Linnepin mijn nod is pas dinsdag of woensdag daarom vind ik het zo vreemd het begon precies een week na de iui die krampen. En je hebt gelijk kan inderdaad nog alle kanten op. Het is vandaag iets minder maar nog steeds die krampen af en toe. Jeetje jesje het zit je helemaal tegen nu. Leef heel erg met je mee sterkte Sdenboer vervelend dat je toch ongesteld bent geworden dat wilde we niet horen. Rosalinde weer de spannende tijd in succes!
Hmm dat gaat niet goed hier op dit forum. Iedereen weer ongesteld! En Rosalinda gaat weer voor de volgende poging. Ik hoop toch zo weer snel goed nieuws te lezen.... Ik heb zelf ook weer even een baaldag met die stomme ongesteldheid. Toen ik ruim tien dagen geleden de iui had, kreeg ik weer een beetje hoop dat er misschien toch een tweede kindje voor mij zou komen. Ik heb mezelf even toegelaten om weer te dromen. Nu de dromen maar weer diep weggestopt... Laten jullie jezelf weleens toe om te dromen..?..wat als ik zwanger zou zijn......
Heb net het jaaroverzicht van 2015 bekeken en de dagen geteld. Mijn volgende eisprong zou in de week zijn na pasen zijn en de eisprong daarna rond hemelvaart. Zouden we dan pas weer aan de beurt zijn met iui (als we daarmee door mogen) in juni? Manlief mag dus pas in april zijn potje weer inleveren, omdat er ruim twee maanden na de koorts moet zitten. En dan heb ik dus al mijn eisprong en met de feestdagen is de afdeling natuurlijk weer dicht... En dan zouden we pas half juni verder kunnen/mogen... Wil echt niet doemdenken, maar soms zit het gewoon niet mee...
Mischa: heel heeeel soms fantaseer ik er wel over, maar tot nu toe lijkt het verder weg dan ooit. Hoe langer het duurt, hoe meer angst dat het nooit gaat lukken. In het eerste jaar fantaseerde ik er veel meer over, in het tweede jaar ook nog wel maar minder.
Mischa, ik herken erg dat je rond de IUI weer hoop krijgt. (en eigenlijk de 1.5 wk daarna ook) ik heb toch het gevoel: ik ben er nog nooit zo dichtbij geweest. Toen wij zelf probeerden zwanger te worden droomde ik niet zoveel. Sinds we het IUI traject zijn ingegaan denk ik juist meer serieus na over hoe zou het zijn om zwanger te zijn, hoe zou ik als mama zijn, wat voor geboortekaartjes etc. ja soms is het heerlijk om te dromen! Ik heb ook een enorme angst, en die angst heet IVF. Ik probeer me zo veel mogelijk te focussen op de IUI maar soms denk ik weleens wat als het niet lukt...dan is de volgende stap IVF. Ik weet oprecht niet of ik dat zou trekken, ik vind het nu soms al zo zwaar (zeker met als referentiekader vorige maand) laat staan met een dosis hormonen en vervelende ingrepen. (en daarom vind ik Jesje en al die andere meiden die die route wel moeten/willen bewandelen zo dapper) Goldfishie, jouw geduld wordt zo op de proef gesteld! Soms ontkom je niet aan doemdenken, maar ik probeer echt alles stap voor stap te zien. Straks valt je eisprong heel anders en heb je je zorgen gemaakt om niks. (maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan, i know) Ik ben nog steeds verbaasd dat ik vanmorgen al een ei had van 15.5 mm. Wat een verschil met vorige maand (toen thuis testen en nu zkh + Pregnyl) ik ervaar deze maand als veel relaxter en kijk uit naar dinsdag!
@ rosalinda. Ik snap dat het nu meer rust geeft. Ik zie nu alweer tegen al die ovulatietesten op. Ik moet drie keer in geheel natuurlijke cyclus en dan wil de gyn een gesprek. Als de zaadcellen zo blijven (1,1 miljoen) dan vrees ik dat het ook bij drie keer iui blijft. En ja, Rosalinda, ik ben ook bang voor ivf, dus hoop heel erg op iui. Ik hoop dat jij nu meer geluk hebt komende dinsdag. Nog een vraagje...jou vorige iui was ook volledig in natuurlijke cyclus. Heeft de gyn toen geen fm meting gedaan? Mijne vertrouwt namelijk compleet op ovulatietesten. Ik niet geloof ik...
@ Mischa, dat snap ik zo. Super vervelend voor je dat je dat weer moet gaan doen. Ik heb dat echt als zo zwaar ervaren, iedere dag er zo mee bezig zijn en die spanning wel/niet en geen idee hebben wanneer wel bah bah. In mijn vorige cyclus hebben ze uiteindelijk 1x fm gedaan en 2x bloed geprikt. 1ste keer omdat ik zo onzeker was over de uitslag van de ovulatietesten en de 2e keer omdat ik een (vals bleek achteraf) positieve ovulatietest had. Toen bleek er ook nog niks aan de hand. Toen ik niet zwanger bleek heb ik meteen aangegeven dat het zelf testen me niet beviel en voor teveel spanning zorgde. Dat snapte de assistente direct en toen bleek het opeens heel normaal om metingen te doen en geen enkel probleem. Ik vertrouw dus ook niet op ovulatietesten. Is het voor jou ook niet mogelijk om te vragen of je fm kan krijgen? Ik ervaar dat echt als een wereld van verschil en gun jou dat ook zo!
Hi Dames, Vandaag zit ik dus op de derde dag van mijn menstruatie. Tijdens het bekijken van mijn baarmoeder zei de gyn dat het nog vol met bloed zat ? Ze vroeg me of ik al echt goed gebloed had en dat is zeker het geval geweest gister. Ik heb nu wel de Clomifeencitraat meegekregen en Ovitrelle. Alleen mag ik pas zondag starten, als ik dus meer menstrueer. Vandaag is dat dus niet het geval wat meestal ook zo is bij mij dag drie van mijn periode. Anders moet ik maandag nog ff langs komen voor een inwendige echo. Ik ben benieuwd hoe dit nou kan en ga dit maandag als het nodig is nog navragen "weird". Heeft 1 van jullie dit ooit gehad?
Super Hope!!! Ben heel blij voor je! Gefeliciteerd We zijn natuurlijk super nieuwsgierig naar je symptomen en ook die van de afgelopen paar dagen
Dank jullie wel!! Ik heb eigenlijk geen symptomen alleen nog steeds geen menstruatie. In mijn eigen cyclus had ik altijd een lf van 11 dagen en vandaag zit ik op 15 dpo. Het enige waar ik last van heb is slecht slapen...maar verder niet echt.
Hoyyy Hope ik ben superrrrr blij voor jou. . Mijn dag kan niet meer stuk vandaag. Bedant dat jij met onze deelt. Het geef hoop. Xxxxx
Meiden ik heb een groot probleem. Ik heb gisteren de clomid en de pregnyl bij de apotheek gehaald. Ik moest gelijk naar mijn werk. Ik heb het meegenomen naar mijn werk.toen ik daar kwam was het hectische, ik moest gelijk gaan helpen want iemand was onwel geworden. Ik ben vergeten de pregnyl in de koelkast te doen. Ik kwam pas na 5uur achter dat ik het niet in de koelkast gedaan had. Omg😭 wat moet ik doen?
Gefeliciteerd Hope!! Mooie duidelijke test. En dat na 1 iui, super :-D Nu weer een spannende fase... de eerste 12 weken. .. Het lijstje word langzaam aan langer Ik ben zo aan het duimen voor allemaal me duimen doen er nog net geen zeer van... hihi...