NOD Mischa: 28-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 02-06? Kniekie: rond 06-05 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e IUI 20-5? Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978 Nou, dames, weer opnieuw beginnen. Verlies de moed niet, laad je weer op en vooral houdt hoop! En vul maar weer op nieuwe nod in zucht............
NOD Mischa: 28-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 23-05? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 02-06? Kniekie: rond 06-05 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: 09-05? fm 1 Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: even 2 maandjes rust Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e IUI 20-5? Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Jeetje meiden, Ik heb even een weekje vakantie gehad en had toch stiekum wel gehoopt hier wat goede berichten te lezen, wat ontzettend balen zeg!!!! Ik stuur jullie alle kracht en liefde die jullie nodig hebben om verder te gaan in dit traject en hoop echt met heel mijn kleine grote hart dat jullie snel positief kunnen testen, het is jullie allemaal zo gegund!!!!! Dikke Knuffel XXX
hier ook ongi doorgebroken, maar ik ben er blij mee! nu kan ik weer aan een nieuwe icsi beginnen. vandaag ff de dokter bellen voor een afspraak
Hier vandaag ook de ongi doorgebroken... Morgen maar weer bellen voor uitgangsecho. Waarschijnlijk deze ronde ook vast beginnen met het voorwerk voor ivf, intakegesprek e.d. in academisch ziekenhuis. Nog 2 rondes IUI te gaan, maar dan kunnen we in 1 keer door mocht het niet lukken.
Hè Kniekie, wat vreselijk naar! Ik snap dat je alvast gaat oriënteren op ivf maar jullie zaadcellen aantal is toch wel goed? Dan is er zeker nog hoop op bevruchting met iui! Geef de moed nog niet op....moet je naar een ander ziekenhuis voor ivf? Zo wordt het hier langzamerhand een ivf poule want ik moet zeggen dat het toch weinig lukt hier met iui. Toen deze poule in januari begon waren we nog in goede moed. 4 zwangeren want ik reken moes niet mee met iui bevruchting.
Ja zaadcellen zijn goed, daarom maken we de reeks van 6 iui pogingen ook gewoon af. Maar moet er inmiddels toch rekening mee houden dat het met iui niet gaat lukken. Moeten inderdaad naar een ander ziekenhuis... Gelukkig niet voor alles, alleen voor het terugplaatsen. De rest vind plaats in ons eigen ziekenhuis.
Vrijdag op m'n verjaardag weer naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho. Ga er weer met frisse moed tegenaan!
gister bij de gyn geweest voor fm 1. er zijn 7 eitjes op voorraad dus die gaan we weer laten groeien. ook moet ik analyse laten doen voor 3 aminozuren. Als daar iets mis is zou dat de ookzaak kunnen zijn dat het nog niet gelukt is. deze analyse duurt ong. 2 weken dus moet tot de 14de aan de pil, daarna weer hormonen. daarbij moet ik aspirine gaan slikken, dat zou ook weer helpen om zwanger te worden. Er wordt nu vanalles uit de kast getrokken. Hoop dat het gaat helpen
NOD Mischa: 02-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 04-05?? Luana: 11-05? Goldfishie: 23-05? Stay Calm: 02-06? Kniekie: rond 06-05 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: in de vreselijke wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: wachtweken Jesje82: 15-5 fm meting Luana:in de vreselijke wachtweken Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e IUI 20-5? Goldfishie: 06-05 extra zaadonderzoek Goldfishie: 08-05 uitslag zaadonderzoek + gesprek gyn Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Jesje, in welke zin helpt aspirine bij zwangerschap? Om te voorkomen dat we allemaal grootgebruikers gaan worden Worden weer spannende dagen voor jou. Kdenboer, beter daarvoor naar het ziekenhuis op je verjaardag dan nu net als mij ongesteld op je verjaardag:x Goldfishie, succes met je potje vandaag...hopelijk een goede inhoud voor jou!
kdenboer, Kniekie en Mischa wat balen:x Veel succes de volgende ronde! Mischa, ik heb inderdaad maandag de hysteroscopie gehad. Het is me erg meegevallen. Ze wilden weten hoe dik mijn baarmoeder nog was op de plek van de inkeping omdat ze daar toch langs moeten met IUI. Maar waarschijnlijk kunnen we vanaf morgen weer starten met IUI
misha: dat zou de innesteling moeten bevorderen. als ik ga spuiten moet ik elke dag 100mg aspirine nemen. Zou ik ook wel geen hoofdpijn meer hebben haha.
Ukkie, succes dan morgen maar weer! Nou, jesje, ik ben zeer benieuwd hoe het nieuwe behandelplan gaat verlopen. Hopelijk gaat het nu wel tot een zwangerschap leiden want het heeft nu wel lang genoeg geduurd. En genoeg gekost en je verdient het gewoon. Wij allemaal natuurlijk, maar jij hebt de pech met het zelf betalen! Houd ons maar goed op de hoogte... Ik volg je op gespannen voet en wat duurt 26 mei toch lang...zucht....
Ik ben weer terug van een heerlijke zonnige vakantie! Wat ik wel ontzettend jammer vind om te lezen dat er geen zwangeren bij zijn gekomen, maar deze ronde bij iedereen weer mislukt is... Echt zo niet leuk... Ik leef met jullie mee... Dikke knuffel! Wij hebben vanochtend het potje weer ingeleverd. Manlief was ook relaxed na de vakantie, dus ging nu makkelijk. Vrijdagmiddag horen we de uitslag en welke richting in een traject we opgaan. Eindelijk gaat er dan iets gebeuren hoop ik. Eindelijk maken we een echte kans. Gisterochtend al vruchtbaar slijm gezien en gisteravond eipijn. Vanochtend weer vruchtbaar slijm en vanavond weer eipijn. Morgenavond sexytime en dan hopen of er nog een wonder gaat gebeuren!
moest van de gyn nog en paar extra analyses laten doen. Was niet zo duur zei hij. ff navraag gedaan en blijkt 600 euro te kosten......ik weet niet wat hij niet zo duur vindt maar dit is veeeel te veel. Nu gaan we proberen om het via een omweg gratis te doen. maandag heb ik er en afspraak voor. hoop dat het lukt......wat dat betreft kan je veel beter in nederland wonen goldfishie: fijn dat je bent uitgerust. nu kun je er weer een tijdje tegen aan!