Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Moes gefeliciteerd!!! Wat super geweldig nieuws!!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Moes: geniet ervan! Gefeliciteerd!! :)

3. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kniekie,

Wij zijn net begonnen. Ik heb net een paar keer gespuit met menopur, valt mij erg mee. Het leuke is dat mijn man mij helemaal in de watten legt. Hij heeft het niet zo op naalden.
    Ik heb aankomende zaterdag de 2e echo, dan wordt waarschijnlijk de inseminatie gepland.
    Erg spannend allemaal maar ik heb totaal geen problemen met het spuiten. De gyn was zelfs zo vriendelijk om me op zaterdag te laten komen. Afgelopen vrijdag kon ik niet, was ik ziek. Hij vroeg of zaterdag beter uit kwam, dus nu mag ik weer zaterdag. Alleen kan er iets tussendoor komen waardoor ik langer moet wachten. Ik hoef iig geen vrij te vragen.

4. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Van harte gefeliciteerd meid ! Geniet ervan! Kan helemaal begrijpen dat het kwartje nog niet valt.

Ik ben nu 7 dagen overtijd, nog steeds negatieve test :(
    Ik hoop ook snel zo´n test in handen mogen zien zodat ik de IUI over kan slaan.
    Iedere vrouw verdient dit !

5. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Wouw Moes!
    Gefeliciteerd!! Super goed nieuws :)
    Geeft hoop :)

6. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Wat fijn Moess!! Gefeliciteerd!!

7. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Super nieuws moes!! Gefeliciteerd :) Lekker van genieten! Wij gaan jou voorbeeld volgen hoor ;-p haha

Meiden die een hsg hebben gehad, waren jullie bij de menstruatie na het onderzoek ook meer aan het leeglopen als normaal?? Of was het hetzelfde als altijd?? Ik heb het idee dat ik veel meer vloei.....

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Linnepin: ik heb het even opgezocht en ik had na de hsg een lichtere ongi dan normaal, die ook nog 1 dag korter was.

9. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Linnepin; na de hsg idd ook heftiger, langer en vooral pijnlijker (krampen) ongesteld....
    Dat is helaas zo gebleven na de hsg. Weet niet of jouw leegloopongesteldheid ook elke keer weer terug komt, is heel verschillend.

10. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Dat weet ik niet meer Linnepin. Ik denk eigenlijk vrij weinig verschil anders had ik t nog wel geweten :)

Zijn er nog meer meiden die hier IUI starten met hormonen maar dan met Clomid? Ipv spuiten (ik krijg wel pregnyl als t eitje groot genoeg is)

11. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Het verschilt niet mega veel, maar merk wel dat het iets meer leegloop als normaal. Begint meestal met hele lichte rose bloeding en dan een dag bijna nix en dan vaak twee dagen voluit. Ik gebruik dan medium tampons dus mag nog niet klagen hoor... En mss een vies praatje er komen wat meer stukjes/vlokjes/propjes mee. Dat was voorheen minimaal. Maar veder is e cyclus wel hetzelfde naar mijn idee.moet nog twee dagrn sowieso dus kan het nog niet volledig beamen.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sweetnesz: ik gebruik geen clomid, alleen 1x pregnyl spuiten voor de eisprong.

13. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    moes: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    mijn test was na de afleestijd nog steeda omo wit helaas.
    goldfishie: ja inderdaad ben het wachten op die ongi wel bui.
    iemand enig idee of dit zou kunnen komen door de hsg? dat mijn menstruatie niet door zet? dit zou nu me tweede menstruatie worden na de hsg

14. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt allemaal, we zitten nu eindelijk op de bank met zijn 2en, hebben wat naasten op de hoogte gebracht van t heugelijke nieuws, al weten we natuurlijk dat het nog heel pril is, maar veel weten van onze situatie af, dus toch besloten om het mede te delen.
    Ml was gisteren toch al wel erg zenuwachtig, terwijl hij dit nog nooit eerder was geweest. Vanochtend tijdens de digitale CB test kon ie t pas echt geloven, al zijn we er alletwee nog beduusd van...
    Ik heb 2 dozen a 5 stuks menopur gekregen, maar ff vragen wat ik hiermee moet doen of toch nog ff in huis houden voor de zekerheid...
    Ik heb na de HSG wel gelijk 5 dagen gevloeid (geen ongi), kwam toen ook allemaal troep mee, maar ben dus niet meer ongi geworden, gelijk zwanger!

En idd dit gun ik jullie allemaal!! En ik blijf jullie natuurlijk gewoon volgen en houd jullie op de hoogte! Nu eerst maar es ff bijkomen...

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik denk dat het alweer game over is. Temp gaat langzaam naar beneden, is ook niet echt hoog geweest. Ook gisteravond heel klein beetje bruinverlies en vanochtend weer. Ongi zal vandaag nog niet komen omdat mijn temp nog boven de lijn zit. Maar morgen of overmorgen waarschijnlijk. Wel een kortere ronde dan verwacht, alleen weet ik dan totaal niet meer wanneer mijn eisprong dan geweest zou moeten zijn.

Als er ongi komt, dan kan ik bellen voor de fm.

16. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen Goldfishi!! Idd dan wel een vroege, want je NOD is 20e? Kan dan geen innesteling zijn......? Heb weleens gelezen dat dat een week na eisprong gebeurt en dat je dan wat licht bloedverlies kan hebben...

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Moes: volgens FF is mijn nod zaterdag en als de ongi op vrijdag komt, dan komt dat toch redelijk dicht in de buurt.
    Ik ging uit van nod op 20-01 omdat mijn gevoel zei dat ik 4 jan mijn eisprong had ipv 1 jan wat FF zegt.

18. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan wel ja.... Bah, Zo frustrerend is dat, was dan wel altijd ff van slag, maar daarna er weer met de kop d'r weer veur wat ze bij ons dan zeggen....

19. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Balen Goldfishie!! Vol goede moed op naar de IUI...

20. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Balen Goldfishie maar misschien een innestelingsbloeding? Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina