Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    #321 Kniekie, 1 feb 2015
    Laatst bewerkt: 1 feb 2015
    Heel veel succes morgen Goldfishie!! Hoop voor jullie op veel goede zwemmers :)

Pff, nog 5 dagen tot we meer weten... Ben ongeduldiger dan anders merk ik! Hoe gaat het bij jou Linnepin? Nog last van je buik?
    Hier vooral pijnlijke borsten, maar dat heb ik elke maand. Meestal wordt de pijn minder vanaf een dag of 3 / 4 voor NOD, dus hoop nu vooral dat de pijn blijft haha

2. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Nou duurt lang he kniekie, weet precies hoe je je voelt! Buikpijn is eigenlijk weg soms nog wat steekjes.... heb ook last van me borsten... de afgelopen 4 maanden had ik daar geen last van en daarvoor wel altijd gehad... begint met het gevoel van soort spierpijn en daarna worden ze groot en zwaar naar mijn idee. Maar goed dit zegt helemaal nog nix... ook omdat de pregnyl nog in je lichaam zit. Vindt t erg spannend allemaal!! Kan niet wachten tot een vrijdag!! Echt zenuwslopend die dagen aftellen en hopen dat t raak is.....

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Kniekie en Linnepin bijna nod, hoe voelen jullie je?

PJO: jouw nod is al geweest, al ongi gespot of heb ik ergens overheen gelezen?

Hier een paar uurtjes werken en rond 11.30 uur weer weg om rond 12.00 uur thuis te zijn. Manlief moet rond 12.30 uur zijn zaadjes in het potje doen en die moet dan om 13.00 uur in het lab zijn. Dan even relax naar huis en om 15.00 de iui.

Spannend!! Eindelijk onze eerste echte kans!
    En heel hard hopen op meer dan 1 miljoen zaadjes!

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nod
    PJO: 26-01
    Kniekie: 06-02
    Linnepin: 06-02
    Sweetnesz 06-02
    Mariah21: 07-02
    Goldfishie: 17-02 of 18-02
    Roos: rond 20-02

Afspraken
    Goldfishie: 02-02 iui
    Stay calm: 05-02 HSG
    Jesje82: wachten op ongi voor fm 1
    Linnepin: vanaf 23-1-2015 (1e IUI) op wachtbankje voor NOD
    Kniekie: op wachtbankje tot NOD
    Roos1978: maart 2015 start IUI
    Sweetnesz: wachtbankje tot NOD
    Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken

Zwanger
    Moes

5. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoe ik me voel.... pfff kweenie.. heel onzeker iig. Nog 4 dagen... lange dagen. Ben vanaf zaterdag elke ochtend al vroeg wakker en kan moeilijk weer in slaap komen. Er spookt zo veel door me hoofd... wat nou als is wel of wat nou als t niet. Normaal heb ik een dag/ twee dagen voor me Nod al wel rose afscheiding.. nog heel even afwachten en dan weten we t. Ik vindt t echt reuze spannend!! Probeer me zo veel mogelijk bezig te houden..

Hoe is jou eerste iui gegaan goldfishie??

6. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik voel me eigenlijk wel heel goed! Heb absoluut niet het gevoel dat het raak is deze maand, maar doordat alles een beetje raar liep deze cyclus voelt het een beetje als een oefenronde. Dus reken nergens op...

Hoe is het gegaan vanmiddag goldfishie?

7. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    spannend linnepin en kniekie. ik duim voor jullie!
    goldfishie: hoe ging het vandaag??

ik heb morgen afspraak voor de tweede ronde en fm 1 meting. here we go again....mijn gyn zei dat ik de hoop niet mag verliezen. Soms is het heel erg moeilijk om positief te blijven

8. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ja iedereen zal zich er anders in voelen, ik heb niet het idee dat dit als een oefenronde telt, alles ging bij ons eigenlijk zoals het naar mijn idee zou moeten zijn.. hoe meer de vrijdag nadert hoe zenuwachtiger ik wordt... Ga er niet vanuit dat het raak is, maar blijf uiteraard gewoon kei hard duimen voor mezelf en iedereen in deze ronde ook al zijn de kansen voor sommige klein...
    Vind het lastig, naar me lichaam durf ik niet te luisteren want die heeft me al zo vaak in de maling genomen. Tja het blijft afwachten....

