Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesje, ik zei toch dat je misschien eerder kan testen. Misschien als je morgen test dat de streep iets duidelijker is.... Ik ben nu al erg opgetogen, het moet goed komen voor jou:D:D:D

Welkom alle nieuwe dames....

Goldfishie, succes weer met de iui.

Theeleut, het is moeilijk om toe te geven dat je de mmm nodig hebt. En dan zit je net als ik in Gent dan gaat zo'n professor nog zeggen. Tja als ik jullie vijf jaar op een onbewoond eiland het ben je vast wel zwanger hoor.... Tja maar ik moet wel ICSI. Dat geeft een naar gevoel....want ik wil niets liever dan natuurlijk zwanger worden. Net of ik graag de mmm in wil....

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Jesje: heb je een foto van je test? Hoop zooo dat als je iedere dag een testje doet dat ze dan oplopen. Duimduimduim!

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

Oct 26, 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Wauw Jesje! Ook al is het nog spannend, ik ben al blij voor je! En laat je idd even een foto van je test zien als je vandaag nog een testje doet?

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Whaaaaa wat lees ik nou!!! Jesje, wauw wat spannen zeg en als je een streep ziet is het gewoon positief hoor! Nu keihard duimen hier voor je dat ze oplopen en voor een goede bloedtest, zou nu eindelijk voor jullie de positieve trend gezet zijn?! 🍀🍀🍀
    En idd. Foto!!!

5. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    Ja ik heb een foto! Streep is al wat donkerder.weet iemand hoe ik die moet toevoegen?

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Als je op plaats reactie drukt ipv snel reageren kan je een foto als bijlage toevoegen. Deze is dan meteen zichtbaar hier! Wat heerlijk dat hij donkerder is!!! Zien :) !!!

7. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    ok hier is de foto. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb

Attached Files:

8. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    nou niet echt goed te zien hier. op mijn mobieltje gaat het beter....

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Superspannend Jesje!! :)
    Nu hopen dat ie iedere dag oploopt!

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Mag ik me aansluiten bij dit clubje ? Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jr en heb 2 kids met mijn ex. Nu willen mijn partner en ik samen graag een laatste meesterstuk krijgen.. maar dat lukt niet. Ik ben nu in ronde 13. In maart doorgestuurd, onderzoeken gehad.. een laparoscopie met HSG, cyclus volgen, bloedonderzoek en alles was in orde, naar verwachting.. want ik heb al 2 kids. Mijn partner zijn zaad was eerst prima(in dec) maar niet zo oke in maart. Hij had net aan 1mljn na opwerken. Wij werden mentaal voorbereid op ivf en moesten wachten tot Juni. Helse weken zeg, vreselijk !! Maar goed, ik was dus helemaal voorbereid op ivf..

4 juni behandelplan gesprek, maar dit was dus totaal niet wat ik verwacht had ervan. Manlief zn zaad is gewoon weer prima nu, zei de gyn. Hij had 43mljn p/ml waarvan nu 43% prima levend en beweeglijk. Ze zei dat de slagingskans op natuurlijke wijze gewoon normaal zou moeten zijn met deze score.. Maar omdat het nu nog niet gelukt is, niet 1x .. mogen we starten met iui. Maar omdat het de kansen i.p. niet verhoogd (volgens theorie) gaan ze me hormonen geven om meerdere follikels te stimuleren, max 2. Dus kans verhogen. Balen is dat ik pas na vakantie kan starten omdat de echo op dag 10 is .. dan zijn we net weg. Maar goed... laten we het houden op nog 2 natuurlijke kansen ! Dan hulp... ik ga gonal F 50IE prikken en pregnyl dag v eisprong

Zijn er meer dames met dezelfde hormonen schemas e.d? Hoe ervaren jullie het ? Zijn er bijwerkingen vd gonal F ? Hoe is zo'n iui behandeling ? Hoe regelen jullie het met werk ?? Het is best lastig vind ik... ik werk in de zorg.. pas ook bij nieuwe werkgever, dus ja... lastig inplannen allemaal.

Ik vind dat mmm gebeuren erg heftig. Mn hoofd draait vaak overuren, ... ml is heel nuchter. Daar heb ik soms ook niks aan haha !!

Hoop veel met jullie mee te kunnen delen van ervaringen en hopelijk ook positieve testen...

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jesje, mooie test joh !! Hopen dat ie zo mooi blijft oplopen !!

12. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesje ik kan niet wachten op de bewesteging.ik ben heeeel blij voor jou meid

13. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welcome bo80.
    Hoy meiden, ik ben eergisteren ongesteld geworden.ik heb heel veel bloed verloren, veel stolsels. Ik heb nog nooit zoveel vloed verloren. Zal het door de hoormonen komen? Ik heb deze maand geen iui gedaan, ik ben op de intakegesprek voor ivf/icsi aan het wachten.

14. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    hoi Bo, welkom hier!

Luana, kan idd komen door de hormonen. bij mij was het ook altijd heviger dan normaal en de gyn had dat ook nog eens bevestigd.

ik kan me vandaag totaal niet concentreren op mijn werk! het is zo onwerkelijk

15. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Logische!!! Op de computer zijn de testen vaak wat minder goed zichtbaar, maar ik zie echt ene streepje en hoop dat hij komende dagen wat donkerder gaat worden!! Morgen de bloedtest natuurlijk, echt spannend, snap dat de dagen nu lang duren en de concentratie laag is, niet zo gek na al die tijd wachten ;)
    Meis geniet ervan en laat het morgen even weten he!! Hoe laat heb je de boedtest??

16. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    linnepin: morgen tussen 8 en 10. is zonder afspraak. Reken maar dat ik al om 8 uur op de stoep sta :D

17. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

Sep 1, 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat, Jesje! Hopelijk kunnen er snel anderen je voorbeeld volgen!

18. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

Jun 22, 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wss zit je er om 7:45 al whahaha :p en lig je om 06:00 al te stuiteren in bed... zo ging t bij mij wel iig :)

19. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.. Vandaag na 2e iui in sponane cyclus m'n nod.. Tot opheden nog geen rode duivels te bekennen.. Als t morgen ochtend nog niet door is gekomen moet ik bloed laten prikken.. Spannend!! Maar ik hou me maar voor dat het niet zo is kan het alleen maar mee vallen
    Liefs x

20. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Helaas net toch door gekomen op naar poging 3 zucht

Share This Page