NOD Stay Calm: 29-03 Jesje82: 06-04 Mischa: 07-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Goldfishie: 25-04? Afspraken RosalindaB: 17-03 2e IUI Mariah21: 23-03 FM 1 Sweetnesz: 24-03 2de IUI Kniekie: 25-03 IUI 3 Jesje82: 26-3 terugplaatsing embryo(s) Luana: 26-03 2de iui Mischa: rond 27-03? 2e iui Roos1978: 30-03 FM 1 Goldfishie: 02-04 potje inleveren voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77
@ kniekie. Dat hoop ik morgen ook te kunnen zeggen 7 miljoen goed zeg. Vanochtend was in clearblue smiley test positief en mijn action test niet Om knettergek van te worden. Dus ik gyn gebeld en vanmiddag een fm gehad. Daar word je hier ook niet veel wijzer van. Ja je hebt een mooi ei van 19 mm. En nu? Ja dat kon de gyn ook niet voorspellen zei hij. Tja als ik vanavond nu ook met andere test positief lijntje heb dan heb ik morgen iui 2 en anders moet ik het afbellen en een fm opnieuw. Toch maar amateuristisch hier! Maar goed vanmiddag was mijn lijntje al dikker dus vanavond een vette lijn toch? Succes allemaal morgen en gezellig op het wachtbankje
Moet even van me afschrijven, net weer een fm gehad. En ze zijn gewoon helemaal niets gegroeid!! Hoe kan dat nou? Verhoging gehad van 25 en gewoon helemaal niets snap er helemaal niets van. Geen iui dus deze week
Die 29 miljoen was na opwekken Linnepin en Mischa! Gelukkig Linnepin dat de kwaaltjes meevallen. Ja vind t nu al lastig denk er toch wel heel vaak aan op een dag. Het is nu ook niet erg druk op het werk dan helpt ook niet echt mee anders gaat de dag lekker snel voorbij. Bedankt hoor leuk plaatje Mischa spannend! Het maakt het idd wel lastiger zo met ovu testen. Heb je al eens naar pregnyl gevraagd dan valt het beter te plannen? Succes iig met je tweede IUI. Gebruik jij trouwens medicatie of is het in natuurlijke cyclus? Goldfishie dat zou wel erg balen zijn zeg als jullie te laat zijn voor de IUI. Ga voor jullie duimen dat het goed komt! Waarvoor heb je allemaal geprikt? Fijn dat de uislagen goed zijn is weer een zorg minder Jesje heel erg spannend voor jou de komende dagen. Wat super dat je 3 goede eitjes hebt. Ik hoop dat de eerste al lekker blijft plakken. Roos denk dat ik idd ook maar heel veel afleiding ga zoeken anders weet ik al hoe het gaat bij elk rust momentje zit ik op de bank met mij iPad te googelen naar alles wat maar met zwanger worden te maken heeft. Valt het mee het spuiten met gonal F? Is dat met een prikpen? Kniekie 7 miljoen is prima, nu duimen draaien we lopen ongeveer gelijk op Balen Mariah hopen dat je snel de juiste dosering te pakken hebt.
NOD Stay Calm: 29-03 Jesje82: 06-04 Mischa: 07-04? Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Goldfishie: 25-04? Afspraken RosalindaB: 17-03 2e IUI Mariah21: 27-3 fm 3 Sweetnesz: 24-03 2de IUI Kniekie: 25-03 IUI 3 Jesje82: 26-3 terugplaatsing embryo(s) Luana: 26-03 2de iui Mischa: rond 27-03? 2e iui Roos1978: 30-03 FM 1 Goldfishie: 02-04 potje inleveren voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77
NOD Stay Calm: 29-03 Jesje82: 06-04 Mischa: 09-04 Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 12-04? Roos1978: rond 21-04 Goldfishie: 25-04? Afspraken RosalindaB: 17-03 2e IUI Mariah21: 27-3 fm 3 Sweetnesz: 24-03 2de IUI Kniekie: 25-03 IUI 3 Jesje82: 26-3 terugplaatsing embryo(s) Luana: 26-03 2de iui Mischa: 26-03; iui 2 Roos1978: 30-03 FM 1 Goldfishie: 02-04 potje inleveren voor extra zaadonderzoek Stay Calm: 2e IUI is uitgesteld Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Vanavond twee dikke strepen op mijn ovulatietest dus kan morgen gewoon doorgaan. Te vroeg ? Misschien maar de dag erna is weer te laat uds wat is wijsheid. Voor mijn gevoel waren we vorige keer te laat. Maar dat is ook maar giswerk. Nou succes morgen voor allereerst Jesje.... Spannend hoor en ook voor Luana. 4 dames iui binnen drie dagen. Dat moet goed komen voor ons.
Mariah: jeetje zeg, dat is echt wel balen. Hoop dat je snel de juiste dosering gevondem hebt. Groei eitjes groei!! Sweetnesz: ik heb laten prikken op b12, b11, ijzer, d en schildklier. Alles was in orde behalve vitamine d iets te laag. Dit was om uit te sluiten of er stiekem niet toch iets was. Gelukkig dus alles in orde. Nu op naar volgende week, potje inleveren en duimen voor een goede uitslag. Mischa: fijn dat je uiteindelijk en die smilie en die twee dikke strepen op je ovutest had! Misschien idd vragen naar pregnyl. Dan kan je de eisprong beter timen. Als je follikel 19/20 mm is, dan in de avond pregnyl zetten en dan anderhalve dag erna de iui. Misschien dat je nu iets te vroeg bent, maar zaadjes kunnen wel drie dagen overleven, dus dan liggen ze alvast klaar! Jesje: alvast heel veel succes morgen!! Ik duim voor je! En morgen de iui voor Luana en Mischa, heel veel succes! Spannende week nu! En over twee weken zeker!!
