Ja denk dat ik zaterdag wel ga testen.. heb vandaag wel wat steekjes in de buik, kan het niet echt plaatsen... het kan natuurlijk allebij de kanten op... agh nog even volhouden, wil idd als ik voor een zaterdag nog nix gespot heb een zaterdag testen. Wat fijn dat het zaad een stuk beter was!! Dat gaf mij bij de eerste iui ook best een veel hoop. Het was in vergelijking echt stukke beter, maar helaas, gelukkig de tweede iui ook weer redelijk wat goede zaadjes, dus we blijven gewoon duimen en hopen succes op het wachtbankje... blijven zware weken... die eerste week vind ik altijd wel redelijk gaan maar tegen het einde van de tweede week, vooral als je van alles gaat voelen kwa buikpijnjes en borsten... en je toch wel stiekum een beetje hoop hebt..... pfff zenuwslopend gewoon
Even een update: gisteren en vandaag fm gehad. Zit een follikel van 17,5 mm en een van 15. Morgenavond pregnyl zetten en vrijdag iui. Spannend. Hou jullie op de hoogte.
Update: vandaag is de menstruatie helaas volledig gestart. Is geen discussie over mogelijk helaas. Ik word 6 maart weer in het ziekenhuis verwacht voor de echo. Op naar IUI 2. Succes iedereen!
Nod: PJO: ? Linnepin: tussen 28-2 en 03-03 RosalindaB: tussen 01-03 en 05-03 Jesje82: 6-03 Sweetnesz: rond 10-03 Kniekie: 11-03 Mariah21: 14-03? Goldfishie: ? Mischa: rond 14 maart Roos1978: rond 20 maart Stay Calm: Rond 24 maart Afspraken Jesje82: 20-2 iui Mariah21: 20-02 fm 1 Kniekie: 24-02 IUI, daarna op wachtbankje tot NOD Linnepin: Op het wachtbankje tot NOD RosalindaB: op het wachtbankje tot NOD Mischa: eerste IUI in natuurlijk cyclus op 28 februari/ 1 maart? Roos1978: maart 2015 start IUI Sweetnesz: Maand rust ivm zaadkwaliteit, maart 2e IUI Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: Wachten op 2e IUI rond 10 Maart, 6 maart echo. Zwanger Moes Benthe
@ stay calm. Ik hoop dat je je naam eer aan doet, jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Op naar de tweede iui! @ linnepin. Spannend hoor, nog vier dagen voordat je gaat testen. Ik ben zeer benieuwd hoe ik dat wachten ga ervaren... Morgen is dag tien van de cyclus dus ga ik braaf met mijn tasje met potje en testen op stap naar school. Wel een beetje vreemd idee, ik moet tussen 9 en 12 uur testen maar dan geef ik ook drie groepen les. Hoe gaan we dat nu weer inplannen? Tja jongens, juf gaat even in een potje plassen, breken jullie de klas niet af?
Nod: PJO: ? Linnepin: tussen 28-2 en 03-03 RosalindaB: tussen 01-03 en 05-03 Jesje82: 6-03 Sweetnesz: rond 10-03 Kniekie: 11-03 Mariah21: 14-03? Goldfishie: ? Mischa: rond 14 maart Roos1978: rond 20 maart Stay Calm: Rond 24 maart Afspraken Mariah21: 20-02 fm 1 Kniekie: 24-02 IUI, daarna op wachtbankje tot NOD Linnepin: Op het wachtbankje tot NOD RosalindaB: op het wachtbankje tot NOD Mischa: eerste IUI in natuurlijk cyclus op 28 februari/ 1 maart? Roos1978: maart 2015 start IUI Sweetnesz: Maand rust ivm zaadkwaliteit, maart 2e IUI Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: Wachten op 2e IUI rond 10 Maart, 6 maart echo. Jesje82: Op het wachtbankje tot NOD Zwanger Moes Benthe
Pfff ik begin nu toch echt wel de zenuwen te krijgen!! Regelmatig steekjes in me buik... zou er dan toch een menstuatie op komst zijn?? nog drie dagen wachten... Ik wordt langzamerhand gek van mezelf... man man man wat blijft dit slopend, ik heb soms echt momenten dat ik denk nou word maar gewoon ongesteld, klaar nieuwe ronde. En wat duren de dagen een eeuwigheid, verschrikkelijk! Wat kan je lichaam je toch geestelijk veel bezig houden.....
Ik heb nu twee dagen getest met ovulatietesten van de action. Nog geen positieve test maar het is nu dag 11. Zijn er nog meer die alleen inseminatie met ovulatietesten doen? En hoe vaak per dag test je dan? Ik word er nu al een beetje onzeker van
@Mischa, ik deed ook alleen ovulatietesten. Killing vond ik het. Ik testte eerst 1x per dag. Ik zette om 6 uur de wekker, ging dan naar het toilet in de hoop dat ik dan voor mijn werk nog een keer kon gaan en kon testen, zodat het niet mijn ochtendurine zou zijn. In praktijk lukte dat zelden en moest ik op mijn werk testen. Verder in de maand ging ik 2x per dag testen. Ook omdat de ovulatietesten de ene keer donkerder waren en dan weer een paar dagen niet (en zelfs 1 positieve vest die vals bleek). Omdat ik daardoor bang was dat ik mijn ovulatie al geweest was heb ik uiteindelijk toch 1x een echo gehad en 2x bloed laten prikken. Ik heb besloten dat ik een volgende ronde niet nog een keer alleen met ovulatietesten wil doen, ik kreeg daar zoveel stress van. Hoe ervaar jij dat? @Linnepin, spannende dagen, hoe is het met je?
