Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Luana, ze waren vanmorgen 17 en 15 mm.

Jesje, wat fijn dat het goed is gegaan! Heel veel succes woensdag!!

Mariah, 3 eitjes is idd een beetje een grensgeval. Bij ons raden ze aan om te stoppen, maar als je zelf graag door wilt gaan, gaan ze daar ook mee akkoord. Wel fijn iig dat er iets gebeurd. Als je twijfelt, gewoon nog een keer bellen! Persoonlijk zou ik gewoon doorgaan met 3 eitjes, de kans op een drieling is ook met 3 eitjes nog heel klein maar de kans om uberhaubt zwanger te worden wordt wel verhoogd. Succes!!

2. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoi meiden,

Jeetje wat een onwijs spannende tijd weer voor een paar van jullie!!
    Heb even snel bijgelezen en niet veel tijd om op alles te reageren...

Voor degene die deze week iui en terugplaatsing hebben ga ik natuurlijk heel hard dduimen!!

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad. Het hartje klopt en zijn vandaag officieel 7 weken en 2 dagen. Verdere afspraken gaan via de verloskundige en niet meer in het ziekenhuis.

Ooohwww ik hoop zo dat jullie dit ook snel mee mogen maken het voelt nog steeds erg onwennig dat wel....maar ook zo mooi!!

Ik praat snel bij! Liefs Linnepin

3. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

Feb 25, 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Hoi meiden,

Hier een heel gedoe.. Ik spuit Gonal F, dat gaat op zich wel goed, maar heb ondertussen al 4 nieuwe spuiten moeten halen. De naald die je er opzet moet je met het plastic dopje er af draaien, maar dat wilt steeds niet. Nu is er waarschijnlijk een fabrieksfout met de spuitjes. Terwijl ik dit schrijf zit ik inmiddels voor de 5e x bij de apotheek in het ziekenhuis. Ik heb vanmorgen mijn fm gehad. 2 eitjes zijn beide 14 mm. Net de laatste spuit gezet en dan morgen weer een fm om half 12. Ben benieuwd!

Liefs

4. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

Feb 25, 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Wel apart inderdaad dat ieder ziekenhuis weer iets anders zegt. Wij lopen in Ede in het ziekenhuis en wij mogen niet meer dan 2 eitjes aan maken. Als ik er meer dan 2 heb word de behandeling afgebroken, omdat de risico's dan te hoog zijn.
    Hoe gaat dat bij jullie?

5. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Heey meiden bedankt voor jullie raad, ik heb toch maar even gebeld want maakte me echt heel erg zorgen. Maar ze vertelde me dat vanwege dat de eerste iui niet gelukt is dat ze nu willen dat de 2 door groeien en als die derde ook door groeit is de kans alleen maar vergroot ze zij ook dat de kans klein is dat ze allemaal bevrucht worden vandaar dat ze nu wel door gaan met 2 of 3 dat deden ze dus eerst niet. Gelukkig nu geen zorgen meer :)

6. hope77

hope77 Actief lid

Dec 11, 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal.

@Jesje, hopelijk over enkele weken ook een positieve test voor jou.

Voor alle anderen geef de moed niet op.
    Vanmiddag mijn eerste echo gehad bij 5wk, 3dgn.
    Nog geen hartje gezien maar verder zag het erg erg mooi uit.
    Nu over 2 weken weer een echo en dan hopelijk een kloppend hartje...
    Blijft spannend.

7. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knikie, dan komt het wel goed hoor want na de pregnyl groeien ze nog.

8. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnepin ik ben emotioneel geworden. Gefeliciteerd meid. Xxxxxxxxx

9. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is veel geschreven.

@ jesje. Gelukkig dat de punctie is meegevallen. Nu hopen op de bevruchting. Wat vreselijk spannend is dat....

@ linnepin. Wat een emotioneel moment, de echo. Echt helemaal geweldig! # beetje jaloers:D

Ook drukte bij de iui poli's . Ik hoop van de week toch ook nog een positieve ovulatietest te hebben. Ik test twee keer per dag maar helaas nog geen positieve test gehad. Ik begin weer met goede moed. Vorige cyclus op dag 15 positief. Ben nu op dag 11 of 12 ligt eraan of ik een dag van na 18:00 uur mee moet tellen. Ik begin alweer te twijfelen ga ik wel positief testen. Minder obsessief als vorige cyclus maar toch begint het nu weer vreemde vormen aan te nemen. Zenuwslopend maar mijn verwachtingen van iui 2 liggen nu ook veel lager. Je hoopt maar meer is er niet over.

