Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    ik ben echt 2 dagen heel ziek geweest er van. ik had heel veel pijn door de gassen in mn buik. heb vooral de 1ste dag veel gespuugd. Ik ga maandag weer prob eren te werken een halve dag. bukken en krachtzetten dmv tillen of de simpelste dingen gaat nog niet. dan voel ik de hechtingen trekken.

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ik sta op de wachtlijst voor deze operatie. Zie er erg tegen op. Maar het moet gewoon gebeuren.

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Ik zag er ook heel erg tegen op en het viel me niet tegen. Vrijdag werd ik geopereerd en volgens mij zondag al klein stukje gewandeld en in een café thee gedronken.

Gister kondigden 4 collega s met kerst diner aan zwanger te zijn en iedereen hun continue feliciteren... Iets te veel van het goede voor mij, dat soort dingen blijft moeilijk.

4. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij viel de operatie echt heel erg mee. Ik zat er zo tegen op maar kon de volgende dag alweer alles. Hier gisteren met de pil begonnen nu 3 weken slikken en daarna beginnen met prikken zo spannend!

5. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    ik zag helemaal niet op tegen de operatie. ik was er heel relaxed onder. en had echt zo van nou dinsdag pas weer lekker werken doen we ff die operatie. ik kon ook wel lopen, liep als een oud vrouwtje voorover gebogen en heel traag haha loop nu bij de fysio omdat ik al mn spieren vast gezet heb, deze week al 2x geweest en volgende week gaan we gezellig weer.

ik zou zeggen neem je tijd, ga niet te snel wat doen! Mijn vriend tilde me gister op, en ik voelde het korstje losscheuren en nu heb ik dus weer een klein sneetje zitten. Morgen moet ik weer werken maar ik ga absoluut niet tillen. ze snijden toch diep, en dat moet gewoon rustig helen!

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ik ben sowieso van plan om een week niet te werken. Ik werk in de zorg dus misschien moet ik iets langer rust nemen zo te horen. Voor mijn gevoel krijg ik de operatie pas laat. Ik heb toch al 3 IUI's achter de rug. Misschien vinden ze wat en heb ik al die IUI's voor niks gedaan. Maarja ik hoop dat het misschien niet meer nodig is. Gister m'n eitje gehad dus heel misschien een positieve test in het nieuwe jaar.

7. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Volgens mij is operatie na 3 iui of bij verdenking standaard. Bij mij moest hij eerst vanwege het dubbele systeem en het voorkomen van pijn bij inseminatie door het verwijderen van het schot.

Waarschijnlijk is er niets en heb je een kleine verhoogde kans om zwanger te worden door operatie, wat ik weleens gelezen heb. Succes met je ei.

8. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female

liever te lang tijs als dat het openscheurt! bij mij zijn 2 hechtingen doorgescheurd. doot thuis iets te veel te doen.

Hopen dat het allemaal niet nodig is en dat je snel een mooie test in je handen hebt!!!

9. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female

Ik had eens opgezocht wat jij hebt, dat is nogal zeldzaam he. Sommige hebben ook 2 baarmoeders toch. Heb jij dat ook als ik vragen mag?

10. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    iemand hier die utrogestan balletjes (wilt) gebruikt/en?

11. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Ik heb ook twee baarmoeders. Volgens mij is het niet extreem zeldzaam, ik heb weleens 1 op 1000 gelezen. Zelf denk ik iets zeldzamer. Maar ze weten het niet omdat het bij veel mensen nooit gediagnosticeerd
    gediagnosticeerd wordt. Bij mij hadden ze zelfs bij het uitstrijkje niet door, en de gynecoloog moest ook goed zoeken naar dubbele vagina. Ik heb het zelf ook nooit doorgehad, ik dacht gewoon dat tampons ondingen waren :p

12. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    oo ik kwam op een site die zei dat het wel op minder dan 1 op?? kwam. Maar het was dus niet zo erg zichtbaar. ik had al hele voorstelling in mn hoofd hoe het er uit zou zien hahaha

13. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Ja dat heeft iedereen altijd. Nu alleen nog twee baarmoeder monden te zien, verder niets. En ook minder pijn met vrijen, zo'n schot bleek niet optimaal.