@ Rosalinda. Ik vind het spannend, nu iets minder omdat ik morgen vrij ben ( ik heb mijn eigen kindje en twee oppaskindjes, dus da's toch hard werken) maar op mijn werk testen terwijl mijn klas buiten aan het spelen is, geeft niet echt rust tot plassen in een potje. Nu staat er ook op de testen van clearblue dat je vier uur niet mag plassen, dat houd ik nooit vol. Ik mag nu dus thuis testen maar het spannendste vind ik eigenlijk dat ik waarschijnlijk in het weekend positief test. Ik hoop zo dat ik niet in het weekend ovuleer:x. Er is maar 1 plaats. Maar goed ik moet me erbij neerleggen. @ linnepin. Nog twee nachtjes slapen.....
@Mischa, ik was daar ook bang voor bij ons heb je ook op zondag pech..herken erg wat je schrijft en die spanning is niet tof. Op je werk testen is ook zo lastig. Ik duim dat je de positieve test na het weekend krijgt, weet je hoe lang je LF normaal duurt?
@ Rosalinda. Ze hebben op zondag 1 plaats eveneens als zaterdag. Dus er is een kans. Vorige maand testte ik licht positief op de 13de cyclusdag. De volgende dag helemaal niets meer. Ik heb toen 1 test per dag gedaan, gewoon om te oefenen met die testen want daarvoor gebruikte ik ze nooit. Ik heb daarom de smileytesten gekocht omdat dat streepjes gedoe niet heel duidelijk is. Misschien als ik twee testen op een dag doe dat ik meer kans heb. Ik heb zaterdag de 13de cyclusdag dus zou dan zondag voor inseminatie moeten, als er plaats is. Ja spannend dus zeker omdat het de eerste keer is. Alhoewel ik denk dat het spannend blijft, niet de procedure maar het wachten op de NOD.
@mischa dat licht positief herken ik. Bij mij was dat echt negatief, uiteindelijk bleek mijn ovulatie afgelopen maand pas op cyclusdag 18 ofzo plaats te vinden, veel later dan normaal dus vandaar nog niet de knap positieve test. Ik wil niet een heel negatief beeld geven, maar die clearblue testen met die smileys testen bij mij vaak vals positief (ook vorige maand...) toen ik dat aan de arts vertelde herkende ze dit, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Ik zit nu in mijn wachtdagen en ik moet zeggen dit vind ik veeel minder erg dan die week en de onzekerheid voorafgaand aan de IUI ik ga voor je duimen meis! En bij twijfel gewoon het ziekenhuis bellen!!
Misha en RosalindaB jeetje meiden als ik jullie verhalen hoor ben ik blij dat ik pregnyl mag gebruiken, jullie zitten gewoon dubbel in de stress. Eerst voor de timing van de iui en dan de twee wachtweken ook nog eens... Mogen jullie geen pregnyl gebruiken, misschien gewoon voorstellen bij de gyn. Ik zou gek worden, die wachtweken vind ik echt killing, ik zou dan helemaal geen rust meer hebben. Vandaag nog door zien te komen, man ik ben zo zenuwachtig tot nog toe geen rood te bekennen, morgen ochtend testen... Ik heb geen ervaring met de testen van action, ik heb een tijdje terug de testen via sensitest gebruikt, was ik wel tevreden over zijn ook niet zo heel duur, ken je wat vaker gebruiken op een dag.
@ Rosalinda. Als ik positief genoeg test dan bel ik het ziekenhuis en dan meten ze het maar...beter een keer te veel dan te weinig, toch? En ik test met twee testen van die smileytesten en action. Als ze beide positief aangeven moet het goed komen @ linnepin. Ik heb gelijk gevraagd aan de gynaecoloog of ik geen pregnyl kon krijgen maar eerst drie keer zo iui.
@misha Nou ik doe hard duimen voor je hoor!! En natuurlijk ook voor alle andere meiden Wij hebben er drie met pregnyl en daarna wss met clomid, maar zo ver zijn we nog niet....
Ik ben ook blij dat ik gevolgd wordt met echo en dat ik pregnyl mag spuiten . Ik heb tijden geprobeerd met ovulatietesten. Dit maakte mij onzeker en het was stressVol. Doordat ik een aantal keren onregelmatig was, testte ik iedere keer op het verkeerde moment. Ik heb alle ovulatietesten gehad. Mijn voorkeur gaat ook naar streepje omdat ook bij mij de smiley verkeerde uitslag heeft gegeven.
Lieve meiden, ik lees nog steeds mee en blijf voor jullie duimen dat het snel raak is! Ik zit zelf op een heel lang wachtbankje. Manlief mag pas in april terugkomen om zijn potje in te leveren. En nav de uitslag daarvan gaat de gyn een nieuw behandelplan opstellen. Als er meer zaadjes zijn gevonden dan de laatste keer, dan mogen we verder met iui. Met of zonder extra hormonen wordt dan besloten. Als het zaantal zaadjes hetzelfde is gebleven dan moeten we door voor icsi. En verder in de tussentijd proberen we het natuurlijk zelf, al weet ik dat de kans ook klein is dat het raak is. Onze twee jaar grens is ook al bereikt. Dus ik heb verder weinig te melden, we moeten 'gewoon' weer verder wachten. Maar zoals gezegd leef ik wel met jullie mee! Al zal ik misschien niet veel typen. Hoop zo dat iui voor jullie goed doet en het zwanger worden lijstje langer gaat worden!