Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ben erg benieuwd of het je helpt... mijn moeder heft ooit acupunctuur gehad voor het stoppen met roken... Al ben ik ervan overtuigd dat als je echt wilt stoppen met roken dat je er vooral ook echt achter moet staan... het heft uiteindelijk niet geholpen, maar hoop dat het bij jou wel baat heeft!!!! Op naar volgende week ;)

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Stay Calm: wat ontzettend fijn!! Meer dan 1 miljoen zaadjes! Ik duim keihard voor je!

En natuurlijk voor iedereen die in de wachtweken zit!

3. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    wat fijn stay calm, dat geeft weer wat hoop!

gisteren fm gehad. Ik heb nu 10 eitjes tussen de 8 en 11 mm groot. blijkbaar heeft de verandering van hormonen geholpen voor meer eitjes :) maar ze groeien wel langzamer. nou moet ik vrijdag en maandag terugkomen voor nog meer fm metingen en dan heb ik woensdag waarschijnlijk de punctie

4. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    NOD
    Mischa: 27-05
    kdenboer90: 04-05
    Sweetnesz: Rond 10-05
    Mariah21: Rond 26-05
    Luana: 11-05?
    Goldfishie: 26-05?
    Stay Calm: 03-06
    Kniekie: rond 05-06
    Ukkie27: 11-05 (mag niet zwanger zijn ivm hysteroscopie)
    Jesje 11-6

Afspraken
    RosalindaB:
    Mariah21: In de wachtweken
    Sweetnesz: 21-04 fm1
    Kniekie: pauze ingelast
    Jesje82: 22-5 fm meting
    Luana: 3de iui mislukt, 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam
    Mischa: 26 mei intakegesprek voor IVF/ICSI in Gent
    Stay Calm: 3e en laatste IUI woensdag 20-5
    Goldfishie: bij ongi bellen voor fm
    Ukkie27: 04-05 hysteroscopie
    Ukkie27: 07-05 uitslag hysteroscopie
    Theeleut: 05-05 fm

Zwanger
    Moes
    Benthe
    Linnepin
    Hope77
    Roos1978

5. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hoi dames,

Ben even een tijdje wat minder bezig geweest met het forum, aangezien we tijdelijk gestopt zijn met de IUI's...

Mariah en kdenboer, wat een contrast met de zaadcellen zeg. Voor Mariah ontzettend balen en voor kdenboer een super aantal. Hoop dat jullie samen gaan bewijzen dat alles mogelijk is, ongeacht het aantal zaadjes, en dat jullie straks allebei een positieve test in handen hebben.

Jesje, wat spannend weer deze nieuwe cyclus. Hoop dat het je allemaal weer mee zal vallen. Gaat de punctie weer onder narcose?

Hier gaat het leven zijn oude gangetje, even geen ovulatiestress, geen rekensommetjes, geen 'verplichte' seks, geen ziekenhuisbezoekjes, geen rekening houden met wel/geen alcohol. Tot nu toe vind ik het heerlijk! Het voelt als een enorme bevrijding. We genieten ontzettend van elkaar en ons leven met ons tweetjes, kom er nu achter dat ik dat best heb gemist.
    Het is een goede keuze geweest voor ons.

6. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    kniekie: dat gevoel had ik ook toen ik even was gestopt. Al dat gedoe breekt je zo op. Je heb gewoon even tijd nodig om weer tot jezelf en elkaar te komen. Geen gezeur aan je hoofd en lekker doen waar je zin in hebt. Geniet er van!

de punctie gaat idd weer onder narcose. Moet er ook niet aan denken om het zonder te doen.

7. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesje, wat spannend weer! Ik volg je nauwlettend, hoor.

Kniekie, ik snap dat het prettig is om even niet te denken aan alles maar dat diepe verlangen blijft toch. Hoe heb je dat in de ijskast kunnen zetten?

Stay calm, 1,3 miljoen zou moeten kunnen...ik hoop voor je dat daar de ene goede zwemmer bij zit:D

Langzaam begint nu toch 26 mei in de buurt te komen.... Wat ben ik daar aan toe!

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Jesje: wat superspannend weer!

Kniekie: fijn dat die rust jullie goed doet, dat is ook belangrijk! Even focussen op elkaar en leuke dingen samen doen. :)

Ik zit vandaag op 11 of 12 dpo en volgende week dinsdag of eventueel woensdag is mijn nod, maar ik hebt het gevoel dat het weer niet raak is. Het voelt gewoon zoals al die andere rondes.

