Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, idd. Twee weken bollen gebruiken, dan een zwtest doen. Is ie negatief dan gelijk stoppen met de bollen en komt na een paar dagen ongi.

En bij positieve test bellen met je gyn! :)

2. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, Benthe, en wij maar adorerend naar het zwangeren rijtje kijken. Nu blijkt dat jij daar niet meer bij hoort:(. Wat vreselijk, zwanger worden is hier een ding maar nu ook zwanger blijven.mik hoop dat je bolletjes nu wel gaan werken zodat het nu goed komt.

Jesje, wat wordt het nu spannend.... Ik ben wel zenuwachtig voor jou hoor.

3. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

ja mischa.. life's a bitch... niet verdiend denk ik dan. zon traject en dan dit.
    maar ik wil nu verder. er niet in blijven zwelgen.

aan de utro dames: hoeveel heb gebruikte jullie per dag. maw, wat was jullie dosis?

4. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    benthe, ik ben de enige die het gebruikt hier. zoals ik al zei 3x per dag

5. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

ha jeske ok,ik dacht dat er hier meer waren.
    ja ik moet 2x per dag maar dan 2 bollen per keer. dus das 2x 200mg.
    ik.vind 400mg per dag nog al veel eigenlijk..

6. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    ik heb 600 mg en bij anderen met hogere miskraam kansen wordt ook vaak 3x 2 bollen voorgeschreven. tijdens mijn iui behandelingen had ik 2x 1 bol per dag. valt dus nog wel mee bij jou. ach ja, ze zijn een beetje smerig maar verder heb je er ook geen last van. Als je daarmee een miskraam kan voorkomen of innesteling kan bevorderen dan vind ik het niet zo erg

7. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    oja, en dan heb je toch eigenlijk 800 mg per dag?

8. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees hier af en toe mee, maar heb nog niet veel geschreven. Ook ik gebruik utro, 2 keer per dag een bolletje van 200mg.

Deze ronde was voor mij de eerste met menopur ipv clomid, ben heel benieuwd. Mijn NOD is 16 juni.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn ei was bij de fm vanmiddag 17 mm, groeit dus maar met 1 mm per dag. Ik hoef niet meer terug te komen voor een fm. Morgenavond pregnyl spuiten, vrijdagochtend potje van manlief inleveren en om 12.00 uur de iui.

10. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Spannend goldfish, bijna weer iui!!

Mieke: welkom :)

Jesje hoe is het met jou ??

11. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hier ook weer fm gehad donderdag. Eitjes waren ook klein, vorige maand 20mm op dag 12, nu 12mm. We blijven zo wel een beetje gelijk lopen goldfishie ;)

Voor ons is dit de laatste natuurlijke poging vermoed ik... Daar heb ik het wel moeilijk mee, met aan mezelf toe geven dat ik de 'echte' mmm nodig heb. Hoe ging dat besluit bij jullie?

Welkom mieke!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Theeleut: weet je al wanneer je jouw iui hebt?

13. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    spannend weer meiden!

ik zit nu 2 dagen voor de NOD. Ik vind het zo spannend!

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jesje: het is ook superspannend!! Ik duim nog volop voor je!

15. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, mag ik bij jullie clubje aansluiten?
    Wij zijn inmiddels al 4 jaar bezig om een wondertje te krijgen
    En sinds mei het iui traject in.
    Bij ons is geen reden gevonden waarom het niet moet lukken.
    Heb de 2e iui in spontane cyclus erop zitten en morgen is m'n nod. Ik ben zo bang dat het weer niet gelukt is.. Daarna nog 1 iui in spontane cyclus dan kijk operatie en dan 3x iui met hormonen.
    Liefs x

16. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Welkom biientje en Mieke. Hopelijk hebben jullie snel positief nieuws:)

Jesje, ik ga duimen dat je over 2 dagen een positieve test in handen hebt!

Goldfishie, veel succes vrijdag. Ik heb vrijdag om 11.00uur weer de eerste FM.

Theeleut, ik heb meteen IUI met hormonen gehad. De vorige keer was het de eerste ronde raak, nu zitten we in ronde 2. Er is bij mij geen reden gevonden waarom het niet spontaan lukt, maar doordat ik veel pijn heb vanwege endometriose willen ze de natuur een handje helpen. Ik mag eigenlijk niet meer ongesteld worden. Was dan ook blij dat er eindelijk iets ging gebeuren, want elke maand een week ziek is niet fijn. Ik slik trouwens wel Clomid vanwege extreme naaldenangst. Nu mochten we weer meteen met IUI starten. Ben in november 2014 weer voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling zonder pijnklachten, maar doordat de pijn weer terugkwam toch maar weer besloten met IUI te starten.

17. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    Moest vandaag naar het ziekenhuis voor een mri scan. Ik had aangegeven dat ik evt zwanger zou kunnen zijn. Zeiden ze dat als ik zwanger was de scan niet mocht doen. Moest ik eerst naar de noodafdeling maternal om een zwangerschapstest te doen. Ik gaf nog aan dat het eigenlijk nog te vroeg is maar moest toch de test doen. Blijkt dat ik heel licht positief getest heb!!! Ben zo blij maar ook nog voorzichtig omdat het lijntje echt heel licht is. Maar een lijntje is een lijntje toch? Vrijdag op nod heb ik een bloedtest en dan is het 100% zeker. Ohhhh zo spannend! Na 2,5 jaar een hoop gedoe en veel geld....eindelijk! Lang leve de prednison en we hebben ook nog 2 eitjes ingevroren. Zijn er trouwens ook 2 teruggeplaatst....wie weet....

18. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Ohhhhwww Jesje wat spannend,
    * Ik doe een vreugdedansje*
    Een streepje is idd een streepje hoor!! Ik ga je gewoon al heel voorzichtig feliciteren en hoop echt zo erg dat je vrijdag een knaltest hebt!! Bloedonderzoek... pfoeiii krijg je gelijk de uitslag????

Wat een mooi nieuws!! En nu volgt hopelijk de rest ook snel, weer een mooi voorbeeld hoe het kan lopen :D:p

19. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend jesje alvast voorzichtig gefeliciteerd
    Bedankt voor t welkom
    Liefs x

20. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    pffff het is zo spannend! ik ga morgen nog een test doen. kijken of dat het dan al wat donkerder is. ben zo bang dat het weer weg gaat.

van de bloedtest heb ik dezelfde dag nog de uitslag, maar die 2 dagen duren nu extra lang

Deel Deze Pagina