Jesje: spannend nog steeds, ik duim voor je! Mariah: hopelijk deze iui raak! Mischa: dat is idd een spannende zomer! Ik wist niet dat je voor icsi aan de pil moet. Hier fm1 gehad en links een ei van 14 mm, ik gok op woensdag of donderdag iui.
Ik begin steeds minder hoopvol te worden. Ga steeds minder voelen....pijn in borsten eigenlijk bijna weg en baarmoeder voel ik ook minder. Probeer nog wat hoop te houden maar het is zo moeilijk
Jesje, nog niet opgeven..... Zet je gevoel in je lijf uit want dat kan je nu goed voor gek houden met alle medicatie in je. Gewoon doorgaan tot testdatum. Kom op.... Ik moet minimaal 2 weken aan de pil om mijn hormoonhuishouding stil te leggen voordat ik begin met de hormooninjecties.
Ik meld me ook weer even... morgen weer iui. 2e poging nadat de eerste in n miskraam eindigde. hopen op het beste nu... ben wel weer nerveus. hopend dat r door kan gaan.
Sterk genoeg is eem groot woord. maar ik werd ongeveer 6wk na mn curretage uit mezelf ineens ongesteld (klein wonder ,heb nl PCOS) Dus heb dir kans maar aangegrepen. wie weet hoe lang het anders weer duurt voor ik ongesteld zou worden... Maar ben veel nerveuser en bang dan de vorige keer. bizar wat zoiets met je doet.
ik krijg nu ineens utro bollen voorveschreven. voor de innesteling te bevorderen. bij de vorigw niet gehad.. iemand ervaring ermee?
Hoi meiden, jee wat hoop ik toch van harte dat iedereen van jullie ook een positieve test gaat krijgen.... Wat een tegenslagen allemaal. Jesje voor jou begint nod steeds dichterbij te komen, ik duim enorm voor je meis!! 🍀 Benthe. Meid wat pittig.... Weet precies hoe je ie voelt, heb met 11 wk een missed abortion gehad alleen die kwam wel vanzelf los. Zo heftig en leeg hoe je je dan voelt. Hopelijk sterkt de gedachte dat je wel zwanger kan raken je (hielp mij wel) en hoe erg het ook is, het vruchtje wat er zat was kennelijk niet levensvatbaar... Succes met de iui vandaag!
Benthe: ik heb geen ervaring met utrobollen. Maar ik heb hier wel eens gelezen dat je ze meerdere keren per dag vaginaal moet inbrengen en dat een inlegkruisje handig kan zijn. Het zou de innesteling moeten bevorderen en dat je bms dikker word.
ik gebruik utro in elke cyclus. dus dit is nu de 4de keer. utro wordt idd voorgeschreven om de innesteling te bevorderen en miskramen te voorkomen. tis wel een beetje vies spul. je ondergoed zit straks helemaal onder. beter om inlegkruisjes te gebruiken. Hoe vaak moet jij ze gebruiken? ik nu 3x per dag totdat ik kan testen. bij negatieve test stoppen en bij positieve doorgaan tot 3 maanden
ik moet ze 2 weken gebruiken. 2x daags. heb wel voor 4 weken meegekregen. maar als ik zwanger zou zijn moet ik toch bellen dusja zie t dan wel. heb er een speciale inbrengbuis voor gekregen scheelt al enige viezigheid. maar bedankt voor de tip,uit voorzorg dan idd maar n inlegkruisje in!
de eerste cyclus had ik last van diarree maar daarna nooit meer last van gehad. verder geen bijwerkingen
@ Benthe jeetje meis wat een rot nieuws! Hopelijk is er snel weer een plakker. @ rest Meiden houden jullie het allemaal nog een beetje vol?? Zijn jullie allemaal nog wel een beetje positief, kan me voorstellen dat het steeds meer op gaat breken... @Jesje wanneer wil je gaan testen... dat je niets voelt hoeft niets te betekenen hoor!!! Denk echt nog heel vaak aan jullie en duim me nog steeds suf, wat een "pech clubje"..
linnenpin: het is niet zo dat ik helemaal niks voel. heb sinds gisteren steekjes in mijn liezen. wat dat nou weer moet betekenen weet ik ook niet
Net thuis van de fm. Mijn ei is nu 16 mm. Groeit dus langzaam met 1 mm per dag. Afgelopen zaterdag was ie 14 mm. Moet morgenmiddag weer terugkomen. Woensdag iui gaat dus niet lukken, eerder donderdag of vrijdag.
Jesje: wat ik wel hoor is dat je menstruatie er van uitblijft toch? normaal gesproken als ik tegen mn nod aan ga zitten krijg ik bruinverlies en op mn nod word ik ongi en weet ik hoe het zit. dit is dus dan deze keer niet zo toch? als het nu uitblijft kan ik me blij maken met niks want het hoeft geen zwangerschap te betekenen....nu moet ik echt n test doen voor uitsluitsel. is dat de manier bij utro? negatieve test is stoppen en dan volgt je menstruatie binnen paar dagen?
ja dat is ook zo. was ik ff vergeten te vertellen. menstruatie blijft idd uit dus je moet ff een testje doen. Bij mij komt na 5 dagen de eerste bloeding en hij is ook heftiger als in een gewone cyclus