Nou hier wil het nog niet helemaal doorzetten, hoop toch echt dat het vandaag nog of morgen doorzet..... Zaterdag voor een uitgangsecho gaat hem niet worden ben dan de hele dag weg i.v.m me opleiding, hoop dat het dan maandag nog kan, al weet ik niet 100 % zeker of ik die ga krijgen, vorige x zat ik natuurlijk al zo ver in me cyclus dat het allemaal zo snel achter elkaar moest.... Al die onzekerheid, sjonge wordt je ook niet vrolijk van bah!! Normaal denk je nou laat die ongi maar uit blijven.... maar nu ik weet dattie toch komt magtie wel gewoon doorbreken en niet zo beetje half half aan rommelen...
Hallo dames, Terug van weggeweest de vakantie was heerlijk Even niet aan t zwanger worden, behandelingen en ziekenhuis bezoeken gedacht. Heel fijn! Jammer dat zo ver ik heb kunnen lezen er (nog) geen positief nieuws is hier. Zelf ben ik ook aan t wachten op mijn menstruatie verwacht het 1 deze dagen. Daarna op naar ronde 2 IUI. Ik hoop dat we hier snel mee mogen starten maar verwacht dat eerst het zaad van mijn vriend getest gaat worden kijken of de uitslag hopenlijk dit X beter is! Ik had door de pregnyl ook iets meer afscheiding de afgelopen dagen nu eigenlijk niet meer. Balen Linnepin en je had nog wel zoveel zaadjes :X op naar de volgende ronde. Heb je wel getest? Sommige hebben bruin aanloop en blijken toch zwanger te zijn...
Fijn dat je van je vakantie genoten hebt, doet je vast goed! Lijkt me idd ook wel ff lekker... wij hebben eind April pas een weekje vrij duurt nog ff helaas. Nee heb nog niet getest wacht eerst even af tot het doorbreekt, mocht dit niet het geval zijn kan ik altijd nog testen.. Hoop dat er met de volgende IUI gewoon weer zo veel zaadjes zijn....
Linnepin: doorgebroken? Kniekie: toch balen hoor... Succes met de uitgangsecho. Sweetnesz: fijn dat je zo'n heerlijke vakantie had, de tijd vliegt dan ook altijd voorbij. Jij verwacht je ongi ook vandaag? Ik zit nog voor anderhalve week op het wachtbankje.
Ongi vandaag doorgebroken, ZH gebeld en kan de 13e weer komen voor een FM. Aangezien me cyclus vrij stabiel is verwacht ik zelf hopelijk rond de 17e onze 2e IUI. Toch weer spannend om daar naartoe te leven... Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Nod PJO: 26-01 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Goldfishie: 17-02 Roos: rond 20-02 Linnepin: 03-03 Kniekie: 07-03 Afspraken Stay calm: 05-02 HSG Jesje82: 11-2 fm 1 Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Linnepin: 13-02 FM Kniekie: 06-02 uitgangsecho Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn Roos1978: maart 2015 start IUI Zwanger Moes
Gisteravond werd ik gebeld de gynecoloog. Baarmoederfoto ziet er goed uit. Moest vandaag even een echo maken om te kijken of ik mijn eisprong al heb gehad. Dit is niet het geval. Deze cyclus wordt gebruikt voor de 1e IUI behandeling. Het volgende is afgesproken. - We gaan starten met IUI in natuurlijke cyclus (dus zonder hormonen). Dit gaan we 3x proberen. Als tijdens deze keren blijkt dat er te weinig bruikbare cellen zijn dat wordt na de 3x gestart met IVF en anders maximaal 6 IUI behandelingen. - Eisprong vaststellen door herhaaldelijke echo, omdat ovulatietesten in mijn geval niet te plannen is. Arts twijfelde wel even of het misschien niet verstandiger is om wat aan mijn onregelmatige cyclussen van afgelopen maanden te gaan doen. - Maandag weer een afspraak voor een echo. Dan krijg ik ook uitleg over het toedienen van Pregnyl 5000. Ik vind het allemaal erg spannend. Heb ook aangegeven dat ik op dit moment in een vaccinatie ronde zit voor de hepatites prik voor mijn werk. Arts gaat informeren of de combinatie van IUI en Vaccinatie wel handig is. Blijkt dat dit niet mogelijk is wordt mijn IUI behandeling alsnog uitgesteld.
Staycalm, fijn dat alles goed was en jullie nu kunnen starten met de eerste IUI. Klinkt bijna hetzelfde als bij ons, wij gebruiken ook geen hormonen (alleen pregnyl) en doen het eerst in onze eigen cyclus. We doen er ook eerst drie en dan evalueren. Ik kan me herinneren dat ik het ook onwijs spannend vond de eerste keer. Vooral omdat het ineens in een sneltreinvaart ging. Op maandag afspraak beginnen IUI maandag erop echo voor FM en twee dagen erna al gelijk eerste IUI gehad omdat ik precies zo in me cyclus zat. Alles is nieuw natuurlijk, laat het lekker op je af komen! Ik hoop dat de hepatitus geen belemmering is voor de IUI.
Spannend Stay Calm! Hoop dat de vaccinatie geen invloed heeft... Vanmorgen uitgangsecho gehad, alles zag er rustig uit. Ga deze ronde Puregon spuiten (zelfde als Gonal-f maar ander merk), 50 IE per dag. Morgen, op CD3, de eerste prik en nu hopen dat ik hier niet allergisch op reageer. Vrijdag de dertiende terugkomen voor fm1. Gaat toch weer lekker snel zo
Nod PJO: 26-01 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Goldfishie: 17-02 Roos: rond 20-02 Linnepin: 03-03 Kniekie: 07-03 Afspraken Stay calm: 05-02 HSG Jesje82: 11-2 fm 1 Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Linnepin: 13-02 FM Kniekie: 13-02 fm 1 Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn Roos1978: maart 2015 start IUI Zwanger Moes
Klopt doet je echtgoed er even tussenuit. Wel een goed vooruitzicht Linnepin maar idd duurt nog Ff. In welk zkhuis loop jij? Ik woon namelijk ook in Rotterdam e.o Goldfishie klopt maar nog niks te bekennen denk dat ik morgen of zondag ongesteld ga worden. Ik heb op de 22ste mijn IUI gehad. Voor jou nog even geduld maar ga voor je duimen!
Wij lopen in t Maasstad ziekenhuis... kans is dan idd groot dat we hetzelfde ziekenhuis hebben.. hihi
Hoelang hielden jullie last van bloedverlies (bruin) na de HSG? Afgelopen donderdag de HSG gehad. het leek er op dat het verlies gister gestopt was. Dus ook gewoon gevreeën. Vandaag weer bruin verlies en pijn bij baarmoeder streek.
Ik lees steeds dat mannen met een verminderde zaadkwaliteit vitamines slikken, weet iemand van jullie welke vitamines?
Ik heb bij de Tuinen nu een pot multivitamienen voor hem gekocht ook speciaal voor de vruchtbaarheid. Axium heet het!