Helaas hier slecht nieuws.... zaadjes waren niet goed rond de 1 miljoen. Moet genoeg zijn maar gyno gaf het al weinig kans. Snap er helemaal niets meer van. Begin het nu wel erg zwaar te vinden allemaal. Goed nieuws, slecht nieuws het houd nooit een keertje op. eigenlijk ben ik nu wel klaar voor mij gevoel met iui en start liever gelijk met ivf Mochten dan de zaadjes slecht zijn kunnen ze altijd nog icsi doen begreep ik uit verhalen. het word afwachten maar zelf geef ik het weinig kans. sorry dames voor me negativiteit moest het even eruit gooien.
Dat is inderdaad weer een tegenvaller voor jou, Mariah! Tja, en van 1 miljoen is er iets mogelijk maar je moet wel reëel blijven. Ik hoop dat het genoeg is. Jesje, het is inderdaad rustig hier! De meeste zwangere dames haken af ( behalve linnepin) en de andere dames hebben het zwaar in de mmm. en maar wachten. Dat doe ik ook....dan heb je niets te vertellen
Zojuist de iui achter de rug. Manlief had 190 miljoen zaad. Nu weer de 2 wachtweken in. Als deze Iui niet lukt proberen we nog 1 IUI en dan krijgen we een evaluatie gesprek om te kijken hoe nu verder. Liefs
Jaaa ik blijf jullie echt wel volgen hoor!! De activiteit is hier idd wat minder maar dat begrijp ik ook wel aangezien er ook wachtweken zijn. En die wachtweken zijn *&^@&% vreselijk! In die weken heb je natuurlijk niet veel te vertellen... Jesje wat fijn dat de kosten niet zo hoog waren! Mariah, 1 miljoen is niet veel maar er blijft gewoon een kans hoor, maar begrijp dat het oon vreselijk onzekere periode blijft.... kop op meis!! Wow Kdenboer wat een hoop goede zaadjes!! Hebben jullie er eerder zo veel gehad? xx knuffel xx
Mariah: rond de 1 miljoen is net op de grens, maar het is wel een kans! Kdenboer: 190 miljoen??? Wow!!! Hier zit de eerste wachtweek er op, nu de tweede wachtweek.
NOD Mischa: 27-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 24-05 Luana: 11-05? Goldfishie: 26-05? Stay Calm: 03-06 Kniekie: rond 05-06 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: 11-05 fm 2 Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: pauze ingelast Jesje82: 15-5 fm meting Luana: 3de iui mislukt, 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e en laatste IUI woensdag 20-5 Goldfishie: bij ongi bellen voor fm Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
kdenboer: wow echt superzwemmers! met zo veel zou er toch wel eetje de weg kunnen vinden? mariah: ik begrijp je heel goed hoor! het is echt een emotionele achtbaan. met icsi heb je idd maar een paar zaadjes nodig. bij mij hadden ze niet eens verteld hoeveel zaadjes mijn vriend had want het doet er toch niet toe. Neem gewoon even lekker een pauze als het je teveel wordt, dan kan je daarna weer volop er tegenaan! Gisteren ben ik weer begonnen met spuiten. iets andere hormonen en wat hogere dosering. woensdag terugkomen voor fm meting. vandaag mijn eerste acupunctuursessie. Ben benieuwd of dat het iets gaat helpen.
Woensdag zal voor ons de 3e en ook de laatste IUI behandeling plaats gaan vinden. Kwaliteit van het zaad blijft aan de lage kant. Tussen de 300.000 en 500.000 actieve zaadcellen in. Hoeveelheid zaad is voldoende, maar niet actief genoeg. (traagzaad) We gaan een vervolg traject in. Omdat we ook aan de ondergrens zitten van de ivf norm gaan we verder in het ICSI traject. Ik hou mij bewust wat minder bezig op deze website, met als reden de emoties, frustraties onder controle te krijgen.
NOD Mischa: 27-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 24-05 Luana: 11-05? Goldfishie: 26-05? Stay Calm: 02-06? Kniekie: rond 05-06 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: 11-05 fm 2 Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: pauze ingelast Jesje82: 20-5 fm meting Luana: 3de iui mislukt, 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e IUI 20-5? Goldfishie: bij ongi bellen voor fm Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Meiden lief dat jullie zo mee leven. Wij weten ook wel dat er een kans inzit alleen denk ik dat die vrij klein is ook omdat de kansen al zo laag zijn bij iui. Wij hebben samen een goed gesprek gehad en willen ons toch gaan aanmelden voor ivf als deze poging mislukt natuurlijk. Wij hebben gewoon totaal geen vertrouwen in iui en eigenlijk ook niet echt in het ziekenhuis. Wij willen daarom als ik ongesteld word een afspraak voor doorverwijzing en dan daar in het kliniek verder kijken wat hun ons aanwijzen misschien meer onderzoeken of daar in de kliniek nog 2 iui's doen of gelijk over op ivf. Hopelijk is het niet nodig natuurlijk. Kdenboer, wow wat veel zaadjes dat moet goed komen Jesje, Jij bent weer begonnen met prikken spannend deze keer moet het gewoon lukken hoor. Hoe is de acupunctuursessie gegaan? Stay calm, Jeetje meid erg heftig zeker dat je dan nog iui moet doen voor je mag beginnen met ivf. Ben je wel al aangemeld voor ivf of mag dat pas als deze iui mislukt is? (wat ik niet hoop natuurlijk!)
