@ Misha ja je kan idd beter gewoon zwanger worden van een lekkere vrijparty, naja er is niemand die je tengenhoud dit vanavond alsnog te doen hoor whahahaha, onze gyn zei juist , maak het maar gezellig hoor vanavond @ Jesje ik heb ook gewoon gewacht to mijn NOD hoor al was het wel reuze spannend!! Hoe voel je je verder, zijn er dingen die anders zijn als normaal?? Ik had bijv dat ik meestal 2 dagen voordat ik echt ongi werd al wat rose bij het afvegen dat had ik nu niet... en me borsten begonnen pas gevoelig te worden een dag voordat ik positief teste. Ik heb zelf het idee dat ik bij de eerste keer al een eisprong heb gehad voordat ik de pregnyl heb gespoten, dat ik daardoor zo last had van me buik, maar goed das een vermoeden, zal nooit weten of het echt zo is... de timing bij de tweede iui was ook anders als bij de eerste, maar je gaat er toch vanuit dat ze het daar in het ziekenhuis wel weten... Succes nog even de laatste daagjes op het wachtbankje en hopelijk even de laatste x!
Hier is mijn menstruatie echt doorgebroken. Aangezien die er al sinds vrijdag aan zat te komen ben ik over de ergste teleurstelling heen. Heb een korte evaluatie gehad met het ziekenhuis en aangegeven dat ik alles compleet in natuurlijke cyclus wat te stressvol vind! Nu mag ik over 10 dagen komen voor de eerste meting daar ben Ik heel blij mee!
@linnepin: ik denk (je weet het natuurlijk nooit zeker) dat ik de innesteling heb gevoeld. had wat steken 6 dagen na de iui en weer 2 dagen daarna had ik wat bruin verlies en daarna niet meer. Wel heel toevallig allemaal....de eerste keer had ik ook 2 weken lang diarree van de utrogestan en dat heb ik nu ook helemaal niet. Nu ook allemaal puistjes waar ik anders ook geen last van heb. Geen pijn aan mijn borsten, wat ik anders wel erg heb als ik ongi moet worden. Ik ben echt alle kleine dingen analyseren. Ik word wel een beetje gek van mezelf :-S
@ RosalindaB baluh zeg, ik had na de eerste spotting ook gelijk zo iets van oke, helaas op naar de volgende ronde. Fijn dat je toch gewoon voor een fm meting lang mag komen!! Hoop dat je eventueel ook gewoon pregnyl kan prikken dat scheelt echt wel wat meer stress... Ik heb me gister aangemeld bij mama's voor mama's zodat de hoeveelheid pregnyl weer aangevuld kan worden Dat is het minste wat ik kan doen!
Jesje hou maar op!! Ik weet het maar al te goed hoe die laatste dagen zijn en dat zal ik ook nooit weer vergeten hoor. Ik heb naar mijn idee niets van de innesteling gevoeld, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik heb juist minder puistjes nu ik zwanger ben, voorheen zat me rug altijd helemaal onder als ik ongi moest worden. Spannend hoor meis, je kan op zich wel eerder testen, ik had van de kruitvat test die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken maar ik heb gewoon gewacht tot de officiele NOD dag, dat was ook op een zaterdag dus kwam ook mooi uit kon ik samen met manlief in spanning afwachten. Ik snap de onzekerheid zo goed, en je kan er helemaal niets aan doen dan afwachten... ik wacht gewoon met jullie mee hoor!! Dat lijstje moet gewoon langer worden Bekijk bijlage 446064
@rosalinda: wat fijn dat je daar vanaf bent (y). Lijkt me echt heel vervelend om alles in een natuurlijke cyclus te doen. Dan ben je eigenlijk gewoon aan het gokken.
@ jesje en linnepin, ja ben blij dat alles nu is doorgebroken! En nog blijer dat het ziekenhuis het meten nu doet. Ik vroeg ook meteen of ik weer pregnyl mocht spuiten, dat beslissen ze in overleg met de arts, komt vast wel goed. Op naar ronde 2 met hopelijk net zoveel geluk als jij Linnepin!
Jesje, ik duim ook met je mee! Mischa: hoe is de IUI verlopen? En ik zou het inderdaad vanavond ook nog eens gezellig maken, wij hebben dat zaterdag ook gedaan Hebben jullie na de IUI ook krampjes? Het is nu al de derde dag op rij na mijn IUI dat ik krampjes heb? Zou het door de utrogestan komen? Moeten jullie dat trouwens ook nemen?
