Jeetje goldfishie dat is niet t nieuw waar we zo hard voor geduimd hebben. Wat balen zeg! Weer in de wachtrij... wat jammer dat ze niet gelijk al om de tafel willen om eventueel een ander behandelplan op te stellen. Van al dat wachten wordt je ook niet vrolijk. al zal het wachten uiteindelijk beloond worden, en ik hoop dat dat zo snel mogelijk is!! Neeee Kniekie wat moet je je rot voelen als je na zo'n tegenslag ook nog is leuk moet gaan doen bij de familie. .. beetje erg dubbel. Hoop dat je de dag een beetje door bent gekomen! Mariah menstruatie krampen zegt nog nix 6 dagen na de iui... kan echt nog alle kanten op. Theeleut wat fijn dat ze meewerken aan de opties! Wie weet helpt t jullie de goede weg op He meiden wat balen zeg dat t allemaal niet zo goed loopt bij de meeste.. ik had zo gehoopt dat jullie goed nieuws zouden hebben... alsnog wil ik jullie nog een fijne paasdag toewensen.
Wat een slecht nieuws allemaal! Ik vind het echt heel rot voor jullie. Ik voel me af en toe wat misselijk en ik he het savonds opeens enorm warm. Heel raar. Gister naar de film geweest en ik moest huilen om niks. De hormonen gaan alle kanten op. Vandaag wat bruinverlies gezien. Woensdag mag ik testen. Ik vind het eng! Nog ff door duimen hoor! Ik duim ook voor jullie
He gatver goldfish.... Wat een teleurstelling.... Hoe was de kwaliteit nu dan? Wel al beter dan de vorige keer? Jesje, oei ik hoop van harte dat het bruinverlies niet je ongi aankondigt 🍀🍀 bij mij betekent het altijd ongi maar je hoort ook weleens iets over een innestelingsbloeding dus hopelijk is dat het bij jou! Woe al testen, dat begint op te schieten maar wat duren die laatste dagen toch lang he?! Ah neeeeeee kniekie wat een k*zooi zeg en dan idd 'gezellig' Pasen vieren. Wat rot zeg voor je..... Theeleut, fijn dat het zo kan, want zo weet je veel beter of je goed gokt!! Mariah, op dag 6 krampen kan nog alles zeggen!!! Een mooie dag voor innesteling! Hier dag 5 na iui, weinig te melden dus.... Gelukkig aankomende dagen werken waardoor de tijd sneller gaat!
nou, het ziet er hier niet zo goed uit. ben bang dat deze poging ook mislukt is. Nu kan ik een aantal maanden niks doen. We moeten veel sparen voor de volgende behandeling.
Ik ga me echt zo waardeloos voelen, het ergste is nog dat er niks mis schijnt te zijn. Niet met mij en niet met mijn vriend. Waarom lukt het dan steeds niet? we zouden toch ooit wel eens een keer geluk moeten hebben...
Jesje: echt onwijs balen dat het niet gelukt is... Is je ongi doorgebroken? Of ik er nog hoop? Roos: haha, vind ik leuk! Hier heb ik het gevoel dat mijn eisprong afgelopen weekend was. Dus hopen over twee weken op een gevuld paasei! Het aantal zaadjes was wel iets beter dan de vorige keer. Maar na bewerking alsnog niet boven de 1 miljoen. Maar de gyn wil het nog 1 maand aankijken of het nog (iets) kan verbeteren. Dus begin mei gaan we weer een potje inleveren en daarna gesprek met de gyn of we nog iui's mogen of door moeten naar icsi. Dus afgelopen weekend lekker volgepland met leuke dingen met vrienden en familie. En gister lekker op de bank gehangen. We proberen positief te blijven, al is dat soms wel lastig. Ook heel erg bedankt voor jullie medeleven. Kniekie: superbalen zeg... ook niet leuk nieuws... Mariah: ik blijf duimen hoor, kan natuurlijk ook een gevoel zijn van een eventuele innesteling. Theeleut: fijn dat ze met je meedenken, succes! Jesje: jouw gevoel snap ik heel goed. Dat heb ik soms ook hoor. Het gevoel dat je gefaald hebt, dat het je niet gegund is en overal lijken vrouwen makkelijk zwanger te worden en zelf nog met lege handen staan... Knuffel!
He Jesje, wat ontzetten k*t... Ongesteld of is er toch nog een beetje hoop? Ik snap je gevoel helemaal, ik heb dat gevoel ook... Alles lijkt goed en toch wil het maar niet lukken. Soms lijkt het of andere mensen al zwanger worden door in de wind te staan. Goldfishie, een gevuld paasei, daar hopen we op voor jullie!! De duimen gaan weer aan het werk Ik ben vandaag toch maar voor uitgangsecho geweest. Zit inmiddels op dag drie en de teleurstelling heeft weer plaats gemaakt voor goede moed. Vandaag weer beginnen met prikken en volgende week dinsdag voor fm1.
