Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

die krampen heb ik ook goldfishie, maar dan al sinds 7/8 dpo
    het is soms niet te volgen. ik wil iedere x niet te hard hopen omdat de telerstelling anders zo groot is, maar gebeurt toch...
    denk dak ook ongi word een dezer dagen..

2. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Alles is goed gegaan... ronde twee ingegaan met 21 mil goede zwemmers!!
    Weer hard duimen komende weken.. en het weekend lekker gezellig gemaakt saampies. Ik denk dat de kwalieteit van het zaad beter is omdat manlief diabetes heeft en sinds een paar maanden een pomp heeft ipv insuline spuiten waardoor zijn waardes veel beter zijn als voorheen. Morgen hiervoor op controle.. gewoon ff vragen of dat een reden kan zijn...

Hoop dat t rood uitbijft goldfishi, je leest wel is vaker dat er ook menstruatiepijn is bij een zwangerschap... niet dat ik je valse hoop wil geven natuurlijk

3. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    goldfishie en benthe, vervelend dat jullie al ongi krampen hebben toch zal ik voor jullie duimen dat er geen ongi komt maar een posi test.
    fijn dat het allemaal goed is gegaan linnepin en veel zaadjes dat belooft wat.
    nu weer die zware wachtweken in. ga voor je duimen!!

hier is zaterdag de ongi begonnen heel overwachts normaal voel ik het wel aan komen maar dit keer niet. morgen bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak voor een echo en even receptje weer ophalen en vanaf morgen ook weer prikken. best wel weer spannend vind wel eng ik moet nu beginnen met 50 gonal f vorige keer had ik 75. maar ik volg gewoon het ziekenhuis ze zullen wel weten wat goed is denk ik maar.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Vandaag 14 dpo en nog niets te zien. Het gaat de hele dag broekloeren worden. Toch nog wel een beetje spannend!

Mariah: gelukkig nu duidelijkheid. Mag je nu wel weer met iui starten deze ronde? Hopelijk slaat deze hoeveelheid goed aan en krijg je geen overstimulatie.

Benthe: hoe gaat het bij jou vandaag?

Kniekie: vandaag weer ei kijken?

5. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    ik vind het heel spannend voor je goldfishie!

6. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik heb 12 februari te horen gekregen dat ik inderdaad met iui mag gaan starten in de natuurlijke cyclus. Ik moet dus gaan rommelen met ovulatietesten.

Even een een vraag aan jullie. Je moet eigenlijk op zo'n test plassen maar niet op het venster. Dat lukt mij nooit zo goed. Zou je het ook kunnen testen met opgevangen urine of is het testresultaat niet juist?

Ik moet deze week ongesteld worden dus dan kan ik ook eindelijk gaan beginnen...:)

7. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Ik vang het ook altijd eerst op. Dat maakt voor de uitslag niets uit.
    Succes met je eerste IUI.
    Word of is een spannende tijd voor iedereen.

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, wat een spannende dagen nu voor een aantal zeg... Jemig goldfish, nog niks te zien!!! Maar poeeee wat is het naar de wc gaan op deze dagen toch rot he?! Wanneer mag/ga je testen?!

Linnepin, wat fijn dat het zo snel ging met deze iui!

Mariah, fijn dat het heeft doorgezet en dat je nu verder kan!

Kniekie vndg de fm, ben benieuwd!

Hier al sinds gisteren (10dpo) spotting helaas. Wel enorm vroeg, nu maar hopen dat de ongi snel doorzet want kan soms nog wel eventjes duren.
    Laatste ronde spontaan, 17e alweer. Geloof er totaal niet meer in maar zal dus nog wel moeten. Dan te bedenken dat toen ik begon ik echt daxht 'zal vast niet weer zo'n lang traject worden als bij dl'.... Nou ga helaas al aardig die richting op.....

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Mischa, opvangen kan ook moet je even goed kijken hoe lang je hem erin moet houden, vaak langer dan erover plassen.

10. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Misha, ik had testen van sensitest en daar heb ik het eerst opgevangen...

Vervelend he Goldfishie... je lichaam kan je ook zo voor de gek houden, ik vond de wachtweken echt wel zwaar.. je denk toch dat je dingen voelt, maar het kunnen symptomen zijn voor beide opties... Toen het bij mij eenmaal licht begon had ik wel zo iets van oke laat het nu maar gelijk doorbreken dan kunnen we weer verder naar de volgende ronde.

Benthe, ik denk dat ook elke keer, niet te hard van stapel lopen, al hebben we nu tot twee x toe redelijk mooie zaadaantallen gehad wat de kans weer verhoogd, natuurlijk hoop je elke keer stiekum toch dat het raak is.... en zoals ik al zei je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden.

@mariah, hopen dat de dosering nu beter is...

@ kniekie, vandaag tweede fm ben benieuwd!!

