Meiden wat fijn dat de IUI goed is gegaan en Kniekie 3,5 milj is echt niet slecht!!! We gaan gewoon weer keihard duimen voor jullie!! Hoe is het met jou Goldfishie je zit nogal in een onzekere periode las ik... wel of niet doorbreken en temp, daling.... kdenboer, 79% goede zwemmers van de hoeveel zaadjes?? Succes in de wachtweken meiden!!
kdenboer: fijn dat de iui is goed gegaan! En met veel zaadjes! Ik heb ook geen pijn gehad bij de iui's. Ga jij erheen met een halfvolle blaas? Gisteravond bruinverlies zoals het hoort en vanochtend brak de rode hel los. Aangezien ik vorige week vrijdag al mijn jankmoment heb gehad hoeft dat nu allemaal niet meer, al blijft het k*t en balen. Vandaag is weer dag 1.
Ja, 6 mei gaan we in de ochtend het potje inleveren en de uitslag bespreken we op vrijdag 8 mei in de middag.
Ik heb heel erg last van m'n baarmoeder. Alsof het helemaal verkrampt. Mijn arts noemt het meer weeën pijn. De vorige x heb ik het 3 dagen gehad, deze x 1 dag. Er is eigenlijk niet gezegd of ik met een half volle blaas moet gaan of niet. Beide keren naar het toilet geweest voordat we het ziekenhuis in gingen.
NOD Mischa: 02-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 21-04? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Theeleut: 23-04 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken Kdenboer90: fm1 17-04 RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana: fm 21-04 derde iui Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
NOD Mischa: 02-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 21-04? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Theeleut: 23-04 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken Kdenboer90: fm1 17-04 RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana: fm 21-04 derde iui (17 mm en 19mm) 24-04 3de iui. 22 jun afspraak intake ivf Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Hallo meiden, ik heb gisteren de fm gedaan. Ik had weer 2 follikels een van 17 en een van 19 mm. Ik moest vandaag om 24:00 de pregnyl spuiten en heb vrijdag de inseminatie. Als het dit keer niet lukt hebben wij een afspraak op 22 juni voor de ivf/icsi intake. Aan een kant ben ik blij dat we zo veer zijn maar aan andere kant ben ik bang dat de derde keer ivf/icsi niet lukt want dan zijn wij uitbehandeld. Ik ga verder met hard duimen voor onze allemaal en hoop dat eind deze maand weer iemand onder de lijst ZWANGER komt te staan. Xxxxxx en stekt. We blijven hopen.xxxx we geven niet op.
NOD Mischa: 02-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Theeleut: 23-04 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken Kdenboer90: fm1 17-04 RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana: fm 21-04 derde iui (17 mm en 19mm) 24-04 3de iui. 22 jun afspraak intake ivf Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
ik schrijf niet zo veel meer want ik heb nu eigenlijk niks te vertellen, maar ik lees wel met jullie mee hoor. Veel succes iedereen in de wachtweken. ik wil nog wel iets kwijt over uitbehandeld zijn na 3x ivf want dat zie ik wel vaker. na 3x ivf/icsi ben je "uitbehandeld" omdat de verzekering het niet meer vergoedt. Dat neemt niet weg dat je gewoon door kan gaan met proberen, je moet het dan alleen zelf betalen. Als je er op die manier tegenaan kijkt, wordt je er misschien wat minder depressief van. Natuurlijk hoop ik wel voor ieder van ons dat het niet zo ver hoeft te komen!
Hier is het tijd om ongesteld te worden maar nog geen buikpijn en rode zooi Ook nog niet teveel hoop, heb wel is vaker lh piek + 17 dagen gehad en dit is pas dag 14. Ik vind dit altijd de meest emotionele dag van de cyclus, helemaal vol hoop en ook heel bang voor teleurstelling. Naja, even duimen nog en aan andere dingen proberen te denken.
@ jesje. Daar ben ik het helemaal mee eens. Je bent niet uitbehandeld maar klaar met het verzekeringsgeld. In België ben je pas na keer 3 aan de beurt voor extra onderzoeken en worden keer 4 en 5 ook nog vergoed. Tja, en 5000/6000 euro is ontzettend veel geld maar niet onoverkomelijk. Jesje moet elke behandeling zelf betalen.... Zijn wij toch maar geluksvogels met ons verzekeringsstelsel. Natuurlijk is de premie hoog, maar onze behandelingen ook! @ theeleut. Ik hoop dat mijn plan gelukt is @ luana. Succes met iui morgen. Waar heb jij intake ivf/ ICSI? Ik post ook niet veel want er is weinig te melden als je op afspraak zit te wachten... Ik heb vandaag alle papieren ingevuld om af te leveren bij het ONTHAAL en ik ben nu wensmoeder...haha leuke Belgische woorden.
@ luana. Wat ontzettend k#t! Gelukkig heb je al een intake ivf gepland staan, want ik neem aan dat de moed nu even in schoenen zit. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar de kans is nu wel erg klein
Luana: balen zeg... Hoeveel zaadjes waren er? Ik las laatst hier op zp dat er iemand zwanger was geworden door een iui met 500.000 zaadjes. Dus er is zeker een kans. Ik duim voor je!