Meiden lief dat jullie allemaal zo mee leven en duimen Vandaag zijn hier toch de twijfels toe geslagen, ik heb sinds vandaag een soort menstruatie gevoel maar geen krampen nog, denk niet dat het goed zit en dat ik gewoon ongesteld word zondag. Het word afwachten. Wat Roos zegt Mischa wat ben je inderdaad positief echt respect voor jou! Hoe gaat het met je? Je kijkt vast uit naar het gesprek in Gent? Stay Calm veel succes hopelijk gaat het bij jou wel goed ik ga voor je duimen. Kniekie wij lopen volgens mij gelijk heb jij al verschijnselen of niets?
Denk niet dat wij goed nieuws krijgen deze week. Vanaf afgelopen vrijdag al klachten zoals buikkrampen, moe, gespannen borsten. Vrijdag is mijn Nod. Heb het gevoel dat de menstruatie wel eens eerder om het hoekje komt kijken. Gezien de hevigheid van de buikkrampen.
ik zit te wachten op de ongi. dacht gisteren dat het zou beginnen maar nu is de spotting weer opgehouden . Als het begint, ga ik weer een nieuwe ronde IVF/ICSI doen
Mariah, ik ben inderdaad aan het wachten. Natuurlijk is anderhalve maand wachtlijst niet lang maar ik mijn beleving wel hoor en ondertussen probeer ik hier iedereen positief te houden. Hoop doet leven en soms heb je even hoop nodig. Dus ik probeer iedereen een hart onder de riem te steken. Maar ik heb ook wel is een baaldagje. Waarschijnlijk zaterdag als ik weer ongesteld wordt:x Jesje, jij heb de bijl ook weer snel opgepakt hoor! Teleurstelling eerste ICSI toch weer te boven gekomen en strijdvaardig voor poging 2. Knap van je. De financiën ook weer op orde? Dat vind ik ook snel gespaard hoor....
@misha: ik voel me beter nu, minder gespannen. zit er ook aan te denken om acupunctuur te gaan doen. schijnt te helpen....ach ja, baat het niet dan schaadt het niet toch. zo snel spaar ik niet hoor! haha zou willen dat het zo snel ging. We kunnen hier en daar wat lenen....dat scheelt wel. maar voorlopig zie ik de ongi toch nog niet echt snel komen. misschien moet ik eens bellen naar de arts om te vragen hoe dat nou eigenlijk zit. Ondertussen hopen we maar lekker verder met z´n allen
Nog 4 dagen tot dat ik mag testen. Begin nu wel zenuwachtig te worden. Het is een gekke maand deze x. Waar ik de vorige x allemaal dingen voelde heb ik deze maand totaal geen bijwerkingen. Zou het een teken kunnen zijn? Ik wacht het wel af. Normaal gesproken word ik 3 tot 4 dagen voor m'n testdag ongesteld. Ik ben benieuwd! @Mariah21 hoe gaat het bij jou?
NOD Mischa: 02-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 01-05 Kniekie: rond 06-05 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 2e IUI 17-04 Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Zoals verwacht, is mijn menstruatie doorgebroken. Een week lang buikkrampen en last van mijn borsten gehad. Na de inseminatie had ik al zo'n gevoel, dat het niet ging lukken. Weinig percentage actieve zaad. Op naar de echo de 15e....wij gaan denk ik nog 1 Iui proberen. Ook al weten we dat de kans klein is van slagen bij ons. Ik had verwacht dat ik vol tranen zou zijn. Op 1 of andere manier lijk ik sterker met de teleurstelling in te kunnen gaan. Heb mijn vriendin nu ook de situatie uitgelegd. Ze schok ervan. Leeft erg met ons mee, voel me erg gehoord.. dat speelt natuurlijk ook mee. Succes iedereen
NOD Mischa: 02-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 02-06? Kniekie: rond 06-05 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e IUI 20-5? Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978[/QUOTE]
Nou ik doe ook weer mee hoor, ben ongesteld geworden. Ik had ook niet anders verwacht. Wil zeggen dat ik nu nog 1 cyclus moet wachten tot 26 mei.... En ja dames, ik heb ook nu een baaldag. Maar ik ben er niet verdrietig van want je weet wat gaat komen. En relativeren....ik heb vandaag een begrafenis gehad van een 24 jarige buurjongen. Zelfmoord, wij zijn verdrietig over een leven wat nog niet eens begonnen is. Wat zal die moeder voelen? Dat is pas echt verdriet in het ergste soort.
Sterkte Mischa! Hier beginnen de ongesteldheid kwaaltjes ook te komen. Maandag is mijn test dag, nog maar even afwachten of het door breekt.
Allemaal wat we niet wilden echt een rot weekend voor ons allemaal. Ook hier vandaag ongesteld geworden, op naar poging 4.
Jakkie, is het nu weer bij iedereen mislukt! Hoe kan dat nou? Het zit niet erg mee hoor, dat lijstje moet langer!
Hoe moeilijk het ook allemaal is....probeer te genieten van de kleinste dingen. Ooit zal al die maanden/jaren wachten wel beloond worden hoop ik. Sterkte iedereen!