Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeesje ik hoop dat het een zwangerschap teken is.xxx

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Stay Calm: dikke knuffel!!

Mischa: vrijdag weten we het en daarbij ook het antwoord of we door mogen met iui of toch door moeten naar icsi.

Kniekie: ja, idd. Iedere ronde is anders en voelt anders, is eigenlijk gewoon raar toch.

Jesje: blijft toch spannend voor je. Duimduimduim!

3. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    Morgen heb ik er een week opzitten. man man wat is die laatste week klote. Ik heb echt geen geduld, wil het zo graag nu weten

4. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hier heerst ook ongeduld Jesje... Ik heb morgen ook de eerste week er op zitten. Kunnen samen aftellen :)

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi meiden,

gatverdamme stay calm, wat rot dat je ongi is doorgebroken.... Snap heel goed dat je er even doorheen zit. Hoe vervelend het ook is, maar wel goed om daar even aan toe te geven want het is ook gewoon zo'n enorme teleurstelling. Sterkte!

pfff jeeeemig wat duren die wachtweken lang he kniekie en jesje.... man man man idd wat een geduld moet je toch hebben!!

goldfish, ik hoop zo op een mooie uitslag voor jullie en dan toch de mogelijkheid voor iui. Wat ik me afvraag, gaan jullie evt dan ook een iui met hormoonstimulatie doen, wat voor mijn gevoel levert dat een grotere kans op (mogelijk meerdere eitjes en een nog betere timing door de ovitrelle of pregnyl).

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    kniekie en jesje, ik heb begrepen dat de pregnyl en ovitrelle voor zwangerschapssymptomen kunnen zorgen en dat dat nog even duurt voor het je lijf uit is, dus kniekie, het wil niet persé zeggen dat je ongi eraan zit te komen. Hoop het niet voor je! En ondanks de mindere zaadjes heb je er maar 1 nodig! maar snap dat je er nu wel minder in gelooft....

sweetnez, jouw nod komt al klein beetje in beeld ook. Hoe is het vandaag?
    AMH wordt volgens mij niet standaard geprikt. Bij mij is dat gedaan vanwege vermoedens van het richting de overgang gaan door wat dingetjes. Maar als je heel jong bent zullen ze het denk ik minder snel doen. Geen idee wat het beleid hierop is!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Roos: wij doen 3x iui met alleen pregnyl zonder extra andere hormonen en dan 3x met extra hormonen. Dat is het protocol van het ziekenhuis. Ik denk dat ze op deze manier beide opties geprobeerd willen hebben.
    Er is bij ons ook verder niets gevonden waarom het niet lukt. (behalve de afgelopen periode te weinig zaadjes door koorts van manlief)
    En ik vind het op zich ook wel fijn, zo gaan we steeds iets verder in de stappen. Stel dat de uitslag vrijdag niet goed is en we moeten door naar icsi, dan vind ik dat wel een grote stap.

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    ff ego: hier positief nieuws!!! gisteren de eerste fm gehad (dag 10) en er waren gewoon 2 rijpe eitjes te zien :D . De ene was 19,5 en de andere 17. Ook was er nog eentje van 14,5 te zien.
    Ik heb vannacht de ovitrelle gezet en heb morgenmiddag al de IUI, op dag 12 dus al!!! Jemig wat snel zeg en bizar ook. De arts was ook erg verbaasd en had nooit verwacht dat ik met de startdosering Gonal f, met mijn lage AMH, dit resultaat zou kunnen krijgen. Een ideale eerst iui dus!! Ben echt heel erg blij!
    We mochten het gisteravond ook nog even gezellig maken. Ben ook benieuwd naar de hoeveelheid zaad, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk veel zijn omdat het tot nu toe altijd als uitmuntend gezien werd!!
    Wel spannend allemaal hoor, want voor mijn gevoel echt een nieuwe kans en dus ook meer hoop. Maar brrr, nu bijna die wachtweken in....

En even een gedachtengang van mij, er wordt gezegd dat de gemiddelde kans per iui tussen de 10 en 15 % is. Maar het lijkt mij dat bij die gemiddeldes dus iedereen wordt meegenomen, dus ook de mensen met verminderd zaad en/of maar 1 eitje? zal het dan niet zo zijn dat bij 2 eitjes en goed zaad de kans ook ietsje hoger ligt??! Nah ja, we zullen het wel zien want uiteindelijk moet je ook gewoon geluk hebben!!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust

Elk ziekenhuis doet dat dan toch weer anders. Je zou denken (tenminste, dat doe ik) dat je door stimuleren met hormonen en dus als er 2 eitjes zijn, de kansen groter worden. Maar het is idd wel meer gedoe doordat je die hormonen moet slikken of prikken.... Hoop echt dat je nog door mag met iui en wellicht dat je dan kan vragen vanaf nu gestimuleerd te doen?

10. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    @ roos: super goed nieuws zeg! hoop dat er 2 gaan springen! De arts zei bij mij voor iui max. 20% kans dus met 2 eitjes 2 x20%

Ik weet dat er bij mij nog veel hormonen in mijn lijf zitten. moet tot het weekend wachten, dan zijn ze er wel uit...mocht ik daarna nog steeds pijn hebben...wie weet

@ kniekie: gezellig samen wachten

11. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik heb ook zeker de hoop nog niet opgegeven hoor Roos. Ik weet dat de huidige symptomen van de Pregnyl komen en dat het geen tekenen zijn van de ongesteldheid. Ons zaad was ook niet super slecht ofzo (7 miljoen en goede beweeglijkheid). Wou gewoon met jullie delen welke symptomen ik op t moment heb ;)

12. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

Sep 20, 2013
    264
    26
    28
    Roos wat goed!! Dat is zeker snel en een mooie score twee grote eitjes :) succes morgen!! Ja klopt ga nu mijn tweede week in. NOD is na het paas weekend.

Hoop dat jullie gewoon verder kunnen gaan met IUI Goldfishie!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust

Hihi, heel goed :) . 7 miljoen is idd nog prima 👍

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Mooi nieuws Roos, hopelijk is het resultaat net zo mooi!

Sterkte meiden in de wachtweken, hopelijk voor jullie ook goed nieuws!

15. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Roos dat is echt super nieuws, veel succes morgen!!
    Sweetness succes in je laatste week die is het ergste. Ga duimen voor je!
    Kniekie, en natuurlijk mag je je verschijnselen met ons delen, gewoon doen hoor geeft ons ook weer hoop zeker als je met positief nieuws komt want dat willen we natuurlijk wel horen :)
    Misha hoe gaat het met jou ?

Hier een dag na de iui, ik had de eerste poging heel veel pijn maar nu op een beurs gevoel na helemaal niets. Gelukkig maar want was er behoorlijk bang voor.
    nu weer die verschikkelijke wachtweken, die zijn het moeilijkst voor ons allemaal.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Roos: veel succes met de iui vandaag! Ik duim voor veel zaadjes!!

Sweetnesz: dank je wel! :)
    Jouw nod komt al dichtbij, spannend!!

Kniekie: 7 miljoen! Wow! Wil ik ook! ;)

Mariah: hoeveel zaadjes hadden jullie gister?

17. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    @mariah: we gaan duimen voor je!

pff ff lekker misselijk op het moment. borsten doen nog steeds pijn. Ik slaap altijd op mijn buik maar gisteren was dat te pijnlijk

18. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Jesje dat klinkt veel belovend ga ook voor jou duimen!!
    Wij hadden stuk beter dan de vorige keer nu 11 miljoen.
    Kwam dus echt door dat hij ziek was dat het vorige keer slechter was.

19. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hey meiden, even een nieuw lijstje… vullen jullie hem zelf even aan??

Hoe is het in de wachtweken?? Allemaal nog ruim een week wachten voor jullie kunnen testen, spannend! Hoop toch dat ondanks de slechte berichten en nog wel goede berichten gaan volgen hoor meiden!!!

@ Goldfishie morgen een spannende dag voor jullie!!

NOD
    Jesje82: 08-04
    Mischa: 07-04?
    Sweetnesz: rond 08-04
    Kniekie: rond 09-04
    Mariah21: 12-04?
    Roos1978: rond 21-04
    Goldfishie: 25-04?
    Stay Calm: 01-05?

Afspraken
    RosalindaB:
    Mariah21:
    Sweetnesz:
    Kniekie:
    Jesje82: in de vreselijke wachtweken
    Luana:
    Mischa: 14 april doorverwijzing gesprek ivf
    Roos1978: 30-03 FM 1
    Goldfishie: 02-04 potje inleveren voor extra zaadonderzoek
    Stay Calm: 2e IUI rond 18-04?

Zwanger
    Moes
    Benthe
    Linnepin
    Hope77

View attachment 450663

20. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesje ik ben voor jou aan het duimen. Ik hoop dat je volgende week een positief bericht heb. Xxxx🙏🙏🙏🙏🙏

Share This Page