Ohw balen zeg Jesje!! Waarvoor dient die utro eigenlijk precies?? Ik heb vandaag erg last van krampen alsof ik ongesteld wordt. En me NOD is volgende week pas.... zie t somber in...
utro is progesteron. die zorgt ervoor dat de baarmoederwand een lekker bedje maakt voor het eitje. wordt vaak gebruikt bij mensen die vaak vroege miskramen krijgen. is gewoon een extra ondersteuning. nadeel is dat ongi dan ook weg blijft, dus moet altijd ff testje doen om te weten of dat je zwanger bent. voel me wel een beetje depri vandaag. ben al 2 jaar gestopt met de pil en hier in spanje moet je alles zelf betalen. geen enkele vruchtbaarheidsbehandeling wordt hier vergoed.... en ik moet ook nog eens vrij snel kinderen krijgen ivm een erfelijkheidskwestie. verder helemaal geen druk ofzo
Update: het kleine eitje aan de rechterkant naast de cyste die vrijdag 11 mm was en maandag 11,5 mm was, die is du nog steeds 11,5/12mm. Maar aan de linkerkant was een eitje die vrijdag 8 mm was en maandag 9 mm, die was nu 14 mm!! Zaterdag dus geen iui, maar wel follikelmeting 4. Manlief kan dan ook mee. Nu hopen dat die zaterdag 19 mm is, dan maandag de iui. Dus hij moet hard doorgroeien. Anders ben ik bang dat ze het weer verkeerd timen. Afwachten dus weer.
Linnepin, volgens mij zeggen krampen een week voor NOD nog niet zo veel hoor... Kan natuurlijk ook van een innesteling komen! Ik ga voor je duimen! Wanneer ga je testen als je menstruatie niet doorbreekt voorlopig?
Als mijn menstruatie niet doorbreekt test ik gewoon vrijdag de 6e. Dan weet ik dat de pregnyl sowieso uit me lichaam is...... Jups heel hard blijven duimen!!
Nod Jesje82: 29-1 Kniekie: 06-02 Linnepin: 06-02 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Roos: rond 16-02 PJO: 22-02 Goldfishie: ?? Afspraken Jesje82: 30-01 echo voor zwangerschap of voor tweede iui ronde Goldfishie: 31-01 (cd 17) follikelmeting 4 PJO: 16-02 inleveren voor 2e semenanalyse en 20-02 uitslag Stay calm: jan/febr HSG Linnepin: vanaf 23-1-2015 (1e IUI) op wachtbankje voor NOD Kniekie: op wachtbankje tot NOD Roos1978: maart 2015 start IUI Sweetnesz: wachtbankje tot NOD Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Zwanger Moes
Linnepin: hoe is het bij jou? Jesje: balen van de witte test... Heeft de ongi al doorgezet bij jou? Ik heb morgenochtend om 9.30 uur follikelmeting 4, dan gaat de gyn bepalen wanneer de iui is. Waarschijnlijk maandag of misschien dinsdag.
De buikpijn is zo goed als weg.... vindt het echt slopend die twee wachtweken!! Probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Maar het gaat elke dag wel een keer door me hoofd heen... Ga voor je duimen geldfishie dat je maandag of dinsdag alsnog de iui kunt doen!!
ik heb even een vraagje, tempraturen jullie ook met iui? volgens mijn gyn was mijn eisprong geweest maar mijn tempratuur schommeld alle kanten op kan dat aan de hormonen liggen ? of is die dan toch niet geweest? snap er helemaal niks meer van.
Mariah: ik ben nu gestopt met tempen, maar tijdens mijn vorige iui wel getempt. Dat schommelde ook heel erg. Volgens mij kan dat idd door de hormonen komen. Alleen bij mij was er die ronde geen goede eisprong, dus dat verklaarde dat geschommel bij mij.
oke misschien licht het dan daar aan maar vind wel appart want me ovulatie testen lijken ook steeds donkerder te worden. maar de eitjes waren dinsdag al 23 en 21mm kunnen ze zo lang nog door groeien? lijkt me zo sterk. twijfel nu om het ziekenhuis te bellen of niet.
goldfishie: wat goed zeg dat je eitje toch is gaan groeien! hoop voor je dat je volgende week een iui krijgt. mijn ongi is er nog niet. volgens de gyn duurt het wel een dag of 5 na de utro. straks een afspraak voor de planning van de volgende ronde linnepin: die weken zijn echt vreselijk. je probeert er niet aan te denken maar dat lukt natuurlijk voor geen meter.