Jesje, sterkte in ronde twee! Tuurlijk mag je de hoop niet verliezen, maar geloof best dat je het soms zo ziet, dat heb ik namelijk ook ondanks dat ik weet dat we nu geholpen worden. Er is geen enkele arts"/ gyn die je naar buiten stuurt en zegt tot over een aantal weken mevrouw want dan bent u gegarandeerd 100% zwanger.

Bekijk bijlage 441530

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Vanmiddag de iui gehad, maar helaas met 290.000 zaadjes... :(
    Het ziek zijn en de koorts heeft dus toch invloed gehad... :(
    Er is dus wel een kans aanwezig, al is het een kleine kans. We krijgen over twee weken een gesprek met de gyn om alles te bespreken. Want deze onvervulde kinderwens hakt er toch wel in bij ons beiden.

10. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Fijn dat hij wel gewoon door is gegaan het hoeft er tenslotte maar 1 te zijn natuurlijk. ..
    Maar begrijpelijk dat jullie gelijk een afspraak gepland hebbenn met de gyn. Je hoopt toch dat je met wat meer zaadjes de iui in gaat...
    Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen!!

11. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik lees al een poosje met jullie mee maar zal dan nu ook maar eens een bericht gaan plaatsen. Ik ben 30 jaar en ik heb een dochtertje van pas 3 jaar. Volgende week heb een een afspraak om ook met vruchtbaarheidsbehandelingen te gaan beginnen. Althans dat ga ik vragen, in aanmerking komen we zeer zeker. We zijn nu anderhalf jaar bezig om zwanger te worden en zijn vorig jaar mei naar de huisarts geweest. Al snel kwam het eerste zaadonderzoek waarbij er 1 zaadje gevonden werd:(. Toen een handmatig onderzoek van 45 miljoen maar toch weer een onderzoek waarbij er net genoeg worden gevonden voor iui. Toch moesten we maar gaan proberen omdat we zo jong zijn. 30 jaar is niet jong maar vooruit. Ook werd er gezegd tegen ons dat niemand ivf voor een tweede kind deed en dat je binnen een jaar uitbehandeld bent.

Ik heb nu een afspraak bij een andere gyn. gemaakt, want deze man beviel niet zo. Ik hoop zo dat wij nu ook mogen gaan beginnen met iui of anders want het verlangen naar een tweede kindje wordt steeds maar groter. De eerste keer was ik overigens zwanger binnen 6 weken met dezelfde man....
    Ik hoop dat ik welkom ben binnen dit forum.

Groetjes mischa

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    He gatver goldfish... Ook al is er idd maar 1 zaadje nodig, dit is wel echt balen.... Maar je hoort weleens posi verhalen met iui en minder zaadjes, dus ik ga ook duimen!

Kniekie en linnepin, mega spannend meiden! Poe wat duren die laatste dg toch lang, rot wachten...

Jesje, op naar de volgende ronde, snap dat het positief denken soms erg lastig is, heb ik ook ,maar elke ronde is weer een nieuwe kans, dus het kan gewoon deze ronde raak zijn.

Stay calm, succes met de HSG, goede pijnstilling van tevoren nemen. Het kan ook echt meevallen hoor, hoop her voor je!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Welkom mischa, wat een rot gyn zeg! Heel goed dst je overstapt want een beetje empathie kunnen wij allemaal wel gebruiken. Hopelijk mag je snel starten.

Hier weinig bijzonders te melden, helaas nog geen ei gespot, dus nog steeds om de dag aan de klus (wat ik overigens zo zat ben.... Hebben jullie dat ook?? Ik wil zoooo graag weer dat het niet allemaal meer zo verplicht is....)