Ik snap er soms echt nix van vorige keer had ik echt onwijs last van buikpijn de dag nadat ik pregnyl geprikt had, soort van opgeblazen gevoel ofzo. Dit keer totaal nergens last van. Normaal voel ik me eisprong ook wel, maar deze ronde eigenlijk nog niet het idee gehad dat hij al geweest is. Heb nu ook eerder de pregnyl gespoten als de vorige keer natuurlijk. Vorige x zat er 1,5 dag tussen en nu nog geen 24 uur. Iemand van jullie enig idee bij hoeveel mm het eitje normala gesproken springt??? Ik ben het vergeten te vragen aan de Gyn.

11. Benthe1986

@ goldfishie: hier ist ook broekloeren :p
    blijf zeer paranoie alle symptomen in de gaten houden...
    wanneer ga jij testen?

12. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Meiden zullen we het lijstje weer even up to date maken???

Nod
    PJO: ?
    Sweetnesz: ?
    Mariah21: ?
    Goldfishie: 17-02
    Benthe: 17-02
    Roos: rond 20-02
    Staycalm: 25-02
    Linnepin: tussen 28-2 en 03-03
    Kniekie: 07-03
    Jesje82: rond 10-03

Afspraken
    Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn
    Jesje82: 18-2 fm 2
    Linnepin: Op het wachtbankje tot NOD
    Kniekie: 16-02 fm 2
    Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken
    Sweetnesz: op wachtbankje tot NOD
    Roos1978: maart 2015 start IUI

Zwanger
    Moes

13. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Spannend hoor Goldfishi en Benthe!!! Ik duim voor jullie, gaan jullie morgen testen???

14. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

Sep 20, 2013
    264
    26
    28
    Nod
    PJO: ?
    Sweetnesz: rond 10-03
    Mariah21: ?
    Goldfishie: 17-02
    Benthe: 17-02
    Roos: rond 20-02
    Staycalm: 25-02
    Linnepin: tussen 28-2 en 03-03
    Kniekie: 07-03
    Jesje82: rond 10-03

Afspraken
    Goldfishie: op wachtbankje tot NOD, 17-02 gesprek met gyn
    Jesje82: 18-2 fm 2
    Linnepin: Op het wachtbankje tot NOD
    Kniekie: 16-02 fm 2
    Mariah21: Bellen op ongi voor fm en dag 3 prikken
    Sweetnesz: Maand rust ivm zaadkwaliteit, maart 2e IUI
    Roos1978: maart 2015 start IUI

Zwanger
    Moes

Zo gewijzigd :)

Ik lees nog wel af en toe mee meiden maar omdat ik nu een maand rust heb (wat ik eigenlijk toch wel een beetje als stil staan ervaar) heb ik weinig te melden.

Spannend Goldfishie en Benthe(welkom :)) ik ga voor jullie duimen! Wanneer gaan jullie testen?

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Heb nog niet getest omdat ik denk dat er toch wel ongi komt. Wel mijn temp gemeten en die is 36,65 graden, dus niet al te hoog. Geen zwanger temp ieder geval. Maar tot nu toe ook geen ongi dus.

16. Benthe1986

heb ook nog niet getest. denk ook dat die ongi wel komt.
    nog steeds geen bloed goldfishie? :)

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Gesprek met de gyn gehad en we staan weer twee maanden in de wacht... :(
    Moet omdat manlief een paar dagen voor de iui ziek was en koorts had. We mogen pas in april weer bellen. Manlief moet dan zijn potje inleveren en hopen dat het dan weer normale hoeveelheid is. Alleen dan mogen we weer verder met iui. Als het over 2/3/4 maanden nog steeds geen goede hoeveelheid is, dan moeten we door naar icsi. Want voor ivf heb je dus ook die bewerkte zaadjes van 1 miljoen nodig. Dus nu weer zelf proberen, al geloof ik daar niet meer in. In de afgelopen twee jaar nog nooit gelukt met zelf proberen...

18. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    jeetje wat klote zeg goldfishie. we gaan er gewoon vanuit dat hij over 2 maandjes wel goede zwemmers heeft. niet zo gaan speculeren hoor, heeft helemaal geen zin. word je alleen maar depri van

19. Benthe1986

dus je bent ongesteld geworden goldfishie? :(
    moet je dan wachten alleen ivm de zaadkwaliteit? moeten jullir in die periode nog zelf wat er aan doen om dat beter te maken? vraag me dan af waarom zo lang...
    balen zeg!:(

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Nee, er is nog geen ongi, wel beetje bruinverlies en heb sinds vanmiddag weer krampen. Dus of vanavond of morgen zal de ongi wel komen.

Als een man koorts heeft gehad dan tast dat het zaad aan en een man produceert zaad per drie maanden. Dus het heeft dan ook drie maanden de tijd nodig om weer op te bouwen.

Manlief was begin oktober ziek geweest, toen moesten we drie maanden wachten, dus in januari mochten we terugkomen. En nu was hij weer ziek geweest vlak voor de iui. Manlief had eind december nog tussendoor laten testen en toen was het al wel beter, maar in de kerstvakantie was de afdeling dicht en konden we niet voor iui terecht.
    Hij mag gewoon niet meer ziek worden, anders hebben we nooit een kans om zwanger te raken, ieder geval niet via iui of ivf.

Share This Page