Nod PJO: 26-01 Jesje82: 29-1 Kniekie: 06-02 Linnepin: 06-02 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Roos: rond 20-02 Goldfishie: ?? Afspraken Goldfishie: 29-01 (cd 15) follikelmeting 3 Jesje82: 30-01 echo voor zwangerschap of voor tweede iui ronde Linnepin: vanaf 23-1-2015 (1e IUI) op wachtbankje voor NOD Kniekie: op wachtbankje tot NOD Roos1978: maart 2015 start IUI Stay calm: 5 februari 2015 HSG. Sweetnesz: wachtbankje tot NOD Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Zwanger Moes
Mijn HSG is gepland voor a.s donderdag 5 februari om 8:00 uur. Ik zie er erg tegen op. Hoelang duurt zo iets eigenlijk? Mijn man gaat mee, maar vroeg zich af of hij de hele dag beschikbaar moest zijn. @Linnepin85: Bij mijn man is niet optimale zaad geconstanteerd. Nu hij de afgelopen maanden is gestart met vitamine pillen van A tot Z van Centrum, is zijn zaad bij de laatste onderzoek wel verbeterd, maar nog niet optimaal genoeg. Mijn cyclussen zijn gevolgd. Ben laatste maanden wel onregelmatig, maar eisprong is zeker aanwezig.
@mariah nee ik temperatuur niet. @ jesje nee dat lukt idd zeker niet helemaal omdat ik regelmatig last van me buik beb en me toch afvraag of dat wel goed is... wordt er erg onzeker van. Voor jou is t wachten ook rot om ongi te worden. Heb je al een afspraak gemaakt?? @ stay calm de HSG duurde bij mij ong 15 min. Mss moet je f googlen op youtube staan volgens mij wat filmpjes hoe t in zijn werk gaat. Ik heb al eerder beschreven hoe ik mijn hsg heb ervaren... De gyn heeft bij t laatste gesprek gezegt als t zaad niet beter zou zijn met de iui dat hij dan idd qat medicatie mee krijgt en eventueel vitamine erbij moet gebruiken.. Hoop en duim dat deze poging de eerste en laatste was... maar dat weten we over een week pas....
stay calm: bij mij was de hsg erg pijnlijk maar wel snel (gelukkig). daarna had ik er nog heel even last van maar ben wel weer gewoon gaan werken er na. linnepin: vandaag bij gyn geweest. bloedtest ook negatief. nu moet ik terugkomen op eerste ongi dag. ben nog aan het wachten totdat deze begint
Nod PJO: 26-01 Kniekie: 06-02 Linnepin: 06-02 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Roos: rond 20-02 Goldfishie: ?? Afspraken Goldfishie: 29-01 (cd 15) follikelmeting 3 Jesje82: wachten op ongi voor fm 1 Linnepin: vanaf 23-1-2015 (1e IUI) op wachtbankje voor NOD Kniekie: op wachtbankje tot NOD Roos1978: maart 2015 start IUI Stay calm: 5 februari 2015 HSG. Sweetnesz: wachtbankje tot NOD Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Zwanger Moes
Mijn ei links was 19,5 mm en dus maandag de iui. Overlegd met de gyn wat te doen qua ziekzijn van manlief, maar gewoon veel paracetamol slikken en vitamines en gewoon laten doorgaan. We horen straks de tijd wanneer we potje mogen inleveren en hoe laat dan de iui is.
Nod PJO: 26-01 Kniekie: 06-02 Linnepin: 06-02 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Goldfishie: 17-02 of 18-02 Roos: rond 20-02 Afspraken Goldfishie: 31-01 fm 4, 's avonds pregnyl spuiten en 02-02 iui Jesje82: wachten op ongi voor fm 1 Linnepin: vanaf 23-1-2015 (1e IUI) op wachtbankje voor NOD Kniekie: op wachtbankje tot NOD Roos1978: maart 2015 start IUI Stay calm: 5 februari 2015 HSG. Sweetnesz: wachtbankje tot NOD Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Zwanger Moes