14. toers

toers Niet meer actief

#334 toers, 3 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2015
    oeps dubbel gepost

15. toers

toers Niet meer actief

#335 toers, 3 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2015
    Lieve meiden helaas bij ons IUI 1 niet gelukt :(
    Ik was al op dag 11 na de IUI ongesteld geworden heel raar. Nu alweer begonnen met deel 2 morgen weer de eerste follikelmeting op dag 10.
    Wij hadden na opwerken 26 milj zaadjes wat erg veel is en dat is dus ook echt geen garantie er is er inderdaad maar 1 nodig... Dus weinig of veel het blijft een lot uit de loterij of het lukt.

Ik ben bang dat de timing misschien niet goed is geweest IUI te laat want ik heb korte cyclus en vroege eisprong en omdat ik al 11 dgn na IUI ongi werd is ook erg vreemd en we hadden voor de IUI 4 dgn onthouding ingecalculeerd nou dat ga ik ook echt niet meer doen hoor de zaadjes zijn steeds goed bij ons dus wij gaan op de pregnyl avond nu gewoon nog zelf proberen voor de zekerheid.

Hoop dat jullie meer succes hebben bij IUI poging 1 meiden op het wachtbankje ik ga duimen voor jullie!

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nod
    Sweetnesz 06-02
    Goldfishie: 17-02

Afspraken
    Linnepin: op wachtbankje voor NOD
    Kniekie: op wachtbankje tot NOD
    Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD
    Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn

Zwanger
    Moes

17. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Natuurlijk ben je hier welkom Mischa!! Vind het heel verstandig dat je bent overgestapt, een beetje empathie is idd wel fijn.. En wie heeft trouwens gezegd dat ivf niet gedaan wordt voor een tweede? De gyn? Want volgens mij is dat niet waar... Volgens mij ga je 'per kindje' (wat klinkt dat raar) een nieuw traject in. Dat het de eerste keer direct gelukt is was blijkbaar een gelukstreffer of misschien is er iets veranderd bij één van jullie beide. Je hebt een kinderwens en volgens mij heb je gewoon recht op alle behandelingen die volgens de zorgverzekering mogelijk zijn. Misschien moet je het daar even navragen voor de zekerheid?

Goldfishie, ik snap helemaal dat je er van baalt! Hoop dat een gesprek met de gyn wat opluchting voor jullie kan brengen. Wat zou je zelf graag willen als vervolgtraject?
    Ik ga iig heel hard voor jullie duimen dat er helemaal geen vervolgtraject komt en dat er 1 superzwemmer bij zit :D

Olivi, wat balen dat de 1e IUI is mislukt. En dat met zoveel zaadjes, dan blijkt maar weer dat dat ook niet heilig is. Onze gyn raad absoluut geen onthouding aan voor de IUI, gewoon om de dag zelf ook klussen...

Heb vanmorgen op aanvraag van ml een zwangerschapstest gedaan (zijn allebei vrij vandaag en hij wou er graag bij zijn) maar hij is helemaal wit. Merk dat de teleurstelling bij ml groter is dan bij mij, ik had me er al bij neergelegd dat het niet raak zou zijn. Als vrouw voel je toch wel een beetje wat er in je lichaam gebeurd en ookal had ik hem van te voren verteld dat ik me absoluut niet zwanger voelde en dat de kans deze keer erg klein was, vond hij het volgens mij toch tegenvallen. Nou ja, nu maar wachten op de ongi en dan weer bellen voor uitgangsecho. Hopelijk hebben ze een behandelplan bedacht voor me i.v.m. de hormonen, we zullen zien...

18. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Nod
    Sweetnesz 06-02
    Goldfishie: 17-02

Afspraken
    Linnepin: op wachtbankje voor NOD
    Kniekie: negatieve test, zodra ongi bellen voor uitgangsecho
    Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD
    Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn

Zwanger
    Moes

19. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hier net de beginnende ongi gespot.... :(

Naja maar afwachten tot het doorzet en op naar ronde twee.
    Wel ff moeilijk om nu positief te blijven...

20. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Shit Linnepin! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina