Theelut inderdaad heftig, maar wel fijn dat je gelijk door kan. Hopelijk is het niet nodig en raak je nog van de iui zwanger. Ik ben ook wel benieuwd hoe je gesprek is gegaan goldfish? Hier vandaag 2e echo gehad en tot onze verbazing geen enkele groei te zien. Allemaal nog onder de 10 mm. Hoe kan dit, ik zit al op dag 16. Pff dit word een lange cyclus ben ik bang
Mariah, heb je fms om de cryo terugplaatsing te timen? Gaat dat helemaal zonder medicatie of heb je nog clomid oid? Hoe heb jij het ivf proces ervaren?
Theelut, ik doe inderdaad de cryo in natuurlijke cyclus. Ik krijg altijd een echo voor de zekerheid en moet ovulatie testen doen. Als ik terug kijk op de ivf en ook dat het bij mij nu niet gelijk lukt valt het me best wel zwaar. Ik vond het prikken na een aantal dagen echt vervelend worden. En de punctie vond ik killing. Maar het allerergste was het wachten en dan ook de teleurstelling dat was echt even een klap in me gezicht. Ik ben er dus niet zo positief over maar misschien word dat anders mocht ik ooit zwanger raken. Hoop onwijs dat mocht je ivf gaan doen dat je het anders ervaard als ik en natuurlijk gelijk zwanger bent.
De dingen die jij beschrijft daar zie ik ook wel tegen op hoor, vooral als het niet in 1x raak is, dat maakt je zo onzeker. Hoeveel cryos heb je nog. Als het daarmee niet lukt ga je dan door tm poging drie?
Ja snap ik wel dat is ook erg moeilijk, maar dat moet gewoon goed komen bij jou Ik heb nu nog 2 cryo's over en had op dat moment van de punctie echt zoiets dit doe ik nooit meer. Maar nu zal ik het zeker weer doen wil er echt alles uit halen en me niet schuldig voelen omdat ik de ivf niet heb afgerond. Vind alleen jammer dat we niet na de 2e punctie al 2 terugplaatsingen krijgen. Dat doen ze helaas pas bij de laatste punctie.
Lieve Mariah, je hebt ook wel erg veel pech met je ivf. Ik ben het met je eens een punctie is echt heeeeel naar. Ik kon een week niet lopen omdat ze mijn eierstokken te overbelast hadden en driemaal zo groot waren. Ik leek wel 3 maanden zwanger, zo dik was mijn buik. Ik heb een succes verhaal maar dat leek niet zo hoor. Er zijn 12 eicellen aangeprikt, 7 eitjes geoogst, daarvan 4 bevruchtingen waarvan er maar 1 goed was. Dus geen enkele cryo, dat had ik absoluut niet verwacht. Ik ben dan wel de bofkont dat het lukte. Dus ivf geeft meer kansen maar ook veel teleurstellingen. Ik hoop, Mariah dat het geluk snel bij je is en dat je zwanger wordt van een cryo. Maar ondanks alles zou ik denk ik nogmaals een punctie gedaan hebben....
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Alles was goed vanavond starten met de menopur. Ook ik heb gevraagd voor het vervolg traject omdat dit ronde 5 is, maar we gaan gewoon door tot ronde 6 en dan gaan we pas verder.
Vanmorgen fm gehad op dag 11, eitje was al 20, dus vanavond de spuit erin en vrijdag iui. Vrijdag ook de ivf intake.
Meiden, positief blijven. Ik gaf bijlappen bij mijn teede mislukte ivf. Bij mij is de deerde ivf poging gelukt, ik ben nu 5 maanden zwanger. Neem rust na de terugplaatsing. Ga niet tillen.
Vandaag inseminatie gehad, 4 miljoen maar dit keer. Ook ivf intake gehad, het was een heel fijn gesprek en er werd echt de tijd voor genomen. Op dag 4 van de volgende cyclus beginnen met gonal, spannend!
Beste dames ik schrijf niet mee in dit topic maar hoop dat jullie mijn vraag willen beantwoorden? Welke hoeveelheid hormonen spuiten jullie om twee eitjes te krijgen? Ik moet gonal f 150 spuiten voor twee eitjes! Daarbij moet ik wel vermelden dat ik overgewicht heb bmi 29 Heb het idee dat ik een uitzondering ben. met gonal f 75 en gonal f 100 had ik eerder wel een keer twee follikels maar toen groeide er maar een door..
Hoi Limburger, Ik had ook altijd hetzelfde groeien er veel maar bleef altijd maar 1 over. Maar ik heb 1 x geloof 125 gespoten en toen had ik er ineens 3. Ik denk echt dat het per persoon verschillend ligt en denk echt niet dat je een uitzondering bent hoor. Hier is er eindelijk goed bericht ik zit dacht ik op dag 25 en eindelijk een positieve test gister. Donderdag hebben wij weer een cryo on board eindelijk
Vanochtend voor fm meeting geweest, na een week menopur gebruikt te hebben is er niet zo heel veel gebeurd, 1 eicel van 7mm. Nu nog een week menopur spuiten en dan zien we weer verder.
Dag 14. Maat vorige cylcus was hetzelfde en was het in de laatste week van 1 van 10mm en niet echt zichtbare naar 19 en 23mm. Dus wie weet wat er in deze week gaat gebeuren. Had het wel verwacht dat er nog niet veel bezig was (ik ga och langzaam me lichaam kennen , maar toch ergens wel weer balen als je weer een week door moet prikken.
Dat prikken lijkt me vervelend voor zo lang inderdaad. Hoe is jouw cyclus zonder hormonen. Heb je ook al andere medicatie gehad en hoe pakte dat uit?
Nee heb geen andere medicatie gehad. Maar is ook niet veel over te zeggen vorige keet kon het na 1,5 prikken al een inseminatie plaats vinden. Mijn eigen cyclus zit tussen de 28 en 34 dagen ook daar is het elke maand afwachten wanneer. Maar ik heb ook andere medicatie dan jullie. Ik spuit decapeptyl en menopur en verder hier niemand volgens mij. Dus ja ook met vragen hier kom ik niet ver 😉. Maar eigenlijk geen idee waarom mijn ziekenhuis voor deze kiest.