Poe lastig Mariah... Ik had er 1 van 17 en eentje van 16,5 en eentje van 14,5. De fert arts zei toen dat die 2 zouden gaan springen, ik moest in de nacht de ovitrelle zetten (ivm de iui die pas in de middag kon). Ze heeft het er niet over gehad dat die van 14,5 zou gaan meespringen maar heb toen wel gegoogled en zag staan dat het theoretisch gezien wel zou kunnen, afhankelijk hoe snel die nog groeit. Bij mij groeiden ze snel (had iui al op dag 12) dus best kans dat ze 2 mm per dag groeien. Dat zou voor jou ook inhouden dat ze ma en di nog 4 mm goeien en dan is die 18 en dan zou hij nog kunnen springen. Dus, heel verhaal maar zou mooi zijn aks hij meespringt bij je, verhoogt toch de kans! Lastig hoor kniekie, maar fijn dat het een opluchting was. De manier waarop ze rekening met je houden vind ik wel top en kan je idd alleen maar waarderen! Het blijft exht fijn voor hun dat ze een lang traject bespaard gebleven blijft maar voor jou confronterend.... Staycalm, wb die aantallen heb ik geen idee.... Spannend theeleut!!! Duimen draaien!
Voel me er nu eigenlijk wel ok bij Mariah, aan de ene kant blijft het natuurlijk confronterend, maar ik voel toch ook blijdschap voor hun. Ben idd blij dat het hele traject waar wij met z'n allen inzitten, hun bespaard blijft. Ik hoop voor je dat je het niet opnieuw mee hoeft te maken met je zusje en dat het snel raak is voor jullie. Het lijkt me ook heel leuk om samen met je zusje zwanger te zijn, of niet? Wat betreft de eitjes, mijn gyn zei de vorige keer dat een eitje meespringt vanaf 16mm, dus volgens mij heeft hij nog wel even de kans om door te groeien en mee te doen. Hoop het voor je!
Roos ik moest deze ronde weer 75 prikken omdat een gyno vond dat het wel kon en er bijna nooit 3 bevrucht raken. (had eerste keer stimulatie 3 eitjes iui is toen stop gezet) Nu had ik weer een andere gyno en die wilde er niet meer dan 2 vind ook erg vervelend dat ze zo lang elkaar heen werken maar goed. Ik zit nu op dag 9 en dinsdag de iui dus dat zou dan dag 11 zijn dus het gaat ineens onwijs hard. gister had ik een ei van 13 en vandaag was die al 17. Ik ga het wel zien allemaal moet me er denk ik bij neer leggen. Kniekie natuurlijk blijft het altijd lastig, en wat je zegt niemand gun je deze moeilijke weg toe. wel fijn dat je je er redelijk bij voelt. Het lijkt me inderdaad erg leuk om samen met haar zwanger te zijn, maar mijn angst is groot dat zij straks een kindje heeft en wij nog zonder zitten en dat lijkt me erg moeilijk.
@ stay calm. Boven de 1 miljoen actieve zaadcellen laten ze de zaadcellen vrij in het petrieschaaltje en moeten ze zelf nog zwemmen. Onder het miljoen, wat bij jullie dus ook het geval is, zullen ze het zaadje rechtstreeks in de eicel prikken. Plug-in zaad dus Jouw man is waarschijnlijk behoorlijk aangetast in zijn mannelijkheid. De mijne ook wel maar is er niet cynisch van geworden. Ook belangrijk dat je zelf hem even aantrekkelijk blijft vinden. Dus verwen hem een keertje extra, hij is niet impotent maar te weinig zaad is vaak in het DNA ( werd ons gezegd) @ kniekie. Het zal het weekend wel zijn maar vanochtend ook weer een vriendin van mij: zwanger. Die vertelde het alleen via de whatapp omdat ze het eng vond om te zeggen. Tja sommigen hebben alles. De dame in kwestie heeft al eens eerder een abortus gehad omdat er nog geen kindje in haar leventje paste. En nu vrolijk binnen 1 maand zwanger. En toen ik vroeg of ze dan alsjeblieft in het potje ging plassen was ze dat toch niet van gedachte.....au....gelukkig niet een heel naaste vriendin anders zou je gelijk klaar zijn:x
Ik heb even snel een paar pagina's gelezen en ik ga morgen op jullie reageren. Aangezien ik dus nu even geen iui rondes heb, maar wilde wel even laten weten aan jullie hoe het nu met mij gaat. Hier trouwens geen ongi... Vrijdagavond rozeverlies en ik dacht gelijk morgenochtend komt de ongi. Zaterdagochtend dus. Zaterdag af en toe met afvegen een beetje bruinverlies en vandaag nog minder dan gisteren. Dus officieel snap ik het weer eens niet meer. Zit vandaag op 14 of 15 dpo, dus de ongi kan zich volgens planning nog steeds aandienen. Maar ik heb nog nooit twee hele dagen bruinverlies gehad. Meestal een avond of een ochtend en daarna gelijk rood. Tenzij mijn ei toch later was dan ik dacht en ik dus later nod heb. Ik heb ook nog geen ongikrampen, het is weer eens afwachten. Hoop alleen zo dat als er ongi komt, die het liefste zo snel mogelijk komt. Ik wil echt niet ongi zijn op vakantie.
Hallo dames, Gister zelf de pregnyl gezet. Vond het heel spannend maar het is gelukt! Alleen m'n vinger opengehaald aan het glas haha. Morgen om 10.15 is de IUI. De zenuwen gieren alweer door m'n lijf. Wel positieve zenuwen. Ik ga er met volle goede moed in! Liefs
kdenboer: heel veel succes straks! duimduimduim Goldfishie, spannend zeg! Ik zou me voor kunnen stellen dat er nu toch een hoopvol gevoel in je borrelt! Misschien was de toename van het zaadaantal toch net genoeg voor een zwangerschap. Succes de komende dagen en hou ons op de hoogte
Sorry trouwens dat ik gisteravond helemaal niet op jullie heb gereageerd... Er waren veel pagina's vol gekletst en heb gisteravond even snel alles gelezen en heb toen mijn eigen update gepost. Had vanochtend wel even getempt: 36,83 graden. Maar dat zegt natuurlijk niets omdat ik geen andere waarden heb. Tot nu toe voel ik niets, geen ongikrampen ofzo... Ik hou jullie op de hoogte! Ik had wel gelezen dat kdenboer vandaag de iui heeft en morgen ook nog iemand! Spannend meiden! Ik duim voor jullie!
Nog steeds geen tekenen van ongi goldfishie? Blijf hard voor je duimen! Vanmorgen fm gehad, 1 eitje van 19 mm, dus om 9.45 uur de pregnyl gezet en morgenvroeg om 9.45 uur de IUI. En dan weer wachten... Manlief flink verkouden, maar geen koorts. Hoop dat het geen invloed heeft op de zwemmers
Kniekie: spannend! Morgen de iui! Ik duim voor veel zaadjes en natuurlijk een bevrucht ei! Hier nog steeds geen ongi of iets wat er op lijkt... Raar... We wachten het af.
Update: nog geen ongi of iets wat daar op lijkt... Maar wel een dikke tempdrop naar 36,47 graden... Ik weet alweer genoeg...
NOD Mischa: 02-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 21-04? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Theeleut: 23-04 Afspraken Kdenboer90: fm1 17-04 RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: 20-04 fm3 Jesje82: even 2 maandjes rust Luana: fm 21-04 derde iui Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
NOD Mischa: 02-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 21-04? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Theeleut: 23-04 Afspraken Kdenboer90: fm1 17-04 RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana: fm 21-04 derde iui Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Net IUI 4 gehad. Zaad viel weer tegen, 3,5 miljoen, wel goed beweeglijk. Bovendien liepen ze behoorlijk uit en heeft er ruim 2,5 uur gezeten tussen de 'productie' en de inseminatie, wat overigens ook niet goed is voor het zaad. Goldfishie, balen van je temp daling Maar geef de hoop nog niet op!
Kniekie: 3,5 miljoen is echt wel genoeg hoor!! Zolang je niet onder die miljoen komt! En jij zit daar boven! Ik duim voor je!
Goldfish ow echt vervelend dat je een tempdip hebt gelijk je hoop weer weg. Hopelijk word je toch niet ongesteld ga duimen! Kniekie inderdaad wat goldfish is gewoon goed hoor ik ga duimen. Vandaag heb ik ook de iui gehad, ging allemaal goed zaad van ml was ook weer stukje beter dan de vorige keer. Nu weer die wachtweken bah zie er wel een beetje tegenop. Maar veel afleiding zoeken komende week.
Mag ik ook mee komen schrijven? Ik heb een dochtertje van bijna 2. Zij is het resultaat van onze eerste IUI poging (100mg Clomid+Pregnyl). Ik heb endometriose, maar op een plek waardoor het een zwangerschap niet in de weg zou moeten staan. Toch werd ik maar niet zwanger. En omdat ik steeds meer pijnklachten kreeg zijn we toen met IUI gestart. Nu willen we weer met IUI starten. Ik begin weer meer pijn te krijgen en wil niet aan de pil. En omdat we toch een tweede willen maar besloten om gewoon met IUI te starten. Gister bij de gyn geweest en ik krijg eerst een HSG omdat er een inkeping zit in het litteken van mijn keizersnee waar dus bloed in blijft hangen. Daarna kunnen we waarschijnlijk meteen starten met IUI.
Welkom ikke, natuurlijk mag je mee schrijven. Fijn dat je al een dochtertje hebt, hopelijk komt er een broertje of zusje bij! Kniekie en Mariah, fijn dat jullie nog steeds in de running voor iui zitten met genoeg zaad. Oké, 3,5 miljoen is minder maar zeker een goed aantal. Het kan lukken....nu weer wachten. Succes dames. Goldfishie, tja, laat die ongesteldheid dan maar doorzetten, toch? Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar je lichaam zegt nee, toch?
De IUI is gister helemaal perfect gegaan. Mijn man had 79% goed zaad en mijn beide eitjes waren 20 mm. Nu maar afwachten tot 4 mei.. Wel wederom veel na pijn gehad. Liefs