Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    kniekie en linnepin: wat rot voor jullie zeg! ik weet precies hoe jullie je voelen. ik vind het ook moeilijk oom positief te blijvn af en toe, maar samen staan we sterk! mijn gyn zei ook: kom op, je kunt het niet opgeven!

ik heb straks mijn uitgangsecho en dan gaan we weer voor ronde 2.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jesje: je klinkt positief! Nieuwe ronde nieuwe kansen! :)

Olivi: superbalen zeg... :(

Kniekie: balen van die witte test, echt k*t... :(

Linnepin: nee toch... ook niet leuk... :(

Kniekie en Linnepin: jullie hebben toch 1 dag na elkaar iui gehad? Hebben jullie dan een korte lf als er nu al tekenen van ongi zijn?

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Bij mij nog geen tekenen van ongi hoor, alleen de witte test... verwacht mijn menstruatie donderdag of vrijdag...

4. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    #344 Linnepin85, 3 feb 2015
    Laatst bewerkt: 3 feb 2015
    Ik heb idd een dag na kniekie de IUI gehad.

Ik heb een vrij korte cyclus, meestal rond de 25/26 dagen.
    En voordat ik echt "leegloop" wil het nog wel is rommelen. heb dan wat rose bij het afvegen zeg maar.
    Al moet ik zeggen dat het dit x ook wel erg vroeg is hoor, ik zal het ook aangeven als ik de eerstvolgende x moet bellen.
    Moest bellen bij positieve test of ongi, de ongi is nog niet helemaal doorgebroken dus ken nog niet bellen ook.
    Ik had trouwens wel last van mijn borsten, vanmorgen totaal niet en nu wel weer.. geen pijl op te trekken dus.....

Idd we gaan gewoon weer vol goede moed richting poging 2!!
    Het is niet anders je kan er weinig aan doen ook, en bij de pakken neer gaan zitten word je niet zwanger van, al baal ik er natuurlijk wel van!
    Hoop iig dat we de volgende IUI weer met zoveel zaadjes in kunnen. Dat was voor ons ook al een positief gegeven dat het dit x niet zo "slecht" was als de keren met het zaadonderzoek ervoor.

5. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is bij mij inderdaad een verandering geweest. Ik ben tijdens mijn bevalling veel bloed verloren en ik zou nu een vertraagde schildklier hebben. Ik heb er totaal geen last van en slik nu al een half jaar medicijnen. Tja, en het zaad van mijn man heb ik ervoor nooit bekeken. Ik mag van de zorgverzekering gewoon verder want ieder kindje is een nieuw " traject". Dat klinkt alleen nogal klinisch. Zo bekeek mijn gyn. dat dan ook. Ik ben benieuwd hoe de andere zich uitspreekt.

Ik zie dat er toch weer ongesteldheden doorbreken. Jakkie , het zou fijn zijn als je dat nou is even negen maanden niet zouden worden... Succes iedereen op het wachtbankje...

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    He gatver linnepin en kniekie..... Zoooo niet leuk... :( snap zo dat de hoop op en neer gaat, maar houdt hoop meiden want elke kans is weer echt een nieuwe kans! Maar bah wat is die teleurstelling elke keer toch rot en moet je je weer opmaken voor een nieuwe ronde en wat duurt een mnd toch elke keer lang he?! 🍀🍀

Mischa, tuurlijk kan een ivf of iui ook alleen bij een tweede!! Hoe vaak lukt het gewoon bij een eerste en is ee daarna wat veranderd en lukt het niet voor een tweede. En de wens voor een tweede is exht net zo groot als voor een eerste!!

Jesje wat je echo goed?!

Olivia, idd op naar de 2e iui!

7. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

#347 Benthe1986, 3 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2015
    Ik wil graag meepraten!
    Ik praat al mee in n pcos clubje want ik heb pcos en zijn al 1,5 jaar bezig voor nr1
    vandaag eerste IUI gehad... met 2,6 miljoen zaadjes. Duimen nu!

klussen jullie nog na de iui trouwens? kan t kwaad/ heeft t zin?

8. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Sorry voor het wat latere welkom Misha, natuurlijk mag je hier mee kletsen!
    Wat rot dat je geen leuke gyn had. Hoop dat je je bij de nieuwe beter voelt.

Benthe ook welkom, ik vind je naam trouwens echt super mooi als we ooit een wondertje mogen verwachten en het wordt een meisje zal jou naam zeker hoog op het namenlijstje komen hihi
    Nou meis heel hard duimen aankomende twee weken, succes!

Welkom olivi. Herkenbaar verhaal. Mijn cyclus is bijna hetzelfde als de jouwe ook vrij kort. Eerste iui ook rond de 27 milj. Volgendemaand ronde 2 iui.