Nu nog meer kans op een baby en ik ben een gelukkig mens...

14. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Ik zal voor je duimen hihi

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Hier laatste dagje werken van dit jaar, nog even de laatste opdrachten verwerken en dan eindelijk kerstvakantie! :)
    De komende dagen naar familie en daarna lekker tijd voor ons twee! :)

Alvast wens ik jullie hele fijne kerstdagen en een gezellig uiteinde van 2015!
    Op naar een goed 2016! :)

16. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik was stilletjes aan het meelezen om een beetje voor te bereiden op IUI mocht dat nodig zijn.

Ik had een vraag over utrogestan-bolletjes. Hoe gebruiken jullie dit precies en hoeveel per dag?
    Moet je het bij het inbrengen gewoon achterin de vagina 'leggen' bij de baarmoedermond? Of moet het echt voorbij de baarmoedermond naar binnen worden gebracht?

Graag tips hoe dit gebruikt kan worden en hoeveel. Ik heb bolletjes van 100mg

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ik gebruik geen utrogestan dus ik kan je er helaas geen antwoord op geven babywonder.

18. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

Nov 23, 2015
    1,116
    522
    113
    Hallo babywonder,

Ik gebruik wel de utrogestan bolletjes. Ik moet ze na de iui 2 weken gebruiken en dan 2 keer per dag 2 bolletjes. Ik breng ze gewoon zo diep mogelijk in net zoals een tampon eigenlijk.

19. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal, gisteren geopereerd. Er is een verkleving bij m'n eierstok weggehaald en een cyste, die is opgestuurd. Het is me best tegengevallen, m'n baarmoeder rekte erg mee waardoor ze dubbel vloeistof in moesten spuiten, hierdoor had ik veel pijn, soort weeënachtig gevoel, ook in m'n rug. Dit heeft uren aangehouden en medicatie hielp niet. Viel wel continu weg door de medicatie dus gelukkig veel korte dutjes gedaan. Uiteindelijk werd t gelukkig minder, moest een nachtje blijven omdat het niet zo goed ging. Om 8 uur 's avonds voelde ik me een stuk beter en heb ik gevraagd of ik toch nog naar huis mocht, slaap in m'n eigen bedje toch het lekkerste. Dat mocht zolang ik maar eerlijk was over de pijn, omdat ik anders 's nachts weer in het ziekenhuis zou staan. Dat is gelukkig niet gebeurd, wel veel last van m'n ribben en schouders gehad door het gas wat ze inspuiten. Nu wel veel last van de wondjes en erg moe. Ik ga rustig aan doen en kijken of ik straks bij m'n schoonouders kerst kan vieren, en anders blijf ik lekker thuis.
    Het was geen pretje maar het zeker waard, nu heb ik tenminste duidelijkheid. Als we doorgaan moeten we nog 2 keer IUI en dan IVF, dit gaan we nu bespreken samen.
    Arendje ik zou me er niet teveel zorgen om maken, 2 jaar geleden had ik ook een kijkoperatie voor blindedarmontsteking en toen nergens last van, meisje tegenover me had ook veel minder last dan ik, is zo verschillend. Hopelijk heb je het inderdaad helemaal niet meer nodig!
    Is het echt zo dat je kans iets verhoogd is na kijkoperatie? Ik dacht alleen na HSG op oliebasis.
    Fijne dagen allemaal!

20. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Sterkte met herstel kim. Volgens mij zat de iets verhoogde kans in wondjes die ze per ongeluk maken tijdens operatie. Voor jou nog best heftig dus, en niet onder narcose dus?

Fijne dagen allemaal meiden.

Share This Page