@goldfishie: ik heb al 2 dagen flink bruin roze afscheiding. vanochtend een test gedaan en die was negatief. Nou kan die kleur afscheiding ook iets anders betekenen maar met die testuitslag heb ik er niet veel vertrouwen meer in. morgen moet ik bloedprikken, dat zal dan wel de definitive bevestiging worden ben ik bang. :´)
@kniekie: haha ja daar lijkt het inderdaad op. Ik hoop voor jou een goede poging 4. Ik heb geen idee wanneer ik weer kan, misschien pas juli of augustus. ligt er aan hoe goed we kunnen sparen.
@ jesje. Jeetje, wat verschrikkelijk balen zeg. Je had nog zo' n hoop dat het nu zou gebeuren. En ik eigenlijk ook voor jou. Je bent een beetje een voorbeeld voor me, en ik hoopte nu zo een succesverhaal te horen van jou. ik baal met je mee. Kniekie, goed dat je weer de hoop erbij hebt genomen. Poging 4 , here you come! Goldfishie, kun je bij het ziekenhuis waar jij bent gelijk door met icsi als het volgende maand niet goed blijkt te zijn? Onder de miljoen na opwerking is inderdaad veel te weinig. Dat blijkt weer want ik ben vandaag dan ook keurig op dag 26 ongesteld geworden .Ik ben wel een beetje teleurgesteld temeer omdat ik nu op vervolggesprek moet gaan wachten en dan waarschijnlijk op de wachtlijst moet gaan staan. Dan heb ik helemaal het gevoel alsof er niets gedaan wordt. Ik hoop dat jij gelijk door kan in hetzelfde ziekenhuis zodat er geen tijd verloren gaat. Ik heb het gevoel of er een tijdbom bij zit. Misschien omdat mijn dochtertje toch ook steeds ouder wordt en dan er steeds meer leeftijdsverschil komt. Nu dames, ik hoop toch zo weer snel goed nieuws hier te lezen, het wordt weer eens tijd
Hè wat een #%^* berichten meiden zacht uitgedrukt :x Hoop dat t geluk snel aan onze zijden mag staan in dit hele gebeuren! Kop op en ik stuur bij deze heel veel klavertjes 4 deze kant op
Hallo allemaal, Heb even een tijdje niks van me laten horen na dat de iui niet door ging. Afgelopen 2 weken alleen maar leuke dingen gedaan om onze gedachtes even op iets anders te zetten en het was heerlijk. Nadat mijn eisprong al was geweest tijdens de behandeling maar wij wel op het juiste moment gemeenschap hebben gehad toevallig, vandaag toch ongesteld geworden. Morgen maar weer naar het ziekenhuis bellen voor de uitgangsecho. Waarschijnlijk vrijdag weer beginnen met Gonal F. De pregnyl ligt nog in de koelkast in het ziekenhuis van de laatste x. Spannend allemaal weer! XXX
Ohh lief sweetneesz, succes meid. Kdenboer ik hoop dat het dit keer door gaat en dat we volgende maand een positieve bericht van jou krijgen. Ik ben nog steeds aan het wachten. Xxxx
Mischa: nee, als de gyn besluit dat wij naar icsi moeten, dan moeten we ook naar een ander ziekenhuis. Wij lopen nu in het streekziekenhuis en dan zouden we naar een academisch ziekenhuis moeten. Ik had nog helemaal niet bedacht dat we dan weer in de wacht moeten staan omdat je je dan ergens anders weer aan moet melden en op de wachtlijst komt. En dan waarschijnlijk eerst een intake gesprek ofzo. Hopelijk gaan ze dan niet weer al die standaard onderzoeken nog een keer doen. Ik heb al het gevoel alsof ik veel tijd verlies. Kdenboer: fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad! Jammer genoeg ook al ongi bij jou, toch balen... Luana: duimduimduim! Sweetnesz: dank je wel! Vandaag is jouw nod? en?
Jeetje meis wat balen zeg!! Ik had nog zo voor jullie gehoopt dat t nu wel raak zou zijn. Het kost jullie zo onwijs veel centjes.... @ goldfishie, ik hoop niet dat jullie een wachtrij in moeten en weer alle onderzoeken door hoeven, ze zullen de gegevens toch wel door kunnen geven aan elkaar?! @ K de Boer, balen zeg, op naar de volgende ronde @ Kniekie, kop op en vol goede moed naar ronde 4. Hoop dat meer meiden deze hoop ook weer terug kunnen vinden, je moet jezelf toch elke keer weer bij elkaar rapen als je een tegenslag hebt.... Bekijk bijlage 451747
NOD Mischa: 07-04? Jesje82: 08-04 Sweetnesz: rond 08-04 Kniekie: rond 09-04 Mariah21: 10/12-04? Luana: 11-04? Roos1978: rond 15-04 Goldfishie: 25-04? Stay Calm: 01-05? Afspraken RosalindaB: Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: in de vreselijke wachtweken Kniekie: in de vreselijke wachtweken Jesje82: in de vreselijke wachtweken Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 14 april doorverwijzing gesprek ivf Roos1978: in de vreselijke wachtweken Stay Calm: 2e IUI rond 18-04? Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77
dank je linnepin. Ik had er ook op gehoopt maar het heeft niet zo mogen zijn. maandag had ik een huilbui gehad maar nu gaat het wel weer. Ik heb me er al bij neergelegd, wat kan je anders doen. @kdenboek: echt balen @sweetnesz: al nieuws???