Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    ik heb iui paar dagen na mn kijkoperatie gehad. ik hoop dat dat kleine beetje extra vruchtbaarheid voor mij ook geld hihi

2. kimberley24

Feb 4, 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel onder narcose geweest theeleut, had het ook niet zonder gedurfd denk ik haha. Ik bedoelde eigenlijk of er een kleine verhoogde kans qua vruchtbaarheid is na een kijkoperatie? Weet dat dit na een HSG wel zo is, als er met oliebasis gespoeld wordt. Daar heb ik mijn zoontje aan te danken, al werkt het natuurlijk niet voor iedereen zo. Heb vorig jaar ook een HSG gehad, helaas zonder effect. Net een ovu test gedaan en mijn eisprong komt eraan, toch nog maar een kansje wagen op de natuurlijke manier ;). Het gaat erg goed nu, nog wat moe en de wondjes trekken, maar voor de rest voel ik me prima!

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    O je bedoelde dat je na de operatie weg viel. Fijn dat je herstel goed gaat. Hier ook een ronde op natuurlijke manier met kerstvakantie relax heid.

Fishy hoe is jouw ronde afgelopen?

4. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Lieve meiden.
    Maandag ochtend heb ik een telefoontje van t ziekenhuis gekregen. Of we mee willen doen aan een experiment.
    Ik zal t even in t kort uitleggen.
    In aug hebben we een kijk operatie gehad en hebben ze een "fladdertje" weg gehaald.
    Bleek zeer milde endometriose te zijn. Omdat er zo nuchter over gedaan werd hebben wij er ons nooit druk om gemaakt en verder over na gedacht ik mankeer niks klaar dachten we.
    Nu blijkt dus dat het dus wel mooi kwaad kan en wij t al die tijd verkeerd begrepen hebben. Ik moest t even laten bezinken allemaal.
    Nu hebben ze ons gevraagd voor een bepaald expiriment. We gaan hier aan mee doen hoe of wat kan ik nog niet zeggen we worden vanavond terug gebeld.
    Ik wilde t even van me afschrijven. En vraag me af meiden heb een van jullie ook zeer milde endometriose?

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Theeleut: ik zit aan het einde van mijn ronde. Er is nog geen rood, maar ik verwacht het morgen. Laat maar komen, dan kunnen we weer verder.

Bientje: ik heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen.
    Hoe ben jij te weten gekomen dat je milde endo had? Of kwam dat via dat onderzoek naar voren? Of had je klachten die erop wezen dat je endo had?

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Helaas... Vol in het rood... :(

7. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Dikke knuffel voor jou fishy, hopelijk gaat 2016 onsallemal een gezinnetje brengen.

Hier gaat het op een blaasontsteking na wel goed. Gister bij een zwangere vriendin geweest en voor het eerst geen jaloerse gevoelens. Dat was wel eens fijn.

8. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Knap theeleut ik heb vanavond zon avond. Dat een stel het gaat aankodigen. Hij weet dat ik het weet. Want ik had al een vermoeden. Zij weet het niet.

Daar gaat mn gezellige oud en nieuw. Zie er heel erg tegenop.

9. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Ook game over donna? Ik begin steeds beter in mijn hoofd te krijgen dat het niet uitmaakt wie er allemaal zwanger is. Wij willen het en doen dat alles aan, dat heeft niets met de rest te maken. Toch word je er wel aan herinnert met zwangeren om je heen.

Geniet lekker van de champagne vanavond nu het nog kan!

10. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Hwt was een avond zoals ik het had verwacht. Een rot uiteinde... hopen op een mooier nieuw jaar

11. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

Nov 23, 2015
    1,116
    522
    113
    Iedereen de beste wensen en dat het voor ons allemaal maar een geweldig nieuw jaar mag wezen.
    Wij mochten de afgelopen maand het nog een keer zelf proberen ivm de feestdagen, helaas werd ik vanochtend wakker en ben ik ongesteld geworden.
    Vanavond maar weer beginnen met spuiten en hopen op een "mooie" ronde.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Gelukkig nieuw jaar voor jullie allemaal!

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Laura: wat spuit jij? Want jij begint altijd op cyclusdag 1 met spuiten?
    Ik spuit gonal en ik moet altijd starten op cyclusdag 3.

14. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

Nov 23, 2015
    1,116
    522
    113
    Ik gebruik de eerste 7 dagen van mijn cyclus decaptyl en dan ga ik op controle en daarna komt er nog menopur bij.

15. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jullie meiden!

Allemaal de beste wensen en dat 2016 maar een jaar mag worden dat onze dromen uitkomen!

16. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik wens jullie allemaal een zeer vruchtbaar jaar toe. Dat er hier nu weer eens mooie zwangerschappen mogen ontstaan want er mogen wel weer eens succes verhalen komen. Ik denk aan jullie ......

Dat 2016 jullie jaar mag worden💋💋💋

17. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Meiden allemaal een gelukkig nieuw jaar.
    Hopelijk voor ons allemaal een mooi jaar ook al is het moeilijk daarin te geloven.

Hier is mijn menstruatie doorgezet, en staat voor vrijdag 8 jan de eerste echo op de planning. Als alles mee zit heb ik rond 15 jan de cryo terugplaatsing. Spannend weer allemaal, maar moet zeggen dat ik steeds meer moeite heb erin te geloven.

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Het gaat goedkomen mariah, waarschijnlijk met een kindje en anders omdat je op een andere manier een gezinnetje vormt of wat leuks van je leven maakt. Succes met het wachten weer.

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Iedereen de beste wensen voor dit jaar!
    Ik ga dit jaar niet meer hopen dat het ons jaar gaat worden. We zien wel.
    Maargoed wel vreemd dat ik nog niet ongesteld ben! Vandaag 14 dpo en normaal heb ik een LF van 11-13 dagen. Dus eigenlijk zit ik op 1 dag na nod. Helaas wel een negatieve test vanmorgen. We wachten af.

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Net ongesteld geworden. Op naar ronde 28.

Share This Page