Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Jeetje goldfish het zit jou echt niet mee lees net je onderschrift. Sterkte meid!!
    Is er nu wel duidelijk waarvoor de iui's niet lukte ?

Ook hier gaat het niet zo goed, weet niet of sommige van jullie al hadden gelezen, maar mijn relatie is fout gelopen. Na de miskraam deed mijn vriend heel raar hij wilde het allemaal niet meer was er ineens niet klaar meer voor en zag het allemaal niet meer zitten. Ik dacht eerst het zal wel weg trekken maar hij bleef erbij en ik kon het niet aan. Ik heb vanaf het begin af aan al heel erg het idee gehad dat ik het alleen moest doen en dat was soms erg zwaar en dan ineens na de miskraam wilt hij niet meer verder.. Ik kon het niet begrijpen. We hebben erover gepraat en hij wilde andere dingen in zijn leven dan alleen maar ziekenhuis in en uit en elke keer die tegenslagen. Ik heb voorgesteld om even te rusten maar zelfs dat wilde hij niet. Uiteindelijk heeft hij besloten weg te gaan het traject had onze relatie kapot gemaakt zij hij. Voor mij echt een klap in me gezicht. Na alles wat me hebben mee gemaakt, na eindelijk die eerste positieve test, ik kan het nog steeds niet begrijpen. Gelukkig gaat het nu wel een stuk beter, alleen de kinderwens blijft enorm groot, hoop dat ik het ooit van me af kan zetten maar dat valt me erg zwaar :(

2. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Mariah, dit is volgens mij nog erger dan dat het niet lukt. Het heeft je jouw levensgeluk gekost. Ik vind dit echt vreselijk voor je. Je hoopt dat je relatie sterk genoeg is om deze tegenslagen te doorstaan maar blijkbaar niet. Ik snap dat het nu even niet meer weet. Een heel dikke kus 💋

Goldfishie, jou zit echt helemaal niets mee. Ik snap niet dat het ongeluk jou treft.... Ook voor jou een dikke kus💋

Hier sinds vanmorgen veel bloedverlies. De verloskundige komt zo even kijken.....

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mariah: dikke knuffel!!

4. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Dikke knuffel Mariah, sterkte

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeetje mariah, fishy, wat een vreselijke berichten. Heb geen woorden hiervoor. Echt ... heel veel sterkte !!

6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Mariah wat rot, gaat het een beetje met je?

7. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, misschien pijnlijk bericht voor sommigen maar ik wil toch laten weten dat ik 21 april bevallen ben van een gezonde dochter. Ze weegt 3000 gram en is 49 cm. Het is niet gegaan zoals het moest. Ik bleek een placenta te hebben die niet goed lag. Nooit gezien op de vele echo's maar die is los gaan laten met als gevolg veel bloedverlies en met ambulance naar het ziekenhuis. Daar is Zoë geboren door middel van een spoedkeizersnede. Ik ben hier erg ziek van geweest maar ben gelukkig weer aan het opknappen. Kindje dus medisch erin en eruit. Ik ben erg gelukkig nu maar dit loodzware traject van jullie voor mij niet meer.

Ik hoop en wens jullie ook in de toekomst ( hopelijk heel snel) dit mooie geluk toe.💋💋💋💋💋

8. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Gefeliciteerd misha. Rot dat het opeens mis ging. Geniet lekker van elkaar en succes met het herstel!

9. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd! Ook heel fijn om af en toe "goed" nieuws te lezen 😉
    Hoop dat je snel hersteld en heerlijk kan genieten van jullie gezin.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mischa: gefeliciteerd met jullie dochtertje! :)

11. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Mariah,dikke knuffel!!

12. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo theeleut met mij gaat goed, met de baby ook. Beweegt veel. Ik heb al een grote buik.
    Ik zal voor jullie blijven duimen.

13. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theeleut gefeliciteerd ik zag nu pas dat je zwanger bent 😍😍😍 geniet er van

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Dank je wel, dat doe ik zeker! Aan roze wolken geen gebrek. Al blijft het wel erg spannend. Hoe ver ben jij nu?

15. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 33 wk
    Wat ik raar vindt is dat sinds ik zwanger ben heeft mijn man geen behoefte in vrijen. Is dat normaal?

16. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man wilde niets liever. Helaas had ik last van de Sahara tussen mijn benen:D. Misschien is jouw man bang dat hij de baby iets aandoet, of dat hij jou pijn doet. Heb jij wel zin om te vrijen met zo'n log lichaam dan?

17. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij zegt idd bang te zijn om de bb pijn te doen. Ik heb z'n in kkkkk. Ik denk dat het door de hormonen komt 😂😂😂

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Bij ons was het eerst niets door verwerking ziekenhuis gedoe en utro. Deze week is het wel gezellig, ik ben wel benieuwd hoe het gaat naarmate ik dikker wordt.

Deel Deze Pagina