Nod PJO: 26-01 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Goldfishie: 17-02 Roos: rond 20-02 Linnepin: 03-03 Kniekie: 07-03 Afspraken Jesje82: 11-2 fm 1 Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Linnepin: 13-02 FM Kniekie: 13-02 fm 1 Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn Roos1978: maart 2015 start IUI Zwanger Moes
Idd is er al nieuws meiden?? Nog een week Goldfishie die tweede week vond ik echt onwijs lang duren!! Hier gaat t redelijk heb sinds zaterdagavond flinke pijn in me buik met inspanning en diepe inademing. Pijn zat t.h.v. me middenrif en zakt nu af naar me buik... Geen idee wat het is of kan zijn, als het morgen nog niet weg is maar even de HA bellen denk ik.. ben wel gewoon aan het werk, tis niet schokkend maar wel vervelend aanwezig...
Oe vandaag weer een echo gehad. Eitje was 17. Morgen de 1e inseminatie. Vandaag voor het eerst in mijn hele leven zelf prikken. Alleen wel jammer dat het zaad morgen niet op zijn best zal zijn. We hebben gisteren gemeenschap gehad namelijk. We gingen er ook niet vanuit dat ik morgen al de 1e inseminatie zou krijgen. SPANNEND.
Stay Calm: heel veel succes met de iui morgen!! Ik ga voor jullie duimen! Bij ons in het ziekenhuis moet je 's avonds de pregnyl spuiten als je ei 19 mm is en daarna anderhalve dag erna de iui. Bij jou klinkt het allemaal wel heel snel. Op welke cyclusdag zit je vandaag? Kniekie en Linnepin: ik voel niets anders dan normaal, eerst maar eens de tweede wachtweek overleven!
Ja, gaat inderdaad snel. Ik zit vandaag op cyclusdag 18. Mijn eitje was vrijdag nog niet te meten en vandaag om 9:30 uur al 17 mm. Vandaag om 15:00 uur moet ik fregnyl spuiten en morgen om 15:00 uur krijg ik de insemenatie. In de folder van ziekenhuis staat ook dat het 24 uur betreft wat tussen de Fregnyl en insemenatie zit.
Spannend stay calm, gaat snel dan zo ineens he?! Hsg gehad en dan nog dezelfde ronde iui, fijn. Spannend ook allemaal!! Goldfish, niks aan die wachtweken en dan vooral die laatste week. Kan soms zooooo lang duren. Enige wat (bij mij) helpt is afleiding, werkdagen gaan dan ook beter dan de vrije dagen, of die moeten dan lekker vol gepland zijn. Enige wat ik kan zeggen is, geduld geduld geduld..... Hoop t zo voor je meis, wordt nu weleens tijd voor een posi test van 1 van ons (liefst allen natuurlijk ) Zit overigens gezellig met je op de wachtbank, alleen nog in de eerste week... Nu nog te doen. Linnepin, als je het niet vertrouwd zeker even langs de ha hoor of kan je het voor jezelf wel verklaren?! Meiden met bereikte nod, en en en ....?! Pff gisteren hele goede vriendin bevallen. Super hoor en zo leuk voor haar, maar dat is er zo eentje die later is begonnen dan wij en nu al bevalt... Zo confronterend dat de tijd maar doorgaat en ik nog niet eens zwanger ben. Soms wel lastig hoor, herkennen jullie dat?! Heb ook exht mega veel zwangeren om me heen, nog veel meer dan toen met dl....
Heel herkenbaar. Lijkt net alsof iedereen opeens spontaan zwanger word. Wordt er niet goed van...heel veel jaloersie. Ik gun het ieder, maar op dit moment gun ik het mijzelf toch ook even een beetje meer. (niet egoistisch bedoeld hoor).
En dat herken ik ook stay calm. Je misgunt het verder niemand maar gunt idd jezelf ook dat geluk. Heel natuurlijke reactie! Doordat sommige om me heen ook via mmm zwanger zijn, vind ik dat exht niet lastig (ben zo blij voor hun omdat ik weet hoe het is om lang te moeten wachten) maar heb vooral moeite met mensen die patsboem direct of bijna direct zwanger zijn....