Nou, iedereen succes van de week. En ik meld als ik überhaupt nog positief ga testen:( # ik haat onzekerheid!

10. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    @ Kniekie 17 en 15 is niet verkeerd, en volgens mij springen ze met de pregnyl sowieso toch wel. Morgen de IUI spannend hoor!!

@Kdenboer dat is wle raar zeg van die fabrieksfout, ja als ze dan een mega levering hebben liggen dan kun je nog wel ff zo doro blijven gaan, konden ze niet gewoon wat meer meegeven?? 2 x 14 mm, die zijn vast weer gegroeid, Succes met je FM!!

@mariahfijn dat je door het gesprek je minder zorgen hebt, soms heb je gewoon even wat meer uitleg nodig... en het stelt je ook weer gerust.

@ Hope spannend hoor op naar de volgende echo hopen dat je dan wel het hartje kan zien kloppen, het is echt een mooie ervaring.

@ Misha hoop dat je snel positief test en je ook op kan gaan voor de iui, snap dat je met veel onzekerheid zit, lijkt me ook echt helemaal nix met ovulatie testen...

@ Luana spannend over twee dagen de IUI, voor jou de eerste toch?? En vandaag de pregnyl ook de eerste x??

11. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    @linnepin en hope: wat super leuk voor jullie! ben blij dat alles goed is

@misha: inderdaad heel erg spannend! vandaag ga ik gebeld worden of ze bevrucht zijn...zenuwachtig!!
    12 dagen is nog wel een beetje vroeg voor een eisprong. Bij mij was het altijd op dag 15. beetje geduld hebben nog, ook al is het zo moeilijk

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Jesje: superspannend!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!

13. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ohw super spannend Jesje!! Hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt!!

Als ze wel bevrucht zijn worden ze dan morgen terug geplaatst??
    En doen ze er dan 1 of meerdere??

14. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    ik wil even het goede nieuws met jullie delen.
    net gehoord dat 3 van de 5 eitjes goed zijn en die 3 zijn via icsi bevrucht en nu zijn er van alle 3 embryo´s gevormd :) :)
    vandaag en morgen mogen ze nog ff lekker verder groeien en donderdag de terugplaatsing. geen idee hoeveel ze er gaan terugplaatsen, moet ik nog ff navragen.
    helpen jullie mee met heel hard duimen voor donderdag zodat er een blijft plakken?

15. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Wat een super goed nieuws Jesje! Ben heel blij voor jullie :D
    Ga ontzettend hard voor je duimen!

16. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesje: super superrrrrr. Wouwww. Ik ga hard voor jou duimen. Ik verwacht al goede niews van jou over een paar weken. Meid ik heb geen worden om uit te legen hoe blij ik voor jou ben. Iedere positief bericht breng ons hoop en maak ons blij. Super blij voor jou.xxxxx succes. Het komt goed. 😆😙😙😙😙

17. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Woooow wat een super goed nieuws!! Laat ze maar lekker groeien en hopen dat er dan 1 lekker blijft plakken!!!
    Tuurlijk gaan we voor je duimen :D

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Jesje: natuurlijk duim ik!! :)

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    jaaa, wat goehoed jesje! Hopelijk een dikke vette plakkerd :D

lins, wat heerlijk een goede echo!!! zo bijzonder en zo fijn voor jullie!!
    Hoe gaat het verder? al zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?

kniekie, ik meen me nog te herinneren dat je een reactie kreeg van de gonal f?!! Heb je nu andere medicatie ter stimulatie?? Weet het even niet meer en ben benieuwd!

Welke meiden hebben ook alweer met stimulatie en welke dan ook met gonal f?! Ik heb gisteren mn eerste spuit gezet (ging gelukkig wel goed) en tot nu toe merk ik denk ik geen bijwerkingen. Ben benieuwd of de meiden die ook stimuleren eigenlijk iets merken van de hormonen?!

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    en hope, fijn dat je een echo hebt gehad maar wel heel vroeg zeg! Nu hopen op de volgende echo met een mooi kloppend hartje!

Share This Page