Hoy misha, ik wens je heel veel succes. Ik ben hard voor onze allemaal aan het duimen. Ik heb vandaag de echo gedaan. De follikels waren nog te klein (11mm-12,5mm. Ik moet maandag terug kommen.
Jammer luana dat ze nog niet heel hard groeien maar wel 2 eitjes Ik heb altijd de goedkopere testen en deed die 2 x per dag als m'n slijm meer werd. Die waren eigenlijk niet om met ochtendurine te doen maar deed ik toch. Als die test exht donkerder werd dan gebruik ik smiley van cb. Alle testen van cb mogen met ochtendurine. Pff rot he mischa... Ik ga morgen naar een vriendin op kraamvisite en volgende week ook nog 1. En dan al die zwangere collega's.... Pfff helpt niet met het los kunnen laten. Niks aan he?! Linnepin, bijna je echo!! Spannend!!! Hoeveel eitjes had je bij je iui? Zou het evt nog een tweeling kunnen zijn?? Spannend hoor jesje... Die punctie lijkt me exht doodeng. Krijg je nog iets van pijnstilling? Hoop dat het niet nodig is maar wellicht een rustmnd is dan niet verkeerd als je vriend nu zo is. Maar bij ivf mag je toch sowieso niet meteen door?
Hier gisteren de prikinstructie gehad. Poe, wel even wennen dat prikken hoor ook al heb ik het al eerder een hele tijd moeten doen... Merk dat het even moet landen dat het nu exht helemaal medisch gaat zijn. Je weet dat het eraan zit te komen maar het is gewoon echt nu zo! De fert arts zei gisteren wel heel duidelijk dat het advies nu 3 x iui is en daarna over maar ivf. Maar als ik toch goed te stimuleren ben en meer dan 1 eitje kan krijgen is 6 x iui wel een optie. Ik hoop zo dat ik meer dan 1 eitje ga krijgen!!
@roos: ja hoor, ik mocht gelijk door vandaag fm 3 meting gehad. heb 7 eitjes voor de punctie en 2 waren er 29 mm(!) echt super groot. net laatste hormoonspuit gezet. Ik ga onder narcose voor de punctie. helemaal top! voel ik er lekker niks van. hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.
Wat gaat het dan toch allemaal anders per land. In nl moet je na een ivf verplicht 1 cyclus rust nemen. En je gaat ook niet onder narcose. Wel fijn dat je dan niks voelt en hopen dat je niet veel last hebt van de narcose!
@ jesje. Jeetje spannend hoor. 7 eitjes...goed zeg. En onder narcose dat is inderdaad heel anders. Gelukkig heb ik nog 2 pogingen iui maar ik vrees met grote vrezen voor het moment ivf...
NOD Sweetnesz: ? Goldfishie: 24-03 Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Kniekie: rond 11-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 23-03 FM 1 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: Maand rust ivm zaadkwaliteit, maart 2e IUI Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 20-03 afspraak echo Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
NOD Goldfishie: 24-03 Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 11-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 23-03 FM 1 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 20-03 afspraak echo Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
NOD Goldfishie: 24-03 Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 11-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 23-03 FM 1 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 20-03 afspraak echo, 23 tweede afspraak fm Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77 __________________
Morgen is het dan zo ver. Om 10 uur heb ik de punctie. 6 uur ervoor niks eten en drinken. Weet eigenlijk ook niet waarom. Het voelt nu alsof ik twee tennisballen ik mijn buik heb en door al die hormonen heb ik zwangerschapsverschijnselen.
Succes jesje!! Je moet voor een narcose altijd nuchter zijn, vandaar! Balen goldfish van je ongi.... , nu bijna de check bij ml weer,,weer je de datum al? Spannend! Hier morgen de eerste spuit zetten.
Jesje,Je mag niet eten voor operatie omdat door de narcose heb je geen hoest reflex en je kan niet slikken. De eten kunnen naar boven komen, in jou logen terecht komen (aspiratie pneumonie) en long ontsteking veroorzaken. Ik k ga morgen hard voor jou bidden. Xxx
Hallo dames! Ben weer terug van een paar heerlijke dagen in Schotland, hebben er enorm van genoten en even niet aan het hele traject gedacht, heerlijk! Heb geprobeerd zoveel mogelijk terug te lezen Sorry als ik iemand ben vergeten... Mischa, hoe gaat het met de ovu testen? Al een dikke tweede streep? Roos1978, ja is toch weer wat he, dat prikken... Blijf erbij dat ik liever een naald in een patiënt steek dan in mezelf haha... Maar na een paar dagen ben je er zo weer aan gewend... Hoop dat het resultaat heeft voor je! Goldfishie, jeetje meid, balen... Dikke knuffel! Jesje, heel veel succes vandaag!!! Hoop op een goede opbrengst en dat je niet teveel last hebt van de narcose... Zal voor je duimen! Wanneer had je ook alweer de terugplaatsing? Linnepin, jij hebt toch je eerste echo vandaag? Spannend!!! Laat je weten hoe het is gegaan? Mariah en Luana, vandaag weer fm gehad? Alles nog volgens planning? Groeien beide eitjes door Luana? Ben zelf vanmorgen ook weer voor fm geweest, was even spannend omdat de dosis puregon is verhoogd en ik niet eerder dan vandaag voor fm kon komen... Gelukkig was de ovulatie nog niet geweest. Wel 2 (!!) mooie eitjes (superblij), 1 van 17mm en 1 van 15mm. Heb net de laatste puregon prik gezet zodat ze nog even doorgroeien, moet vananvond de pregnyl spuiten en we hebben woensdag de IUI. Gaat gelukkig een stuk sneller dan vorige ronde! En het is qua timing ook helemaal goed gekomen...
NOD Goldfishie: 24-03 Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 25-03 IUI 3 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 20-03 afspraak echo, 23 tweede afspraak fm Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
Jesje: succes met de punctie, hopelijk heb je niet teveel last van de narcose. Duim voor je dat alles goed gaat! Rood: succes met de eerste spuit! Nog geen datum voor het potje inleveren. Gewoon ergens in april, dus wanneer manlief tijd heeft, haha! Kniekie: fijn zo met de timing!! En een heerlijke mini vakantie achter de rug! Hier totaal geen goede timing... Ik verwacht mijn eisprong in de week na pasen. de uitslag van het potje duurt een week en dan is mijn eisprong alweer voorbij... Dus als we (eventueel) weer met iui kunnen starten, dan is het alweer mei...
NOD Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Goldfishie: 25-04? Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 25-03 IUI 3 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 20-03 afspraak echo, 23 tweede afspraak fm Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
Goldfishie, weet je waarom de uitslag van het semenonderzoek een week duurt? Want ze onderzoeken het direct, dus volgens mij heeft de gyn de uitslag dezelfde dag nog... Hebben jullie een afspraak om de uitslag te bespreken? Misschien dat er daarom zoveel tijd tussen zit. Je zou dan kunnen vragen of je de uitslag telefonisch mag horen, ivm je eisprong... Zou toch zonde zijn om weer een extra maand te moeten wachten, dat zullen ze daar ook wel snappen...