thuis na operatie, de pijn viel me wel mee, ik kon na dag of 4 weer fietsen. Vooral last van narcose en moeite met rustig aan doen. Bij mij hadden ze natuurlijk ook het vaginale tussenschot verwijderd wat voor een drie kwartier langere operatie en narcose zorgde.