Wel nu eindelijk echt de laatste ronde naturel. Ik heb dat al twee keer eerder gedacht toen we met iui gingen beginnen. In oktober mochten we met iui beginnen en in januari weer. En we zijn nog net zo ver als vorig jaar oktober. De eerste echte iui met echte kansen voor ons is pas in juni.

Als het deze ronde weer niet raak mocht zijn, laat die ongi dan maar snel komen, dan kan ik bellen om een fm in te plannen.

9. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    goldfishie: je weet maar nooit. misschien toch onverwacht goed nieuws.

vanmiddag heb ik de fm meting.
    Ik hoop zo dat ik volgende week een paar embryo´s over heb voor de cryo!

10. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Hoi allemaal,

Hier ook 14 dagen dpo en het voelt niet heel veelbelovend weer... De mix van hoop dat het eindelijk zo ver is en de angst om weer ongesteld te worden, bah, ik hou niet zo van deze dag ;)

Verder lekker van het mooie weer en de leuke dingen in het leven aan het genieten. Jij ook nog sterkte even goldfishie, hopelijk krijgen we samen goed nieuws!

Fijn weekend allemaal!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ja, de laatste dagen voor nod zijn toch altijd weer spannend!

12. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Theeleut en Goldfishie, ik ga voor jullie duimen!

Wij zijn afgelopen vrijdag terug gekomen van een korte vakantie. 's middags meteen follikelmeting gehad en 's avonds pregnyl laten zetten. Vanochtend de IUI gehad, nu dus weer wachten.

Hebben jullie ook zo'n pijnlijke plek van de pregnylspuit? Ik heb er behoorlijk last van. Kan me herinneren dat ik dat de vorige keer ook heb gehad.

13. Wolffjes

Wolffjes Lid

May 17, 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de Iui meteen op zaterdag kan bij jullie!

Succes allemaal met de wachtweken en de mmm etc!

Bij ons vanavond pregnyl en dinsdag Iui, dan mag ik me ook op het wachtbankje plaatsen. Na hoeveel dagen mag je testen als je pregnyl hebt gehad? Ik voor verschillende ervaringen over het prikken met pregnyl, hier zie ik best tegen op. Gewoon maar doen en anders wil mijn man me ook wel prikken zei hij. Geloof dat ik dat toch liever zelf doe 😁

14. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben al een tijdje niet online geweest.
    Ik ben nog aan het afwachten tot ik naar de intake mag.

Goldfishie ik hoop dat je morgen een positieve nieuws voor onze heb.
    Wolffjes, ik wens je heel veel succes dinsdag.
    Xxxxxxx

15. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Hier geen goed nieuws weer. Nieuwe ronde nieuwe kansen...

16. Wolffjes

Wolffjes Lid

May 17, 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen theeleut... Maar hopen dat de nieuwe ronde positiever uitpakt voor jullie!!!

17. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    theeleut: wat rot weer!

vanmiddag de laatste fm meting. ik verwacht dat ze rond de 16-17 mm zullen zijn. vanavond ws de otrivelle zetten en dan woensdag de punctie. Heb alvast op mijn werk gezegd dat ik er woensdag weer niet zal zijn. gelukkig doen ze er niet moeilijk over dat ik zo veel weg ben maar voel me er wel schuldig over

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Voel je niet schuldig over je werk. Daar hebben ze ook meer aan een gelukkige jes dan aan een ongelukkige. Dus uiteindelijk helpt dit je beter worden in je werk als het goed is.

Sterkte met de punctie, hopelijk zit je kindje erbij!

19. mariah21

mariah21 Actief lid

Oct 30, 2014
    308
    66
    28
    Female
    mama
    zuid holland
    Ik heb weer een tijdje niet gereageerd sorry, ik ga even bij lezen en dan op iedereen reageren.

Had wel even een vraag ik ben namelijk vandaag al ongesteld geworden op dag 9 na iui. Is dit niet heel erg vroeg ?

20. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mariah, dat is shit maar zeker mogelijk. Ligt natuurlijk aan welke dag je de iui hebt gehad. Maar ik ha dat vaak op dag 16 en dan dag 25/26 weer ongesteld. Dan zit je ook op dag 9 na de iui.

Jesje, dat is spannend weer bijna de punctie... Ik hoop op vele bevruchtingen voor jou...

Theeleut, balen zeg. Nog steeds zelf aan het proberen of toch al iui in de goede richting van de juiste eileider? Je schrijft niet zo vaak meer dus ben het even kwijt. Sorry:)

Luana, wachten duurt lang maar niet oneindig!

Morgen mag ik eindelijk naar Gent. Ik zal jullie zeker laten weten hoe het gegaan is en wat het plan wordt.

Share This Page