Nod PJO: 26-01 Sweetnesz 06-02 Mariah21: 07-02 Goldfishie: 17-02 Roos: rond 20-02 Staycalm: 25-02 Linnepin: 03-03 Kniekie: 07-03 Afspraken Jesje82: 11-2 fm 1 Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken Linnepin: 13-02 FM Kniekie: 13-02 fm 1 Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn Roos1978: maart 2015 start IUI Zwanger Moes
Vandaag IUI 2 gehad toch weer spannend, we hadden 13 milj zaadjes de helft minder dan de vorige keer maar blijkbaar nog steeds voldoende. Ik had bij de laatste echo 3 follikels dus nu maar weer duimen. De timing vertrouw ik maar volledig op de deskundigen want ik had vorige keer op dag 11 al follikel van 18 mm en IUI op dag 13, nu had ik op dag 12 pas een 15 mm follikel toen moest ik pregnyl de dag erna al spuiten en dag 15 dus IUI beetje apart maar goed je moet er toch op vertrouwen dat ze weten wat ze doen. Hebben jullie veel last van de IUI? Ik heb lichte kramp in mn baarmoeder beetje opgeblazen gevoel ook en ik had net roze afscheiding. Vorige keer had ik ook de kramp op de dag van IUI maar geen bloed verlies. Dus ik kom nu ook weer op het wachtbankje zitten, nod maar aangehouden op de standaard 14 dgn dpo al was dat vorige keer maar 11. Meiden die ongi zijn geworden hopelijk vol goede moed nu ook ronde 2 in. Komt goed met ons dat moet wel! Ook al is het super frustrerend dat iedereen om je heen wel zwanger wordt al dan niet gemakkelijk dat is altijd moeilijk als je dat zelf ook heel graag wilt. Zelf probeer ik te focussen op de dingen in het leven die ik wel heb en die mij gelukkig maken en wat minder op de dingen die ik niet heb. Moeilijk maar zo blijf je positief.
@ Olivi wat ik begreep is dat de iui daar kan gaan met minimaal 1 milj zaadjes... je hoort zelfs dat t soms met minder gebeurt. . Het hoeft er tenslotte maar 1 te zijn.. Spannend hoor nu twee weken wachten. Kwa timing vind ik t ook lastig.. maar ga ervanuit dat ze daar wel weten wat ze doen. Ja en meiden die jaloerzie kenne we denk ik allenaal wel... verschrikkelijk! ! Morgen even kijken hoe het gaat, heb vanmiddag de dokter gebeld en die zit maar van 730 tot 1200. En ik werk heel de week van 6 tot 14... lastig verhaal... mss eventueel als t morgen nog steeds is even langs de huisartsenpost...
Spannend Goldfishie dat gaat opschieten... Al lijkt het waarschijnlijk van niet... Heb je al voor genomen wanneer je gaat testen mocht ongesteldheid uitblijven of er nog niet zijn? Klinkt niet fijn Linnepin. Hopelijk is t snel over! Dat herken ik ook wel Roos maar dat is ook een hele logische reactie we willen het allemaal zo graag en zelf gun je het idd net even iets meer (zeker na zoveel maanden mmm) Ons geduld wordt goed op de proef gesteld jammer genoeg... Ik ben gisteren ongesteld geworden vandaag even contact gehad met de arts en heb voorgesteld het deze maand even te laten voor wat het is... dus geen IUI. In maart weer een tweede ronde starten en hopen op dat t zaad beter is. Ik mocht gelijk weer verder met IUI deze ronde maar vindt t wel lekker even een maand rust! ( Zo kan het zaad ook beter rijpen )
Hi Dames, Ik ben "Suikerspin", is het ok als ik ook mee babbel. Ik krijg deze maand namelijk mijn eerste iui erg spannend zoals jullie al weten. Ik heb nog geen kids en ben nu al ongeveer 2,5 jaar aan het proberen ik zit ongeveer op ronde 25. Mijn periode is vandaag begonnen. Woensdag 11 februari heb ik een afspraak staan voor de echo en dan volgt de rest.
Welkom suikerspin! Het is zeker spannend, zeker als je al zo lang bezig bent. Ga je IUI met of zonder hormoonondersteuning doen? Als je wil, kan je jezelf toevoegen aan het 'lijstje' dat je ergens bovenaan deze pagina terug kan vinden
Welkom Suikerspin! Vroege vogel die Kniekie Nou ik ben gisteravond toch nog maar even bij de huisartenpost geweest volgens de arts is mijn maag flink van slag. Medicijnen mee gehad die zouden de boel rustig moeten houden, maar er is nog niet heel veel verbetering... dus denk dat ik zo toch de huisarts nog even ga bellen....
heey meiden, wat veel berichten weer, ik ga me vanmiddag weer even inlezen. even snel een berichtje hier nog geen menstruatie en ook niet gevoel dat die er aan komt. wel test gedaan afgelopen donderdag deze was negatief. nu maar even afwachten.
Vandaag eerste IUI gehad. Zaad was vandaag aan de magere kant. Van totale zaad heeft de arts een half miljoen zaad ingebracht. Mijn man en ik hadden afgelopen zondag ook nog gemeenschap geHad. Wij schokken hiervan, maar arts gaf andere dat ook met minder zaad genoeg kansen kunnen zijn tot zwangerschap. Ik ga er vanuit dat het deze ronde niet lukt.
Ja Linnepin, begin om half 8 met werken dus 6.15 gaat de wekker hier Wat vervelend dat je nog steeds last hebt! Wat zei de huisarts? Is er nog een kans(je) op zwangerschap Mariah? Of helemaal niet? Bij ons was het zaad ook aan de magere kant Stay Calm en werd daar ook heel luchtig over gedaan. Heb het bij mijn vorige bezoek aan de gyn nog even een keer nagevraagd en werd nogmaals heel makkelijk over gedaan... Ze zullen het wel weten Blijf goede hoop houden!