Jesje82: 26-3 terugplaatsing embryo(s) Luana: 26-03 2de iui Mischa: 26-03; iui 2 Goedemorgen!! Luana en Mischa, success vandaag bij de IUI, laten jullie weten hoe het gegaan is?? Jesje success vandaag bij de TP. Meiden ik ga voor jullie duimen!!!!!!!! Bekijk bijlage 449661
Bedankt Linnepin, succes meiden. Ik ga hard voor ons duimen. Mijn man heeft de sperma al gebracht. Ik hoop dat het dit keer beter is.
Jesje, Luana en Mischa: heel veel succes vandaag!! Gooo zaadjes, goooo eitjes!! Ik duimduimduim heel hard voor jullie!!
Zit nog op dit moment in het ziekenhuis. Ik had zojuist de fm maar m'n eisprong heeft vannacht waarschijnlijk al plaats gevonden... Gelukkig gister wel gemeenschap gehad.. Zit nu te wachten bij het bloedprikken voor m'n progesteron na te kijken... Balen!
Dank je wel voor alle wensen. Stuur ze maar de andere dames ....de tranen rollen over mijn wangen terwijl ik dit schrijf. Ik ben klaar met de iui pogingen. Net poging 2 gehad maar het heeft geen zin met 250.000 tot 500.000 zaadjes. Ik werd geadviseerd om maar verder te gaan met ivf. Nou, jesje ik hoop dat het jou lukt! Misschien kan ik daar nog hoop uitputten. Ik heb 14 april een afspraak staan om door te gaan. Ik hoop dat het Luana beter vergaat....
Mischa: ik weet dat iui geen zin heeft bij het aantal zaadjes onder de 1 miljoen. Maar heeft jouw gyn niet verteld dat ivf dan ook niet kan? Daar zit ook dat minimum van 1 miljoen, omdat de zaadjes nog zelf de eicel moeten binnen zwemmen. De enige optie zonder dat minimum is icsi. Omdat daarmee de arts het allerbeste zaadje rechtstreeks in de eicel spuit. Maar wel dikke knuffel! Ik begrijp precies hoe je je voelt.
Kdenboer: moet ja dan niet een week na de eisprong bloed laten prikken voor progesteron? Dat was bij mij wel zo. Of moet je dan over een week weer bloedprikken?
@ goldfischie. Dat heeft hij niet verteld maar ik wist het wel maar de behandeling ivf of icsi maakt voor mij niet uit. Er gebeurt hetzelfde totaal het petrieschaaltje. Nu mogen we nog een iui 3 doen maar een vrijpartij is net zoveel/ weinig kans. Doe maar dan maar iets waar ik ook nog lol aan beleef! Ik heb voor mijzelf al een beslissing gemaakt maar nu mijn man nog. Die voelt zich nog misschien wel slechter omdat hij faalt in zijn mannelijkheid...
Aaaagh meis, wat een rot nieuws, daar hoop je natuurlijk helemaal niet op Hebben de de behandeling nog wel gedaan?? De kans is natuurlijk een stuk kleiner maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Wel raar dat de artsen je ovf advieseren als ik de reactive van Goldfishie lees kan dat niet en word het icsi. Evengoed blijven het vervelende trajecten natuurlijk. Ohhhww dat is balen zeg... nou hopen dat de zaadjes dan op de normale manier hun weg gaan vinden.... Ik begrijp echt niet dat ze iui doen in een Eigen cyclus zonder enige hulp als fm of pregnyl.... je zit er naar mijn idee dan toch veel te vaak naast....
Kdenboer wat jammer dat het gisteren al geurt is. Ik hoop dat het toch lukt. Mischa ik ben nog steeds in het ziekenhuis. Ik heb hetzelfde probleem. Ze hebben minder dan 1 miljoen zaadcellen in mij gebracht. En allen 2% zijn goed bewegelijk. Ze willen toch nog steeds verder met iui. 😢😭😭
Mischa: ivf en icsi is voor de vrouw hetzelfde. Dus misschien vandaar dat er over ivf gesproken word. Alleen de behandeling in het lab voor het eitje en het zaadje is anders. Misschien een rustronde, even geen iui en samen aan de sexytime wanneer jullie zin hebben? Luana: hoeveel zaadjes waren het er dan na de bewerking? Hadden jullie het zaad al eens eerder laten testen? Kdenboer: misschien toch pregnyl vragen voor de volgende iui? Dan kan de eisprong en de iui wat meer gepland worden. Dan hoef je hem niet te missen. edit: wij hadden in nov 2014, 200.000 zaadjes en in feb 2015, 290.000 zaadjes bij de iui. Maar omdat het in okt 2013, 53 miljoen zaadjes waren, moeten wij steeds wachten totdat het weer opgebouwd is en tussentijdse checks laten doen. Naar aanleiding van de uitslag die we volgende week vrijdag krijgen bepaald de gyn of we verder mogen met iui of als de uitslag slecht is dat we door moeten naar icsi.