De vorige keren duurde het steeds een week voordat we die uitslag binnen kregen, dus daar ging ik van uit. Manlief is wel vrij op goede vrijdag, dus misschien dan potje inleveren en hopen dat de uitslag binnen is op de dinsdag na pasen. Ik zal er deze week wel even over bellen. Misschien dat er iets te regelen valt. En dan kan ik ook gelijk een afspraak maken voor fm in de week na pasen en dan hopen dat we de eisprong niet missen.
Goldfishie, misschien is het een idee om een afspraak te maken. Ik had ik gedaan. De gyn heeft mij gebeld. Beter dan lang wachten.
Ik heb net gebeld en de assiste van de gyn zei dat ze toch echt eerst die uitslag nodig hebben om weer verder te mogen met iui. Als manlief het potje brengt op donderdag 2 april, dan hebben zij de uitslag al binnen op 3 april. En dan kan ik dus pas een afspraak maken voor een fm. Hopelijk kan ik dan 3 april in de middag nog terecht en anders op zaterdag 4 april. En dan hopen dat mijn eisprong na pasen valt.
Nou dat is iig al een iets beter vooruitzicht toch? Ga voor je duimen dat het allemaal goed uitkomt qua timing! En voor superveel zaadjes natuurlijk
Hoy meiden, ik heb de fm gedaan. De eitjes zijn gegroeid een van 18mm en een van 15. Ik moet morgen avond spuiten en de inseminatie is donderdag. Nou afwachten op de kwaliteit van de zaad. hoopelijk dit keer beter.
Wat mooi dat ze allebei zijn doorgegroeid! Wel vreemd dat ik vanavond al moet prikken met kleinere eitjes en jij morgenavond pas... Twijfel nu of wij niet te vroeg zijn...
Ik moest meestal pregnyl spuiten op dezelfde dag als mijn ei 19/20 mm was. En dan anderhalve dag erna de iui. Ligt er misschien ook aan of je eitjes standaard langzaam of snel groeien. Bij de een groeit de follikel met 1 mm per dag, terwijl bij een ander de follikel met 2 mm per dag groeit.
Ben al weer thuis. Alles ik goed gegaan. Heb helemaal niks gevoeld. Ze hebben uiteindelijk 5 eitjes eruit gehaald. Woensdag heb ik de terugplaatsing dus nog even spannend
Jesje, wat een goeie nieuws. Ik ben super blij voor jou.ik hoop dat je volgende maan een positieve uitslag heb. Ik ben super super blij voor jou. Knikie: hoeveel mm waren de eitjes?
Heey kniekie: fm ging goed beter als vorige keer, nu 3 eitjes. 2 van 12/13 en 1 van 10. Erg blij. Alleen nu heb ik net gebeld en ik moet nu verhogen naar 75. Ik vind het best wel veel omdat ik vorige keer met 75 teveel eitjes had. En ben nu bang dat straks die van 10 ook door groeit en ik straks 3 eitjes hebt en ik niet verder mag met de iui. Wat zouden jullie doen? Ik heb aantal keer gevraagd of het klopt en ze zij dat dit goed was. Ik ga me nog even inlezen, paar dagen niet online geweest en is weer veel geschreven.
Goldfishie: 24-03 Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 25-03 IUI 3 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 24/3 pregnyl spuiten. 26 2de iui Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
Bedoel je dan dat ze willen dat ze alle 3 door groeien? Want de eerste keer mocht ik niet door vanwege 3 eitjes daarom maak ik me een beetje zorgen
Jesje: spannend zeg! En heel fijn dat het vandaag goed ging! Mariah: lastig, ik zou het niet weten en kan je dus geen advies geven. Maar snap wel dat je twijfelt aan de dosering.
NOD Stay Calm: 29-03 Mischa: 7-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Goldfishie: 25-04? Afspraken Mariah21: 23-03 FM 1 Kniekie: 25-03 IUI 3 Mischa: 2e iui; rond 27-03? Roos1978: 30-03 FM 1 Sweetnesz: 2de IUI 24-03 Goldfishie: in april terug naar de gyn voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld. Jesje82: 11/3 afspraak gyn voor fm1 RosalindaB: 2e IUI op 17 maart Luana: 24/3 pregnyl spuiten. 26 2de iui Zwanger Moes benthe Linnepin Hope77
Hoi Mariah, bij mij werd gezegd dst ze het liefste 2 eitjes zien maar met 3 kan het wel doorgaan. Je moet dan als stel beslissen of je dat wil of niet. Met hoeveel ben je nu gestart dan? Volgens mij kunnen er niet nog meer dan deze 3 nu gaan rijpen toch dus dan is het geen overstimulatie. Anders gewoon nog een x bellen, daar zijn ze voor!!
Poe lastig qua timing goldfish... Hopelijk lukt het allemaal net en krijg je toch nog een iui! Jesje, fijn dat het erop zit!! Hopen op goede bevruchtingen nu!