NOD Mischa: 27-05 kdenboer90: 04-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 26-05 Luana: 11-05? Goldfishie: 26-05? Stay Calm: 03-06 Kniekie: rond 05-06 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: In de wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: pauze ingelast Jesje82: 15-5 fm meting Luana: 3de iui mislukt, 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e en laatste IUI woensdag 20-5 Goldfishie: bij ongi bellen voor fm Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Wij worden aangemeld wanneer deze 3e poging mislukt is. Is geen wachtlijst dus ik ga ervan uit dat we zo door kunnen in de vervolgstap.
Hoi dames, Ja veel zaadjes he?! Iedere x zijn het er rond de 100 miljoen, maar er is er nog steeds geen 1 goed gezwommen helaas. Ik mag op 30 mei testen dus dit zijn weer spannende tijden. Gisternacht heel erg veel buikpijn gehad. Alsof ik een hele harde buik had. Ik kon m'n buik niet in houden. Liefs
hoi meiden, ik lees hier nog wel regelmatig hoor.... vind het zo ontzettend naar en vervelend voor jullie dat er alleen maar weer ongesteldheden komen. Bah.... Gun het jullie zo ontzettend om bij het lijstje van de zwangeren te komen. Ik voel me af en toe een beetje schuldig dat het bij ons in 1 keer is gelukt en dan lees ik weer jullie verhalen. kdeboer, jemig wat bizar veel zaadjes zeg!!! Maar ik vraag me soms wel af hoe er wordt geteld want dat schijnt nog wel verschillend te zijn? Bij ons werd bijvoorbeeld alleen aangegeven hoeveel zaadjes van A-kwaliteit er waren (van goede snelheid en kwaliteit dus). Dat waren er 18 miljoen. geen idee dus hoeveel het erin totaal waren. Maar dan nog, hier moet toch een zaadje tussen zitten die de goede kant op zwemt! Ik duim voor je. Stay calm, wie weet lukt het nog deze iui, zou zo fijn zijn en anders wel fijn dat jullie nu kunnen starten met ICSI. in jullie geval vergroot dat de kans enorm denk ik. Jesje, spannend dat jullie weer gestart zijn. Wie weet doordat je wat meer spuit nog meer eitjes! Mariah, wat vervelend dat jullie geen vertrouwen in het zh hebben zeg. Snap helemaal dat je dan wilt overstappen naar een kliniek. Moet je ook zeker doen!
goldfish, yes, wat fijn dat de zaadkwaliteit gewoon weer goed was!!! wie weet lukt het nu spontaan en anders volgende ronde weer iui toch? Ga je nog een keer voor zonder hormonen of wil je daar nu wel mee starten?
roos, wat leuk dat je wat schrijft! wij hebben positieve verhalen nodig! linnepin, ook fijn dat jij gewoon mee blijft schrijven! Ik heb gisteren voor het eerst de acupunctuur gehad. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. ik voelde me erna wel ontspannen wat natuurlijk belangrijk is voor het hele proces. nou ja, ik zie wel wat het gaat doen deze cyclus. volgende week maandag of dinsdag heb ik de punctie. Morgen zullen we wel horen wanneer precies het gaat gebeuren
Roos: leuk dat je nog meeleest en schrijft! Deze ronde is dus nog naturel en zit nu in de laatste wachtweek. Mijn nod is volgende week. Daarna gaan we weer verder met iui. Eerst nog 1 of 2x zonder extra hormonen en daarna nog 3x met extra hormonen.
NOD Mischa: 27-05 kdenboer90: 30-05 Sweetnesz: Rond 10-05 Mariah21: Rond 26-05 Luana: 11-05? Goldfishie: 26-05? Stay Calm: 03-06 Kniekie: rond 05-06 Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie) Afspraken RosalindaB: Mariah21: In de wachtweken Sweetnesz: 21-04 fm1 Kniekie: pauze ingelast Jesje82: 15-5 fm meting Luana: 3de iui mislukt, 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent Stay Calm: 3e en laatste IUI woensdag 20-5 Goldfishie: bij ongi bellen voor fm Ukkie27: 04-05 hysteroscopie Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie Theeleut: 05-05 fm Kdenboer: wacht weken Zwanger Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978
Ik ben ff helemaal verrast vandaag bij de 3e inseminatie. zaadkwaliteit was voor ons doen top ! Van de totale zaad 1,3 miljoen actieve zaad geinsemineerd. gynecoloog adviseert ons toch om nog een 4e iui te proberen als deze ronde mislukt. We hebben van alle onderzoeken nog nooit zo'n hoge score gehad. Nu maar duimen.
Wat fijn!! Wij hadden dat ook hoor.. alle begin onderzoekn zonder IUI was de zaadkwaliteit niet zo best, en tijdens de IUI's was t ineens een heel stuk beter, wat bij ons een voordeel was uiteindelijk, nou hard duimen dat er 1 gewoon kei hard zwemt!! Succes in de slopende wachtweken meis! xx