@mieke: ik had helemaal geen last van de utro behalve dan die diarree zoals ik al zei. Ik geloof dat hier verder niemand utro gebruikt alleen wij 2
succes dames op het wachtbankje! het is echt lastig want je let op alles... maar het gaat vanzelf voorbij,hoef je niks vooe te doen dat laatste moet ik zelf ook ten harte nemen want ik moet weer twee weken wachten op de volgende echo maar ben een brok ongeduld Vandaag 6wk echo gehad en alles was ok. knipperend hartje gezien Wilde dit even laten weten omdat IUI dit ook bij mij mogelijk heeft gemaakr maar wellicht zitten jullie niet op dit soort verhalen te wachten, dus ik blij wel meelezen en supporteren,maar zalniet veel mee te schrijven hebben... succes allemaal!
Benthe, natuurlijk wachten wij op verhalen van zwangere vrouwen maar we smachten nog meer naar de preciese verhalen hoe ze daar toe gekomen zijn Tja, de iui vandaag wat zal ik zeggen. Geen goed aantal zwemmers na opwerking waren er nog 1,1 miljoen over. Maar we hebben er maar eentje nodig. Ik heb nu wat bloedverlies en het gevoel alsof er een ballon in mijn buik zit. Of ik mijn eisprong al gehad heb, weet ik niet maar heb het gevoel alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Verder geen pijn gehad tijdens de behandeling zelf. En nu wachten....ik moet gewoon wachten tot ik ongesteld moet worden. Dus of na dag 26 of 14 dagen later ( dan zou mijn cyclus 30 dagen zijn). De gyn. zei wel dat ze als de aantallen zo blijven 3 keer iui op deze manier wil doen en ik daarna terug moest komen of dit wel de goede behandeling is met zo weinig zaadcellen. Dat is niet zo leuk om te horen als je net met de benen wijd hebt gelegen en nu toch wat hoop wil hebben. We gaan het zien.
@mieke ik had na de IUI nergens last van. Pas na een dag of 5 krampjes, steekjes links en rechts, opgezet gevoel en jeuk op mijn buik rondom mijn navel. Ik had pregnyl 5000 gespoten. Toen dat na een dag of 9 uit mijn lijf was, verdween dat alles dus ik denk dat dat alleen maar bijwerkingen van de pregnyl waren 😁
@mischa wat fijn dat de IUI achter de rug is. Ook geen leuk bericht om te horen nadat je net je eerste IUI hebt gehad. Je hebt er inderdaad maar 1 nodig, ik hoop dat je wat afleiding hebt de komende 2 weken?
@ rosalinda. Ik moet gewoon werken de komende twee weken. Tja dat wachten moet ik maar gewoon ondergaan . Ik hoop dat ik nu weer een beetje nuchter kan worden voor mezelf en ik niet krankjorum word van het wachten.
@ Misha 1,1 milj. is op zich genoeg voor de iui, maar snap dat het een beetje zorgwekkend is helemaal als ze je tijdens de behandeling zulke verhalen gaan vertellen. We gaan gewoon hard voor je duimen meis!! Het hoeft er tenslotte maar 1 te zijn, ennuh maak het gezellig vanavond, hup hup achter die pc weg, of de telefoon uit de handen
@mischa Wat jammer om dat te horen tijdens je IUI behandeling. Je bent toch al gespannen en dat ook nog dat te horen krijgen. Maar wie weet, je leest ook zoveel verhalen dat het lukt met wat minder zwemmers. Na de IUI wel veel buikpijn gehad. Ik had 's ochtends om kwart voor 11 de IUI. Overdag nergens last van, maar 's avonds hele gespannen baarmoeder. Het leek wel alsof het helemaal verkrampt was. Zondag ook nog gehad en maandag en gister alsof ik heel veel spierpijn er had. Ik heb nu alleen nog last van gespannen borsten en pijnlijke tepels en m'n baarmoeder is nog een beetje gevoelig. Wat zijn jullie ervaringen hier in? Liefs
Mischa: Dat aantal kan echt wel genoeg zijn, hoor, ik zou de moed voor deze ronde nog niet opgeven! Bij mijn IUI hebben ze niet gezegd hoeveel zwemmers er waren. Ze zei gewoon dat het een goed staal was. Kdenboer: Wat je schrijft, herken ik heel goed! Ik heb ook die verkrampte baarmoeder (denk ik toch, want het is maar aan 1 kant). De gespannen borsten of pijnlijke tepels heb ik dan weer niet...
Ik voel ook een opgeblazen ballonnetje in mijn buik en heb het idee dat ik veel te veel gegeten heb. Pijnlijk borsten heb ik altijd bij mijn eisprong dus dat laat ik maar buiten beschouwing Tevens heb ik steken in mijn buik. Haha linnepin, mijn avond was prima in orde hoor ik hoop dat dat de goede druppel ( lees zaadcel) was!