Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoy meiden,
    Ik ben ongesteld geworden. Jammer

2. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    gisteravond bij de gyn geweest. het is echt een huilavod geworden. Ik zat nog niet in de stoel en begon al te janken. Heb ook zovel stress in mijn lijf. kon het gewoon niet meer tegenhouden. We hebben besloten om toch voor de ivf te gaan. de kans hier ligt op 40% en over 2 weken al de eitjes aanprikken. Daar ben ik nu al zenuwachtig voor, ben bang dat het pijn gaat doen ondanks de lokale verdoving. De gyn heeft gister ook een stukje van de baarmoederwand gekrabt want dat zou de innesteling bevorderen. jezus was deed dat pijn zeg, begon ik weer te huilen...echt een emotionele achtbaan dit. nu voel ik me alsof er een 5kg steen in mijn maag zit. Ik hoop zo dat deze behandeling gaat lukken, anders in april een maandje rust.

3. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Jeetje meis, wat kan ik je verdriet goed voorstellen ik heb ook wat afgejankt hoor, 1,5 jaar lang elke maand weer... En die stress kwam er bij mij uit in de vorm van vreselijke maagpijn...
    Het is naar mijn idee ook niet een heel simple traject ivf....
    Wel fijn dat jullie al zo snel kunnen beginnen. Meis hou je taai in die verschrikkelijk emotionele achtbaan!! Ik hoop zo dat de behandeling positief gaat zijn voor jullie, hou je ons op de hoogte??

*KNUFFELLLL*

4. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, sterkte. Ik hoop dat het dit keer gaat lukken. Ik ga voor jou duimen.

5. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Balen Luana! Hopelijk meer succes de volgende ronde..

Jeetje Jesje, ik kan me het het heel goed voorstellen! Als jullie over twee weken de eitjes aanprikken, gaan ze dan ook gelijk deze ronde al een terugplaatsing doen? Of is dat dan weer een ronde later? Heb hier weleens gelezen over een lang en een kort traject, werkt dat in Spanje ook zo? Heb me eigenlijk nog nooit zo in ivf verdiept, hoop altijd nog dat het niet zo ver hoeft te komen... Maar we komen er steeds dichterbij... Blijf je hier meepraten? Ben heel benieuwd naar de behandeling en hoe je het gaat ervaren. Wil jullie in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen!

6. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    @kniekie: ja 2 a 3 dagen later doen ze dan al de terugplaatsing. Als ze de zaadjes bij de eitjes doen en blijkt dat de bevruchting niet lukt, gaan ze gelijk over op icsi. dat is wel fijn want dat betekend dat ik niet weer een maand hoef te wachten en scheelt weer een keer een punctie. Ik hoop natuurlijk dat dat niet het geval is, maar je weet maar nooit. Ik heb me ook nog niet echt in ivf verdiept. Dit is eigenlijk pas iets van de afgelopen week. Het gaat wel heel snel allemaal en ik heb een beetje moeite met omschakelen. Zie heel erg op tegen de punctie.
    Als jullie het leuk vinden blijf ik wel meepraten ook al is het een iui groepje. Ik wil ook graag weten hoe het met jullie verder gaat en of dat jullie meer geluk hebben dan ik.

7. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Wij doen trouwens op de OK ook wel eens puncties, onder algehele narcose... Weet eigenlijk niet wat de reden hierachter is. Maar aangezien jullie alles zelf moeten betalen zal dat waarschijnlijk geen optie zijn, een uurtje OK is behoorlijk prijzig...
    Hoop voor je dat de punctie meevalt, misschien kan je van te voren paracetamol en ibuprofen nemen voor wat extra verzachting?
    Aan de ene kant natuurlijk super fijn dat het in één keer door gaat, aan de andere kant is de tijd om om te schakelen inderdaad heel kort. Succes meid!

8. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoy meiden, ik ga morgen clomid halen. Ik begin zaterdag weer met clomid. Vrijdag 20 maart heb ik de echo.

9. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jesje. Ik snap je keuze maar je hebt een korte tijd om voor te bereiden. Aan de andere kant kun je nu maar twee weken zenuwachtig maken en dan ga je er gewoon voor. Succes en laat ons weten hoe het met je gaat.

Ik ben vandaag al ongesteld geworden. Ik wist dat het ging gebeuren en toch verdrietig. Stom.... Ik jank maar gewoon even mee:(. Nou Luana, samen op naar de volgende poging.

Mariah en hope , nu toch alle hoop op jullie....

10. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

Feb 25, 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Vandaag wachtdag 12. Nog 2 dagen voor het testen. Sinds gister lijkt het wel of m'n eierstok op klappen staat. Al ander halve dag hele erge krampen die ik normaal heb als ik ongesteld ben geworden en heel erg bloed. Tot nu toe nog steeds niet ongesteld. Wat een stress dagen zijn dit zeg..

11. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja meid, en we blijven positief. Het komt goed. Ik was ook teleurgesteld toen ik zag dat ik ongesteld werd. Maar daarna ik dacht "als ik goed kijk ik ben nooit zo vlakbij mijn droom geweest, want eerst wist ik niet wat er aan de hand was. Nu weet ik dat het mogelijk is".

12. RosalindaB

Feb 15, 2015
    56
    0
    0
    Limburg
    Jesje,...wat een heftige maar moedige beslissing heb je genomen. Ik kan me je gevoelens en verdriet zo goed voorstellen. Ik vind het onwijs dapper dat je hebt besloten voor IVF te gaan en ik hoop dat het heel goed voor je uit gaat pakken *hug* p.s. ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt!

mischa, jank maar lekker mee...ik was ook ff een paar dagen van de kaart toen ik ongesteld werd. Heel begrijpelijk, op dat soort momenten voelt voor mij de last het zwaarst.

Mariah, spannend die wachtweken zo niet leuk! sterke in je 2e wachtweek.

Linnepin, hoe is het met jou?

Ik heb morgen mn eerste fm deze maand, ben heel benieuwd!

13. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Jesje jeetje meid wat een moeilijke tijd voor jou. Snap je helemaal dat je gaat kiezen voor ivf, en ik ook dat je ons snel kan vertellen dat het positief heeft uitgepakt. Sterkte meis.

Misha vervelend dat je al ongesteld geworden bent en begrijpelijk dat je verdrierig er om bent. Sterkte.

Sdenboer succes klinkt erg hoopvol wanneer ga je testen?

Rosalinde succes vandaag bij je fm

Hier nog steeds verschikkelijke menstruatie krampen en erg moe maakt me onwijs onzeker denk ook dat ik hier ongesteld ga worden 1 deze dagen. Nog even afwachten maar.

14. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wanneer is je NOD?

Ik had ook last van krampen voor mijn NOD, maar iets heftiger als normaal, blijft heel lasting en snap je onzekerheid heeeel goed!!
    Het kan natuurlijk nog steeds allebij de kanten op.....

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Mischa: toch wel superbalen hoor... Stommi ongi... :(

kdenboer: spannend die laatste daagjes!!

Jesje: ik vind het ook leuk als je hier blijft meeschrijven, om elkaar op de hoogte te houden en ben benieuwd hoe jouw traject verder gaat.

Rosalinda: heel veel succes vandaag met de fm! Duim voor een mooi ei! Op welke cyclusdag zit je vandaag?

Mariah: ook al bijna je nod, ik duim ook voor jou!

Linnepin: al aan het aftellen? Over 10 dagen je eerste echo! :)

Hier pas op 5 dpo, dus nog niets te melden.

16. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    mariah en kdenboer: nog een paar daagjes volhouden. Ik hoop op goed nieuws voor jullie!

kon vannacht maar niet slapen. Alles blijft maar malen. Alle frustratie, pijn, oneerlijkheid enz enz (jullie kennen het wel). Ik ben uit bed gegaan en een half uur zitten janken op de bank. Dat luchtte wel op. die steen is nu in iedergeval uit mijn maag.
    Vanochtend heeft er ook nog eens iemand tegen mijn auto aangezeten, vrijdag de 13de he. Dit is echt enorme klote week. sorry meiden, moest er ff uit

17. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Een hele dikke
    View attachment 447606 Jesje!!

Ik zit zelf niet in de situatie maar ken me zo goed voorstellen hoe verdrietig en boos je bent, om nog maar niet te spreken van alle onzekerheid! Meis wat zou ik je graag even een knuffel willen geven, al is het maar om te laten weten dat ik met je mee leef...
    Soms is even keihard huilen gewoon even nodig, helemaal niets mis mee!!

Wat balen zeg, ook nog is dubbel pech op vrijdag de 13e! :( gelukkig is het maar blik....

Hou je haaks meis, ga het weekend lekker ontspannen en iets leuks doen ;)

18. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

Feb 25, 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Bedankt allemaal. Wat lief dat jullie mee denken. Helaas vannacht wakker geworden met ongesteldheid pijn en ja hoor ben ongesteld geworden. Echt balen. Zo het ziekenhuis maar weer bellen..

19. RosalindaB

Feb 15, 2015
    56
    0
    0
    Limburg
    Nog een knuffel jesje!! Wat een klote week!

Kdenboer wat ongelooflijk balen!

Mariah ik duim voor je!!

Vanmorgen mijn 1e fm gehad en meteen de laatste 😄 zondag pregnyl en dinsdag IUI 2. Zit op cyclus dag 10 en heb een eitje van 15.5 mm. Dinsdag is cyclusdag 14.

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Rosalinda: mooi eitje!! Alvast heel veel succes voor dinsdag! Hoop dat jullie veel zaadjes hebben en dat je ei dinsdag springt!

kdenboer: superk*t... balen zeg... :(

Share This Page