Wij hebben nog wel geklust na de iui kan geen kwaad denk ik. Of het zin heeft... Baat t niet dan schaadt t niet ;)

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom nieuwe meiden, klets gezellig mee! :)

Benthe: ik heb afgelopen maandagmiddag de iui gehad en gisteravond nog sexytime met manlief gedaan. Hopelijk wat extra zaadjes erbij. Geen idee of het helpt, dat gaan we zien over twee weken. Jij ook succes in de wachtweken, onze nods zullen dan ook dicht bij elkaar liggen.

Linnepin: hoe voel je je vandaag?

Kniekie: en jij?

10. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    gister bij de gyn geweest. moest een weekje aan de pil omdat de iui en week uitgesteld moet worden want mijn vriend is dan precies op reis :( . volgende week weer terugkomen voor fm 1 meting. leuke nieuws is dat de iui nu gepland staat op mijn verjaardag! nou, ik hoop dat dat geluk gaat brengen.

11. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    Nod
    PJO: 26-01
    Kniekie: 06-02
    Linnepin: 06-02
    Sweetnesz 06-02
    Mariah21: 07-02
    Goldfishie: 17-02
    Roos: rond 20-02

Afspraken
    Stay calm: 05-02 HSG
    Jesje82: 11-2 fm 1
    Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken
    Linnepin: op wachtbankje voor NOD
    Kniekie: op wachtbankje tot NOD
    Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD
    Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn
    Roos1978: maart 2015 start IUI

Zwanger
    Moes

12. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

toevallig idd! mijn nod is ook rond die koers :)
    spannend.
    ben nog aant uitvogelen hoe ik de komende twee weken het geduld opbga brengen :p

13. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoe ik me voel Goldfishie, pfff vannacht gedroomd dat ik een positieve test in handen had, lekker liggen draaien en woelen, denk dat ik er in me onderbewustzijn meer mee bezig ben dan in het gewone leven.

Zal me erbij neer moeten leggen dat de eerste IUI mislukt is, zoals bij velen.. en me weer op moeten laden voor de volgende ronde.

Hoop dat de ongi snel doorbreekt en ik weer kan bellen..

Die twee wachtweken, pff ik vond ze zenuwslopend, denk dat je gewoon moet zorgen dat je genoeg te doen hebt, dan zijn de dagen wat sneller voorbij.

14. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik voel me nog steeds prima :) wel buikpijn inmiddels, altijd een teken dat de ongi eraan komt... Hoop alleen dat t nog even wacht tot vrijdag, morgen een drukke dag op t werk en dan zit ik niet zo op die buikkrampen te wachten ;)

En hoe voel jij je nu na de IUI goldfishie?

Linnepin, nog meer licht bloedverlies? Of is het helemaal gestopt?

Welkom Benthe!

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Linnepin: ja, dat is zeker zo met van alles inplannen. Gelukkig geeft werk doordeweeks en de weekenden wel veel afleiding. Het voelt bij jou dus alsof de ongi eraan komt?

Kniekie: fijn dat je je nog prima voelt op de buikpijn na.

Ik voel me op zich prima, alleen wat moe. Maar dat komt door de gebroken nachten omdat manlief 's nachts een hoestbui heeft waardoor ik dan ook wakker word. Verder wel beetje buikpijn, van de pregnyl denk ik. Maar ik heb er deze keer minder last van.

16. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Dankje, Het viel mee en tegen.
    Ben alweer thuis. Ging heel snel allemaal.
    De behandeling zelf deed me behoorlijk pijn. Arts vertelde dat er vrouwen zijn die deze pijn ook ervaren bij de menstruatie. Ik heb respect voor deze vrouwen. Want zoveel pijn heb ik gelukkig nou nooit voor en tijdens de menstruatie.
    Had zoals advies de antibiotica en de nodige pijnstilling genomen.

De napijn valt me reuze mee, wel wat bloed verloren na het onderzoek en natuurlijk de contrastvloeistof.
    De foto zag er goed uit. Arts vertelde dat mijn eileiders goede doorgankelijkheid hebben. Dus dat is goed nieuws.
    Morgen nog even een foto om te kijken of er ook verklevingen zijn.

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Stay Calm: fijn dat het verder goed ging. Ik had ook alleen tijdens de behandeling behoorlijke pijn en daarna ging het verder wel prima. Wat zijn nu jouw vervolgstappen na de foto morgen?

18. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Vervolgstap is het starten met IUI.
    Wordt volgende week donderdag gebeld van hoe en wat.

19. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Stay Calm, wat vervelend van de pijn, maar toch fijn dat de eileiders er goed uitzien!

Ben vanmorgen ongesteld geworden, morgen uitgangsecho...

20. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Nod
    PJO: 26-01
    Linnepin: 06-02
    Sweetnesz 06-02